ski1961 Vloženo 18. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2021 100 lidí 100 chutí no :-) já zase za sebe s tím chromem nemám problém..a na tom zadku se mi to líbí mnohem více s tím chromem, než jen ten samotný plast :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 18. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2021 Zřejmě první zveřejněné dojmy https://www.autosalon.tv/novinky/testy/prvni-test-nove-skody-fabia-1-0-mpi-ambition-zoufale-lina-ale-uzasne-usporna-a-necekane-komfortni?fbclid=IwAR3kXnqf14euniei_0XSmGDYDK2tRyPo5CYofiMrO8JUtrKo0xuBF6RpRog Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2021 rozmlsaní novináři 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 19. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2021 Taky myslím. To MPI 55kW má zrychlenní snad 14,8s a vůbec to nepřijde jako lenoch i na dálnici se dá s tím kouzlit a nemusí se tolik vytáčet. Toto může být daleko více udušené kvůli emisím, bude se to chtít svézt. I v SCe 48kW se točí HR, nebude tohle taková bída. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 19. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2021 před 46 minutami, Malta napsal: rozmlsaní novináři Vzpomínám si jak pan Běhal, co by šéfredaktor časopisu Svět motorů byl spokojen při zkoušení tehdy nové Fabie II s motorem 1,2 HTP 44 kW, kde se zdůrazňovalo zvětšení výkonu o celé 4 kW, oproti tehdejšímu základu ve Fabii I. Výkon prý malý , ale dostačující. A dnes je to jen bída? Redaktor Běhal si to ostatně sám napsal, že tedy po zkušenostech s akcelerací v elektromobilech mu asi přijde líné pomalu i Ferrari. Jak napsal Malta, rozmlsaní a zhýčkaní novináři..... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 19. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2021 No jasně že to nebude žádný dálniční cruiser, ale cílovka tohoto motoru si na nedostatek výkonu určitě stěžovat nebude. Kdo jezdí z 80% po městě, nebo ten kdo hledá druhé auto do rodiny, si nemůže v dnešní době přát lepší, jednodušší a spolehlivější motor. Bral bych ho. 1 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 19. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2021 (editace) Tak je třeba to pozorovat z úhlu na co je to určeno, je to prostě základ. Ono HTP díky docela vysokému točivému momentu ikdyž reálně nejede, tak dokáže aspoň na řidiče působit docela obstojně. Když sednu do našeho HTP 40kW tak pokud nepotřebuji předjíždět, tak výkon nechybí, přitom v CitoGo 1.0MPI 44kW mám pocit, že to "nejede", ale je to dáno jen zpřevodováním a tím, že to MPI se prostě musí více točit (HTP je 6V), na stopkách dávají oba stejná čísla, takže je to jen o pocitu... Navíc v době HTP byly běžné výkony v této kategorii kolem 130Nm a kolem 55kW z 1.4 atmosféry. Dnes jsou běžné hodnoty jako 70kW a 170-190Nm s turbem a to udělá dost... Ale je to základní motor, takže bych to neviděl jako zásadní problém, komu to nebude stačit, koupí TSI :) Editováno: 19. Srpen 2021, autor: Martab 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 19. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2021 https://www.garaz.cz/clanek/prvni-dojmy-skoda-fabia-4-21006656#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&dop_req_id=qEdGmeE4swY-202108190705&dop_id=21006656&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2021 ... a pro toho kdo bude chtít ještě prodloužit LPG life je to také jasná volba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 19. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2021 Ty si děláš zálusk? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2021 tak bylo by bláhové si myslet, že při současném 3 a 3/4 ročním nájezdu mi auto vydrží ještě dalších 10 let třeba, že Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 19. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2021 Toto je psané hezky https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-fabia-test.A210817_114044_automoto_fdv 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 19. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2021 Jsem taky za, prostě obyčejné, střízlivé hodnocení. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 19. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2021 Polský video test, dá se tomu porozumět https://www.youtube.com/watch?v=ZXn9sK3HfNI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 19. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2021 Detail té chrom lišty - ze třech dílů jako u Ovce, slícování nebude jen tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 20. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2021 Z tohto pohľadu sa mi zapáčila aj predná lišta! :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 20. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2021 No, jak se v levé části ta lišta zvedá vzhůru...nic moc to napojení, to si s tím mohli vyhrát trochu lépe. Jestli fotka neklame, trošku jim ten spoj utekl. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 20. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2021 https://m.autorevue.cz/nova-skoda-fabia-2021-projeli-jsme-vsechny-mela-by-se-ted-scala-bat#part=1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 20. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2021 To je hodně dobré Simply, použitelný nápad za to loketka bez polohování ! Ten klíček mohli taky udělat pěkný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom01 Vloženo 20. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2021 (editace) Tak ten klíček jistě půjde časem vyšperkovat chrom díly z Aliexpressu, až to čongové okopírují... EDIT: Tvar očka pro přívěšek vypadá stejně jako u klíčku Rapidu, FIII, OIII atd. Editováno: 20. Srpen 2021, autor: tom01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 20. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2021 Ten klíč vypadá na model ze Superbu/Kodiaqu, takže snad budou pasovat chromy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 20. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2021 Živé představení Fabie IV od roadblogu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 20. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2021 To mě léta s… na F2. Ve F3 to maximálně eliminovali a tady samá prasátka to hází. Při jízdě to ruší. Dalo se to čekat, ten nápis na palubce … Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 20. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2021 Všechno lesklé na vršku palubky se zákonitě při sluníčku bude odrážet. Holt krása a efekt mají někdy přednost před jinými aspekty. Co už, doba si žádá nějaká ta cingrlátka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 20. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2021 To zas budou v kurzu různé dečky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.