Georgius Vloženo 19. Září 2020 Sdílet Vloženo 19. Září 2020 Ahoj vsem. Jak jsou ted chladnejsi rana. Jak moc vam studeny motor cuka? Ja bydlim v obytny zone a drzet po nastartovani 20km/h znamena ze auto sebou pekne skube. Vim ze s tim meli driv problemy, ale nejak jsme zil v tom ze uz to opravili... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 19. Září 2020 Sdílet Vloženo 19. Září 2020 Neopravili a podle mě to nikdy nedokáží. Každý rok se mění nové normy, zase nový soft a než se to celé zase doladí to je nekonečný ... Já ten motor kvůli tomu nechtěl, třetí případ co už jsem četl o O4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 19. Září 2020 Sdílet Vloženo 19. Září 2020 Máme ten motor v Karoqu (2020) a neskáče, takže kdo ví... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. Září 2020 Sdílet Vloženo 19. Září 2020 Oddělil jsem to do samostatného tématu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georgius Vloženo 22. Září 2020 Autor Sdílet Vloženo 22. Září 2020 Hmm. Tak to holt budu jezdit na 1 ve vyssich otackach :)). Ted vazne. Neberu to jako zasadni vec taky to mam jen kousek nez se vymotam mezi barakama a ve vyssich otackach problem neni. Motor se ohriva rychle. Jen me to prekvapilo ze staci ~10 stupnu po ranu. No uvidime az bude pod nulou jak se to bude chovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Farnell Vloženo 22. Září 2020 Sdílet Vloženo 22. Září 2020 Pozoruju to taky, pomalá jízda na dvojku a skáče to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dakule Vloženo 28. Září 2020 Sdílet Vloženo 28. Září 2020 ja mam taky karoq 1,5 TSI myslim ze zasadni je chvili pockat az klesnou otacky hned po nastartovani studeneho motoru asi 30s. a az pak jed a nebude skakat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matoz Vloženo 4. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2020 Mne sa to deje na OIII s tymto motorom a ked som mal ist do servisu, tak den predtym mi oznamili, ze to je momentalne seriove spravanie tychto motorov, o ktorom vedia. Je to kvoli tomu, aby sa rychlejsie zohrial katalyzator. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cuta1 Vloženo 18. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2020 mám octávku 4 s motorem 1.5tsi a to vypínání válců je úplně o ničem... nechápu, že to vypíná dva válce už při studenem motoru. Ještě nemá olej ani 50°C a já jedu už na dva válce... a při rozjezdu cuká,jak píšete. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 30. Říjen 2020 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2020 Mám náhradní vozidlo s 1.5kou a skáče už jsem zkoušel všechno možný a při rozjedu si připadám jako poprvé v autoškole. Jinak tichý a velmi kultivovaný motor, ale 1.4 byla na jízní projev živější!😉 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 2. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2020 Manuál nebo DSG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RDMBR Vloženo 2. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2020 DSG není ještě v prodeji 😉 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 2. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2020 V 22. 9. 2020 na 8:40, Georgius napsal: Hmm. Tak to holt budu jezdit na 1 ve vyssich otackach :)). Ted vazne. Neberu to jako zasadni vec taky to mam jen kousek nez se vymotam mezi barakama a ve vyssich otackach problem neni. Motor se ohriva rychle. Jen me to prekvapilo ze staci ~10 stupnu po ranu. No uvidime az bude pod nulou jak se to bude chovat. Jde o to, že ve specifických případech je při manévrování jednička s nějakými 1500 ot/min fakt dost rychlá (a zcela typicky v zimě, kdy člověk v prví zatáčce zjistit, že je to fakt moc :) ). A to mluvím o manuálu, kde lze stisknout spojku. U DSG to musí být hrozné skákání... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 3. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2020 Manuál, dnes zapůjčena 1,5ka O3 a cukání je ještě citelnější, to bych nepřekousl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georgius Vloženo 7. Listopad 2020 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2020 @bouchy psal jsem to jako vtip. Samozřejmě, že mě to štve. Abych zbytečně neskákal a vymotal se mezi baráky když jsou tam lidi tak se rozjedu vyřadim a tak dokola. Držim rychlost a neskáču, ale je to na .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medved09 Vloženo 7. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2020 cau, zajimalo by me jestli ten motor cuka i pri otackach kolem 2000 a vyse nebo jenom pri nizsich otackach a dale jestli je schopen ten motor rozjet auto jenom pomalym pustenim spojky bez pridani plynu nebo to taky cuka (mam na mysli pomaly rozjezd treba v garazi) dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 7. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2020 Začnu tou druhou otázkou. Ano, lze se bez nejmenších problémů rozjet bez přidání plynu jak dopředu, tak na zpátečku 😉. K té první toho moc neřeknu, protože jsem zatím žádné cukání za studena, ani když je teď ráno kolem 0°C, nezaznamenal..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thejohndoe Vloženo 25. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2020 Moje zkušenosti: - s novým autem jsem skákal jak kosák v autoškole. Půjčil jsem to kamarádovi a rozjel se jak mazák. Prostě jsem byl zvyklý, že auto táhle od nízkých otáček. Bohužel tento motor je hodně přiškrcený (tedy ekologický) a prostě je potřeba na ten plyn trochu šlápnout. Vyřešeno řazením ve vyšších otáčkách. Dvojku řadím kolem 3,5k a trojku kolem 3k. - start stop naprosto nesmyslně chcípe úplně studené auto. Člověk potřebuje topit a odmlžovat okna, ale start stop se rozhodne pro "ekologii". Vyřešeno vytáhnutím kablíku u baterie. - vypínání válců? Hlučné a otravné kurví-ko. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 28. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2020 V 2. 11. 2020 na 9:50, bouchy napsal: Jde o to, že ve specifických případech je při manévrování jednička s nějakými 1500 ot/min fakt dost rychlá (a zcela typicky v zimě, kdy člověk v prví zatáčce zjistit, že je to fakt moc :) ). A to mluvím o manuálu, kde lze stisknout spojku. U DSG to musí být hrozné skákání... Až na to, že u DSG si na skákání u starších modelů v podstatě nikdo nestěžuje :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubaq Vloženo 28. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2020 V 2. 11. 2020 na 9:50, bouchy napsal: Jde o to, že ve specifických případech je při manévrování jednička s nějakými 1500 ot/min fakt dost rychlá (a zcela typicky v zimě, kdy člověk v prví zatáčce zjistit, že je to fakt moc :) ). A to mluvím o manuálu, kde lze stisknout spojku. U DSG to musí být hrozné skákání... S DSG se žádné skákání nekoná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Listopad 2020 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2020 Pánové, píšete o OIV 1.5 TSI evo? Jestli ne, tak sem netahejte starší modely. O nich si každý může číst v odpovídajících tématech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel_RB Vloženo 27. Prosinec 2020 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2020 Problém je asi v tom, že 1.5 TSI DADA (O3) i DPCA (O3 a O4) má velice složité uspořádání. Po startu vstupuje do řídící jednotky, teplota, nasávaného vzduchu, teplota katalyzátoru, motoru, atmosférický tlak a další. Když nastartujete jsou změny teplot, tlaku a jiných hodnot velice dynamické, řídící jednotka se snaží o regulaci, ale celý systém je velice nestabilní. Už je to, že motor má samostatný kompresor, který vede do katalyzátoru je další proměnná. Řídící jednotka obtížně stanovuje dávku paliva i vzduchu, krásně to uvidíte, pokud nastartujete a vyšlápnete spolku na studeném motoru v zimě, otáčky budou lítat minimálně o 250 ot/min. Motory vyrobené cca do 03/2019 vyžadují aktualizaci a je zdarma, ale to se týká myslím jen O3. U O4 je jediná rada nechat motor 30 s běžet na volnoběh… K ACT… oni to moc dobře vědí, že ACT se spouští hluboko pod 85 °C, ale kdyby to chtěla Škodovka řešit bude muset zaplatit Audi dost velký balík. Otázka je, zda to Audina umí vůbec vyřešit. Pokud nebude dostatek stížností nebude Škodovka mít důvod řešit. Nejlepší řešení by myslím bylo ACT deaktivovat, ale to zatím nikdo pořádně neumí a Audina to neudělá, protože pak by motor měl v testu o málo vyšší exhalace. Výsledek by byl nedodržení patřičné normy Euro a z toho vyplývající pokuta pro koncern VW. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 5. Duben 2021 Sdílet Vloženo 5. Duben 2021 Rád bych se zeptal majitelů, kteří mají manuální převodovku ve spojení s tímto motorem, zda-li jim motor cuká, či nikoliv. Jedná se mi pouze o verzi motoru montovanou do OIV (myslím DPCA). Měl jsem možnost být na předváděcí jízde a při rozhovoru s prodejcem mi říkal, že tohle už je dávno pořešené. Nicméně na různých fórech to zřejmě není zase až tak pravdivé tvrzení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georgius Vloženo 14. Září 2021 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2021 23 tisíc najeto a stále cuká, stále cuká. Stačí cca 10 stupňů venku. Takže mi teď začíná sezona :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 15. Září 2021 Sdílet Vloženo 15. Září 2021 @Georgius manuál nebo DSG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.