Jump to content

Nelze odemknout kufr


Recommended Posts

Zdravím. Dnes mi přestalo fungovat odemykání kufru (pátých dveří). Setkal se s tím už někdo? Stalo se to za této situace. Zastavil jsem, vystoupil a nechal běžet motor aby se auto chladilo (klíčky v kapse). Potom otevřu kufr, hodím tam manželky věci a při zavření se kufr nedovřel. Tak jak se zvyklý chci ho zase otevřít a pořádně dovřít. Ale už nešel otevřít. Jako kdyby se zamknul. Tak sem ho dovřel až nadoraz ručně, ale kufr od té doby nejde odemknout dálkou. Doma sem ho až otevřel ručně zevnitř. Po zavření je zase zamčený a nejde odemknout. Předem dík za nápady. Du ještě načíst chyby. Pojistky jsou ok. Ostatní dveře fungují správně.

 

Link to post
Share on other sites

Tak sem laboroval, zkoušel všechno možný a nic. Zítra budu pokračovat. Chtěl bych proměřit jestli jde signál do zámku. Vedou tam čtyry dráty. Nevěděl by někdo jaký je na co a jak je tedy prověřit? Jen chci vyloučit zda není v háji pohon zámku. Predem dík.

Edited by Lupen_cz
Link to post
Share on other sites

Prechodku sem odkrýval, ale je pravda, že jen tak z jedné třetiny. Zítra kabely zkontroluji ještě podrobněji. Ale vypadá to, jako hodně pravděpodobná příčina. Jinak při přidržení tlačítka kufr neodskočí. Jen zablikaj blinkry a zámek nereaguje. Musím otevřít zevnitř ručně.

Link to post
Share on other sites

Ano zobrazí. Jak zavřu kufr, nebo ho zamknu ručně zatlačením na západku, tak info zhasne. Bude se jednat asi jen o ten jeden kabel napájení zamknutí. A nebo je relé zámku v háji. To dnes odpoledne zkusím zjistit. Proto bych potřeboval zjistit, co který z těch čtyřech kabelů dělá. 

Link to post
Share on other sites

Tak jsem se ještě na zkoušku došel zeptat do servisu, kde jsem auto kupoval. Jestli by to nešlo uhrát na prodlouženou záruku. Dopadlo to, jak jsem předpokládal. Jelikož jsem vynechal poslední prohlídku (60k km) tak samozřejmě ne. Komplet svazek je prej i s hadicí ostřikovače a cena kolem 3500 Kč. Takže doma oprava podle vzoru wirer a za hoďku hotovo. Cena do 50kc za mat. Pájené spoje umístěny co nejdál od ohybu a všechny kabely zpevněny izolační páskou (v přechodce byly na volno). Jak psal wirer, ulomené kabely: výhřev okna a zámek dveří. Jen poslední dotaz. Co vede za kabely v té druhé (pravé) přechodce? Už jsem neměl náladu odkrývat další "překvapení".

Edited by Lupen_cz
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...