Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

já tam mám neměnnou hodnotu "střední". Takže mě to přijde jako zásek stavu při nějaké aktualizaci.

Byl uvolněn nový SW do Columbuse a to SW 1941, a je určen i pro starší HV verze navigace.

Doporučuji bombardovat tedy svůj oblíbený servis ;-)

@Jan155 jen ať vím, odkud je prosím to info? A starší hw myslis 56?

 

Tak info je ode mě, SW mám v autě, a mělo by to být pro navigace se SW 17XX, 18XX, 19XX, takže možná i HV56, já mám HV58, ale pokud šel nahrát SW verze 17XX do HV56 (a to šel pokud vím), mělo by to asi jít předpokládám, případně prosím někoho kdo ví, ať tu informaci doplní.

 

Kolega přidal bližší informace zde 

Je to dle tvrzení i pro HV56 

Upraveno od Jan155

novy SW, auto mám 08/20

 

60D61AE0-148F-498C-8B02-FA740778607B.jpeg

Předpokládám, že si byl v servisu?

Dnes nahratý nový SW 1941 v servise a následna malá aktualizácia + výmena oleja po 11 mesiacoch a 13457km.

 

20230629_161529.thumb.jpg.5bfbc6194ee2e1b9ce68757f2058eccf.jpg     20230629_161634.thumb.jpg.56b7c4bc20c4283f059b2f7f97f6d9ba.jpg     20230629_161640.thumb.jpg.b15d5fd0ce4254d507e8e49a46711fef.jpg

Dobrý den,zkoušel někdo po skončení aktivace "Infotaiment online" zakoupit opět tuto službu?

My jsme se firmě"Škoda" svěřili,po mnoha peripetiích tuto službu zakoupili.Jaké bylo naše překvapení,když jsme zjistili,že tato funkce nepracuje,tak jak předtím.Po dotaze ve AS nám bylo sděleno,že službu zajišťuje třetí strana a oni za nic neručí.Ale peníze si vzali.

Začínáme litovat,že jsme se této firmě svěřili již po páté.

A co Ti nefunguje?

Jak píšu,infotaiment online(Aktualizace map online - Stažení,Dopravní informace online atd.)Zaplaceno,aktivováno,ale nic nefunguje.

před 6 hodinami, zvik napsal:

že tato funkce nepracuje,tak jak předtím

Ok, ja pochopil, že jde o služby infotainment online, ovšem z citace nahoře jsem pochopil, že například pouze něco nefunguje. Takže nefunguje vlastně nic. Šlo mi o to, že se třeba mohlo jednat o nějaký výpadek jedné služby. Ovšem tohle je jiná. Určitě bych se nenechal odbýt tímto argumentem. Službu prodávají oni, tak snadno zákon nefunguje. Z podobné logiky věci by neměl být problém T-Mobile, když Ti doma nepojede internet, jelikož to jede na síti CETIN. Ne. Oni tu službu prodávají, oni jsou zodpovědni. S kým jsi komunikoval? Ze zkratky AS chápu, že se servisem. Určite bych tedy spíš kontaktoval Škoda Auto na zákaznické lince a situaci jim popsal. Servisy umí být velmi neochotné a rádi lidem lžou… Jinak předpokládám, že

odhlásit a přihlasit účet v autě jsi již zkoušel. Přes app MyŠkoda (připadně webovou verzi Škoda Connect) vidíš pod účtem aktivované předplatné těchto služeb?

Upraveno od iphonik4

Aktualizácia map funguje sama a nevieš auto nijak donútiť, aby si nové mapy stiahlo. Ono si ich stiahne samo, niekedy to trvá pár dní, niekedy týždňov.

Vše aktivováno.Čekám,až se AS ozve,pro sebe si to nenechám.

 

 

Kolik stojí znovu zakoupení služby infotainment online? 

Upraveno od Lasse

1290,- za rok

8 hours ago, zvik said:

Vše aktivováno.Čekám,až se AS ozve,pro sebe si to nenechám.

 

 

urobil si refreš profilu v aute?

kupoval som obe licencie v pondelok po roku (v SK je bezplatne len rok) a po zadaní kodov som urobil refreš profilu v PC a potom aj v aute.

Všetko funguje ako má.

5 hours ago, Zzzzz said:

1290,- za rok

ceny sú v e-shope.

v SK je to spolu 88 EUR cez e-shop, ja som kupoval kody u dealera z určitých dôvodov. Dostal som "stieracie losy" a platil 92 EUR.

před 14 hodinami, OpelIns1 napsal:

urobil si refreš profilu v aute?

kupoval som obe licencie v pondelok po roku (v SK je bezplatne len rok) a po zadaní kodov som urobil refreš profilu v PC a potom aj v aute.

Všetko funguje ako má.

Žádné kódy jsem nedostal,v aplikaci My škoda i Škoda connect je vše aktivované.Nechodí pouze Infotaiment online,Care connect funguje.

ako si zistil, že nefunguje Infotainment online?

 

predpokladám, že keď si otvoríš SKODA CONNECT v PC a pozrieš sa na Přehled služeb máš tam tento zoznam

 

image.thumb.png.f5a65b9cf8036b8e68cc209ffba1e941.png

 

Upraveno od OpelIns1

před 43 minutami, OpelIns1 napsal:

ako si zistil, že nefunguje Infotainment online?

 

predpokladám, že keď si otvoríš SKODA CONNECT v PC a pozrieš sa na Přehled služeb máš tam tento zoznam

 

image.thumb.png.f5a65b9cf8036b8e68cc209ffba1e941.png

 

Ano,tak to mám.Při cestě na dovolenou to nenahlásilo ani jednu uzavírku nebo kolonu.Pokud jsem měl ještě starou aktivaci, vše fungovalo, problémy na cestách hlásilo.

a predpokladám, že si stretol nejakú kolonu, ktorá v navigácii nebola.

urob reštart infotainmentu - držíš tlačítko VYP na infotainmente ca 20 sekund, displej zhasne ale musíš ho držať ďalej, on sa znova rozsvieti a za 2-3 sekundy znova zhasne. Potom pusti tlačítko a nechaj infotainment naštartovať.

Po štarte skontroluj BRNO či sú tam nejaké červené zápchy- Keď nie sú skús reštart znova.

 

U mňa po zakúpení novej licencie funguje všetko OK. Ale veľmi často sa stáva - od nového auta -že on-line dáta nie sú načítané a musím reštartovať infotainment.

Písal som to aj v návode k Infotainmentu že to treba vždy skontrolovať. "biela zemeguľa" neznamená, že všetko funguje.

před 44 minutami, OpelIns1 napsal:

a predpokladám, že si stretol nejakú kolonu, ktorá v navigácii nebola.

urob reštart infotainmentu - držíš tlačítko VYP na infotainmente ca 20 sekund, displej zhasne ale musíš ho držať ďalej, on sa znova rozsvieti a za 2-3 sekundy znova zhasne. Potom pusti tlačítko a nechaj infotainment naštartovať.

Po štarte skontroluj BRNO či sú tam nejaké červené zápchy- Keď nie sú skús reštart znova.

 

U mňa po zakúpení novej licencie funguje všetko OK. Ale veľmi často sa stáva - od nového auta -že on-line dáta nie sú načítané a musím reštartovať infotainment.

Písal som to aj v návode k Infotainmentu že to treba vždy skontrolovať. "biela zemeguľa" neznamená, že všetko funguje.

Restartováno několikrát, bez výsledku.Momentálně jsem mimo republiku, ale zkoušel jsem se připojit na účet, také se nezdařilo se.Mám pocit, jako by nefungovala data.Z PC se normálně přihlásím

před 8 minutami, zvik napsal:

Restartováno několikrát, bez výsledku.Momentálně jsem mimo republiku, ale zkoušel jsem se připojit na účet, také se nezdařilo se.Mám pocit, jako by nefungovala data.Z PC se normálně přihlásím

Ale je divné, že v aplikaci MyŠkoda auto vidím na správném místě.

V 6. 7. 2023 na 15:15, zvik napsal:

Ale je divné, že v aplikaci MyŠkoda auto vidím na správném místě.

Služba Škoda Connect je nedostupná, restartováno xxxxkrát, že by chyba SA?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.