stanmar Vloženo 1. Březen 2021 Sdílet Vloženo 1. Březen 2021 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 1. Březen 2021 Sdílet Vloženo 1. Březen 2021 Scala má 8.2s, Ibiza měla s manuálem taky 7.9s, Ibiza má teď s 1.5 DSG dokonce 10.1s (o 0.1s horší než litr s DSG :o ) Trochu škoda starších převodovek a chybějícího eTSI :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 1. Březen 2021 Sdílet Vloženo 1. Březen 2021 Převodovka MQ 100 pro Mpi je pryč, zaplaťpánbůh, podle mne za moc nestála, ta MQ 200 je určitě lepší, teď ještě doufat, že ten materiál spojkového obložení nebude při sebemenším zatížení smrdět jako pečená kočičí pracka: :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 2. Březen 2021 Sdílet Vloženo 2. Březen 2021 Junior ? .... https://www.topspeed.sk/novinky/skoda-auto-prekvapuje-fabia-junior-sa-vrati-na-scenu-jej-konfiguraciu-este-len-riesia/19078 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 3. Březen 2021 Sdílet Vloženo 3. Březen 2021 (editace) Proč ne? Aspoň u nás existuje ne zrovna malá skupina lidí, kteří po takové nabídce sáhnou a nemusí to být jen ti důchodci. Namátkou si vzpomínám, jak před nedávnem se velice rychle vykoupila nejlacinější a nejjednoduší verze Mitsubishi SpaceStar a to byla verze s motorem 1.0 a ještě k tomu bez klimatizace. Během pár týdnů se prodala pro ČR přidělená celoroční kvóta tohoto typu. I já znám v mém okolí pár lidi, co chtějí co nejjednoduší a při tom nový dopravní prostředek pro přepravu z bodu A do bodu B a váhají třeba i nad Dacíí. Ti by takovou Škodovku brali. On je taky rozdíl, jestli máte pro záruku autorizovaný servis na každém kroku, nebo cca 100 km daleko, i to by pro Škodovku u nás přihrávalo. Fabia IV s motorem 1.0 Mpi, bez GPF, bez pro ně zbytečných elektronických asistentů a fičur ale jen s těmi předepsanými , já osobně jsem pro, ostatně s podobným vozem sám dnes jezdím. Editováno: 3. Březen 2021, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 3. Březen 2021 Sdílet Vloženo 3. Březen 2021 problém ale je, že dnes je těch asistentů předepsaných už tolik, že něco jako byl Junior, nebo ten SpaceStar už bohužel nejsou reálné... Pokud tomu nastaví zajímavou senovku, tak proč ne, zákazníky si to najde, Sandero taky zdražilo, takže to možná je i reálné a možná by to mohlo srazit cenu "od" pod 300tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 3. Březen 2021 Sdílet Vloženo 3. Březen 2021 (editace) Tak nějak jsem si to asi představoval. Dle mé, před nedávnem psané úvahy o základní ceně solidního základního typu F IV cca 320.000,- Kč a možným přiblížením nějaké té verze tzv. "Junior" k těm 300.000,- Kč. Jasně asistenty nezrušíme, bohužel pro další vývoj ceny auta, je jich čím dál, tím více. Editováno: 3. Březen 2021, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 3. Březen 2021 Sdílet Vloženo 3. Březen 2021 300 ani 330 to nebude, min 360tis. Za.300 by museli byy vsade svihadla a namiesto tapciru plech. Kedy sa vlastne asi tak dozvieme ceny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 3. Březen 2021 Sdílet Vloženo 3. Březen 2021 @atlanMyslím si, že jsi to s tou cenou přestřelil a to jsem spíše pesimista, co se týče cenové politiky Škodovky. Jinak prý oficiální představení Fabie IV pro veřejnost bude v květnu 2021 a spuštění předprodeje v červenci, takže dříve tu cenu, než ten květen neočekávejme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 3. Březen 2021 Sdílet Vloženo 3. Březen 2021 Kazde 3 mesiace skodovka dviha ceny.... Ber to ako typovaciu sutaz :) kto bude blizsie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 3. Březen 2021 Sdílet Vloženo 3. Březen 2021 Tak Polo s 1.0 MPI 59kW začíná myslím na 330tis - ceník z 1.10.2020, novější jsem s MPI nenašel (je pravda že krom klimatizace a předních oken v el. a rádia s LCD snad nemá nic navíc proti požadovaným systémům). Ibiza se stejným MPI začínala kolem v podobném období 310tis, výbava skoro stejné "nic" (dokonce ani dělené zadní opěradlo). Možná vodítkem může být i20 Start, která nemá opravdu nic navíc (což je trochu proti rozumu, kdy auto má inteligentní omezovač s tempomatem, vedení v pruzích a další, ale nemá ani klimatizaci...), proti tomu možná půjde ten Junior, otázka je, zda to bude "stačit"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 3. Březen 2021 Sdílet Vloženo 3. Březen 2021 Ten možná uvažovaný Junior mě tak trochu zapadá do dřívějšího vyjádření šéfa VW AG Diesse, ohledně nekonkurování Škodovky vůči typům přímo od VW a spíše zaměření se na portfolio značek jako je Renault, Hyundai apod. Když vezmeme takové Sandero od Dacie, tak to je dnes ve své kategorii nejprodávanější auto pro soukromé zákazníky v Evropě (pokud mě mé informace neklamou). Takže zde je nějaký možný potenciál trhu, pro uvažovanou jednodušší Fabii IV. Asi bych ji nenazval Junior, tenhle název by se marketingově asi moc nehodil, člověk to má spojené s holobytem z FI, kde to nemělo opravdu zhola nic. Nakonec i ta Fabia IV combi, která původně vůbec neměla být, mi do Diessova plánu zapadá čím dále, tím více. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. Březen 2021 Sdílet Vloženo 3. Březen 2021 Jestli to bude holobyt s nějakým analogovým rádiem jako i30 ... 360 základní cena je scifi, jen 50 od Scaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 3. Březen 2021 Sdílet Vloženo 3. Březen 2021 Další ilustrace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 3. Březen 2021 Sdílet Vloženo 3. Březen 2021 Pěkné, tak trochu z profilu mi to připomíná starší Golf, nebo i Polo. Ještě k té Fabii IV tzv. Junioru. Vzpomínám si na Fabii I, Easy, se to myslím jmenovalo, to tehdy byl jakýsi nižší stupeň základní verze Classic, tak i to by byla alternativní možnost u F IV. Nakonec ve SM psali, že F IV bude začínat na 14" kolech a bubnové brzdy vzadu budou 8", nebo 9" palcové. Takže nahlas uvažuji, a spekuluji všechny možné výbavy u nás c ČR, tj. Easy, Active, Ambiente, Style, Monte Carlo. Ta Easy (Junior) jen motor 1.0 Mpi 48 kW, 14"" plechová kola, manuální klima, vepředu el. okna, vzadu švihadla, infotainment 6.5" Swing, halogenové světla, denní LED, omezený výběr barev a příplatkové výbavy, cena od 299.900,- Kč ?????? Uvidíme jak se trefujeme???? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 9. Březen 2021 Sdílet Vloženo 9. Březen 2021 Nová Škoda Fabia vykreslena podle aktuálních informací. K realitě nemá daleko! | auto.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 13. Březen 2021 Sdílet Vloženo 13. Březen 2021 Oficiální představení Fabie IV tzv. naživo, bude pro veřejnost dne 4.května 2021 (zdroj Automobil č. 3/2021) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 22. Březen 2021 Sdílet Vloženo 22. Březen 2021 Základní typ Fabie IV (pravděpodobně typu Junior), se ukáže někdy v polovině roku 2022, i to prozradil nový šéf Škodovky Thomas Schäfer, v článku zabývajícím se hlavně elektrickou budoucností Škodovek, viz: https://www.denik.cz/ekonomika/skoda-auto-rozhovor-thomas-schafer-2021032.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetriCZECH Vloženo 27. Březen 2021 Sdílet Vloženo 27. Březen 2021 Ježiši nestraš s Fabii Junior - vždyť to by bylo v dnešní době neprodejné a i ten základní model musí splňovat různá nařízení EU (např. e-call).... To by ten "Junior" musel stát 150000,- 😄 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 1. Duben 2021 Sdílet Vloženo 1. Duben 2021 (editace) ... Editováno: 1. Duben 2021, autor: Jan R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 1. Duben 2021 Sdílet Vloženo 1. Duben 2021 (editace) V 27. 3. 2021 na 15:57, PetriCZECH napsal: Ježiši nestraš s Fabii Junior - vždyť to by bylo v dnešní době neprodejné a i ten základní model musí splňovat různá nařízení EU (např. e-call).... To by ten "Junior" musel stát 150000,- 😄 No objevují se v tisku čím dál a více zprávy, že skoro celá modelová řada Škodovek bude mít k dispozici ještě jednodušší, tzv. základní (říkejme tomu třeba ten Junior) verze, a odpovídá to prý již dříve naznačené filozofii od VW AG, že Škodovka nemá konkurovat značkám VW a třeba i AUDI, ale jak již dříve DIESS a nový šéf Škodovky naznačili, tak se spíše bude věnovat konkurenci PSA, Renault, KIA, Hyundai apod., a asi se držet u země a nelézt jim v rámci koncernu tzv. do zelí. Nakonec VW AG vlastní Škodovku a tak si sami rozhodují dle vlastního uvážení, my tady můžeme na fóru jen spekulovat a Povšík z odborů v MB skákat třeba 2 metry vysoko. A Fabie Junior a cena 150.000,-Kč, tak to ani náhodou! Samozřejmě předepsané prvky to musí mít, to je bez debat, ale jinak ? A že by to bylo neprodejné v dnešní době na určitých trzích a pro určitou skupinu lidí? Tak proč je například tak dobře prodejné Sandero od Dacie, když je to vlastně v daném segmentu nejprodávanější auto pro soukromou klientelu v Evropě? Taková základní Fabie za cca 280.000,- Kč proč ne, když ta další výbavová verze bude začínat třeba min. o 50.000,- Kč dráže a potom stále výše a výše. Jenom to musí umět prodejně podat a taky samozřejmě nabídnout skupinám a trhům, kde bude možný odbyt. Pokud to budou prosazovat někde v SAE, Ománu, Dubaji, tak jasně, že nic neprodají. PS: Já osobně jsem příznivcem těchto typů aut, jen doufám, že neudělají stejnou chybu jako s Fabií I Junior, kdy to nemělo ani posilovač, mělo šedé nenalakované nárazníky a 13" kola, atd... I u těch základních verzí prodává a kupuje oko, nakonec i ta nová Dacia Sandero vypadá dobře, tedy opět vyjma toho základního typu s těmi nenabarvenými nárazníky. Budoucnost ukáže. Editováno: 1. Duben 2021, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chloop Vloženo 1. Duben 2021 Sdílet Vloženo 1. Duben 2021 (editace) https://www.autoforum.cz/predstaveni/nova-skoda-fabia-nebude-automobilka-cely-projekt-odpiskala-tesne-pred-premierou/?fbclid=IwAR2ZmMWDauRoUA0DRJ31o_iu_WwYanoyMLqaB2ySLEq7QzdpOO7yEfa2YDQ Nechal jsem se nachytat... Editováno: 1. Duben 2021, autor: Chloop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 1. Duben 2021 Sdílet Vloženo 1. Duben 2021 @Chloop Tak máme 1. 4., takže bych tomu nevěřil. V téhle fázi by to odpískal blázen ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chloop Vloženo 1. Duben 2021 Sdílet Vloženo 1. Duben 2021 Je to přesně tak jak píšeš. Nechal jsem se nachytat jak prvňák. Autor toho článku to na sebe práskne v poslední větě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumirnavrat Vloženo 1. Duben 2021 Sdílet Vloženo 1. Duben 2021 Otec teď vymenil f III kombi za kamiqa. A když byl v AS, tak se zminili, že už mají první materiály o f4 a cena prý bude začínat kolem 400 KKc. Tak uvidíme. Důvod výměny začalo jim vadit nízké sezení a horší vystupování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.