Srpen 18, 20214 r 100 lidí 100 chutí no :-) já zase za sebe s tím chromem nemám problém..a na tom zadku se mi to líbí mnohem více s tím chromem, než jen ten samotný plast :-)
Srpen 18, 20214 r Zřejmě první zveřejněné dojmy https://www.autosalon.tv/novinky/testy/prvni-test-nove-skody-fabia-1-0-mpi-ambition-zoufale-lina-ale-uzasne-usporna-a-necekane-komfortni?fbclid=IwAR3kXnqf14euniei_0XSmGDYDK2tRyPo5CYofiMrO8JUtrKo0xuBF6RpRog
Srpen 19, 20214 r Taky myslím. To MPI 55kW má zrychlenní snad 14,8s a vůbec to nepřijde jako lenoch i na dálnici se dá s tím kouzlit a nemusí se tolik vytáčet. Toto může být daleko více udušené kvůli emisím, bude se to chtít svézt. I v SCe 48kW se točí HR, nebude tohle taková bída.
Srpen 19, 20214 r před 46 minutami, Malta napsal: rozmlsaní novináři Vzpomínám si jak pan Běhal, co by šéfredaktor časopisu Svět motorů byl spokojen při zkoušení tehdy nové Fabie II s motorem 1,2 HTP 44 kW, kde se zdůrazňovalo zvětšení výkonu o celé 4 kW, oproti tehdejšímu základu ve Fabii I. Výkon prý malý , ale dostačující. A dnes je to jen bída? Redaktor Běhal si to ostatně sám napsal, že tedy po zkušenostech s akcelerací v elektromobilech mu asi přijde líné pomalu i Ferrari. Jak napsal Malta, rozmlsaní a zhýčkaní novináři.....
Srpen 19, 20214 r No jasně že to nebude žádný dálniční cruiser, ale cílovka tohoto motoru si na nedostatek výkonu určitě stěžovat nebude. Kdo jezdí z 80% po městě, nebo ten kdo hledá druhé auto do rodiny, si nemůže v dnešní době přát lepší, jednodušší a spolehlivější motor. Bral bych ho.
Srpen 19, 20214 r Tak je třeba to pozorovat z úhlu na co je to určeno, je to prostě základ. Ono HTP díky docela vysokému točivému momentu ikdyž reálně nejede, tak dokáže aspoň na řidiče působit docela obstojně. Když sednu do našeho HTP 40kW tak pokud nepotřebuji předjíždět, tak výkon nechybí, přitom v CitoGo 1.0MPI 44kW mám pocit, že to "nejede", ale je to dáno jen zpřevodováním a tím, že to MPI se prostě musí více točit (HTP je 6V), na stopkách dávají oba stejná čísla, takže je to jen o pocitu... Navíc v době HTP byly běžné výkony v této kategorii kolem 130Nm a kolem 55kW z 1.4 atmosféry. Dnes jsou běžné hodnoty jako 70kW a 170-190Nm s turbem a to udělá dost... Ale je to základní motor, takže bych to neviděl jako zásadní problém, komu to nebude stačit, koupí TSI :) Upraveno Srpen 19, 20214 r od Martab
Srpen 19, 20214 r https://www.garaz.cz/clanek/prvni-dojmy-skoda-fabia-4-21006656#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&dop_req_id=qEdGmeE4swY-202108190705&dop_id=21006656&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Srpen 19, 20214 r tak bylo by bláhové si myslet, že při současném 3 a 3/4 ročním nájezdu mi auto vydrží ještě dalších 10 let třeba, že
Srpen 19, 20214 r Toto je psané hezky https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-fabia-test.A210817_114044_automoto_fdv
Srpen 19, 20214 r Polský video test, dá se tomu porozumět https://www.youtube.com/watch?v=ZXn9sK3HfNI
Srpen 20, 20214 r No, jak se v levé části ta lišta zvedá vzhůru...nic moc to napojení, to si s tím mohli vyhrát trochu lépe. Jestli fotka neklame, trošku jim ten spoj utekl.
Srpen 20, 20214 r https://m.autorevue.cz/nova-skoda-fabia-2021-projeli-jsme-vsechny-mela-by-se-ted-scala-bat#part=1
Srpen 20, 20214 r To je hodně dobré Simply, použitelný nápad za to loketka bez polohování ! Ten klíček mohli taky udělat pěkný
Srpen 20, 20214 r Tak ten klíček jistě půjde časem vyšperkovat chrom díly z Aliexpressu, až to čongové okopírují... EDIT: Tvar očka pro přívěšek vypadá stejně jako u klíčku Rapidu, FIII, OIII atd. Upraveno Srpen 20, 20214 r od tom01
Srpen 20, 20214 r To mě léta s… na F2. Ve F3 to maximálně eliminovali a tady samá prasátka to hází. Při jízdě to ruší. Dalo se to čekat, ten nápis na palubce …
Srpen 20, 20214 r Všechno lesklé na vršku palubky se zákonitě při sluníčku bude odrážet. Holt krása a efekt mají někdy přednost před jinými aspekty. Co už, doba si žádá nějaká ta cingrlátka.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.