TondaT Vloženo 3. Březen 2012 Vloženo 3. Březen 2012 Poprosil bych o rekapitulaci montážena OII, zda jsem provedl dobře...osadit pin 27 najednotce ABS (4 pin od konce v druhé řadě), a další tři vodiče od vypínače kontroly tlaku se dají napojit na kabeláž z vypínače ESP při zachování barev kabelů. Nasledně se musí na WAGu povolit na jednotce ABS , tedy překódovat z 17025 na 641. Děkuji moc za potvrzení či opravu Citovat
Milhausek Vloženo 3. Březen 2012 Vloženo 3. Březen 2012 původní kodování můeš mít úplně jiné! Citovat
TondaT Vloženo 4. Březen 2012 Vloženo 4. Březen 2012 máš ASR nebo ESP? mám ESP, všiml jsem si že pin může být na 7, 41, nebo 27... Citovat
TondaT Vloženo 6. Březen 2012 Vloženo 6. Březen 2012 Chtěl jsem se zeptat tedy, který z těch pinů se osazuje, protože varianty jsou tři. upřesním že O II r.v.je 2005 konec roku . Děkuji moc za upřesnění a za odpověď znalého. Citovat
TondaT Vloženo 11. Březen 2012 Vloženo 11. Březen 2012 (editace) Pokusil jsem se něco najít, i pro toho kdo se malinko vyzná ve schématech a zapojení. Toto je určeno pro OII od května 2005 s vybavením ABS s EDS a ASR/ESPTT Tlak.rtf Editováno: 11. Březen 2012, autor: TondaT Citovat
Goose Vloženo 18. Duben 2012 Vloženo 18. Duben 2012 Ahoj, ptal jsem se v servise na dodělání kontroly tlaku pneu, ve starý OII jsem to měl, teď mám Scouta MR2007, prý to na Scouta nepůjde skrzeva náhon všech kol, nemáte někdo zkušenost? Šlo by to do dodělat nebo ne? Citovat
kadlec Vloženo 18. Duben 2012 Vloženo 18. Duben 2012 dle mě to půjde, bere to signál z abs tak proč by tomu 4x4 vadilo hold to jen neuměj dodělat, aspon si to myslím Citovat
Gracho Vloženo 18. Duben 2012 Vloženo 18. Duben 2012 ja myslím,že niečo na tom bude,lebo čo som kukal doteraz inzeráty Scoutov,tak ani v jednom nebolo TPM,ale nie je vylúčené,že sa mýlim Citovat
rolbař Vloženo 20. Duben 2012 Vloženo 20. Duben 2012 dělal sem několik 4x4 předFL i FL, passaty, golfy a nikdy nebyl problém. Citovat
DavidSK Vloženo 20. Duben 2012 Vloženo 20. Duben 2012 Je to zaujímavé, ale Scout nikdy nemal vo výbave, ani sa nedá doobjednať TPM, ostáva ho len domontovať. Citovat
wrout Vloženo 12. Květen 2012 Vloženo 12. Květen 2012 Tak se mi dnes rozsvítila kontrolka tlaku v pneu, dofouknul jsem, zmáčknul, ale jen blikne a nejde smazat. Řešení jsem tady nenašel, ví někdo? Díky Citovat
Goose Vloženo 14. Květen 2012 Vloženo 14. Květen 2012 Mne se tohle stalo kdyz mi zlobil tempomat. Teda tempomat za to nemohl, ale pomahalo vypnout klicek a nastartovat znova, pak tempomat zase sel. A jelikoz jsem byl jednou linej zastavit, tak jsem za jizdy vypnul klicek a znova nastartoval, nicmene to se zjevne nelibilo TPM, rosvitilo se a uz neslo zaboha vypnout podrzenim tlacitka SET. Az ve skodovce mi to museli rucne resetovat diganostikou. Citovat
reloaded1234 Vloženo 18. Červen 2012 Vloženo 18. Červen 2012 ahoj...ja som z kosic a viem to vyresetovat. ak si z kosic alebo tu studujes tak sa mi ozvi a nejak sa mozme dohodnut. je to robota na 3 minuty. Citovat
krysolet007 Vloženo 1. Červenec 2012 Vloženo 1. Červenec 2012 chtěl bych se zeptat, kudy se vedou kabely od tlačítka kontroly tlaku v pneu? Všechyn kabely se napojí na jednotku ABS? A jednotka ABS je v motorovém prostoru? Díky. Citovat
OctaviaLUB Vloženo 1. Červenec 2012 Vloženo 1. Červenec 2012 Jsou tam ctyri kabliky a z toho tri muzes vest hned k vedlejsimu tlacitku ESP a jeden se vede do motoroveho prostoru k jednotce ABS. Resilo se to treba i zde Citovat
krysolet007 Vloženo 2. Červenec 2012 Vloženo 2. Červenec 2012 díky moc, už to vidím, tři kratší bez konektoru jdou na esp, ten nejdelší s konektorem pujde k jednotce abs Citovat
Pany Vloženo 28. Říjen 2012 Vloženo 28. Říjen 2012 Chlapi na kolik to vyjde a složitost dodělání díky Citovat
Kyselinka Vloženo 28. Říjen 2012 Vloženo 28. Říjen 2012 (editace) Osobne si to tiez chcem dat dorobit. Uz mam potrebne diely nakupene: 1ks 4D0 971 636 B (svorkovnica tlačítka) 1ks 1Z0 927 127 C (tlačítko TPM) 1ks 000 979 131 EA (pin do RJ ABS)...kabel cca 1,8m 2ks 000 979 009 EA (piny do svorkovnice tlačítka) = cca 31€ v origo nahradnych dieloch. Pytal som sa jedneho znameho, co robi v origo servise a ten by chcel za robotu 35-40€, zevraj robota tak na 3-4h...trosku vela ...takze cakam dalej Editováno: 28. Říjen 2012, autor: Kyselinka Citovat
rolbař Vloženo 29. Říjen 2012 Vloženo 29. Říjen 2012 pokud má člověk připravenou kabeláž, tak to jde udělat za cca 1.15 s natažením kolem svazku kudy to jde v originále (ne FL) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.