Publikováno Říjen 1, 20204 r Prosím podělte se o vaše poznatky... Podotýkám že dpf je určitě ok, snímač dif. Tlaku také.... Po pár km se rozsvítí kontrolka diag. Motor do nouze nepadá...jede normálně. Regenerace probíhají také ok. Vše nastaveno....off set....kalibrace atd. 3* statická reg. 3x jízdní. Popílek 42g..... Dif. Tlak volnoběh cca 3-6 pa, v plné zátěži max 100 pa.... Dpf neprasklý ...čisté koncovky bez sazí. Jediné co mě napadá může být ....chladič spalin EGR... Stejný problém řeším na yetim 2.0 src Upraveno Říjen 1, 20204 r od Styfa Doplněk
Listopad 29, 20204 r Zdravím. Mám podobný problém na OCTAVIA III 1.6 TDI CR 81kW. Podarilo sa Vám ho nejak vyriešiť? Nútená regenerácia nepomohla. Po prejdení cca 20km chyba znovu vyskakuje (svieti kontrolka motora, výkon ok). DPF sa po cca 500km samo regeneruje, aj keď kontrolka motora stále svieti. Pred tým než začala vyskakovať chyba P2002 sa objavila chyba na tlakovom snímači výfuku 1 (G450) P0471 - neverohodny signal. Upraveno Prosinec 11, 20204 r od janco2172
Únor 3, 20214 r Zdravím. Problém s DPF vyriešený. Filter musel ísť von a na čistenie. Diferenčny tlak pred čistením 164mbar. Po čistení 0mbar. Bol tak zanesený, že ho bolo treba čistiť 2x. Montáž/demontáž a čistenie filtra 310€. Diagnostika v Origo servise plus geometria 53€. Najazdené od čistenia asi cca 2000km a zatiaľ kľud.
Srpen 2, 20214 r V 1. 10. 2020 na 8:42, Styfa napsal: Prosím podělte se o vaše poznatky... Podotýkám že dpf je určitě ok, snímač dif. Tlaku také.... Po pár km se rozsvítí kontrolka diag. Motor do nouze nepadá...jede normálně. Regenerace probíhají také ok. Vše nastaveno....off set....kalibrace atd. 3* statická reg. 3x jízdní. Popílek 42g..... Dif. Tlak volnoběh cca 3-6 pa, v plné zátěži max 100 pa.... Dpf neprasklý ...čisté koncovky bez sazí. Jediné co mě napadá může být ....chladič spalin EGR... Stejný problém řeším na yetim 2.0 src dnes diagnostika ale iba v angline neviem co stim prosi vás o pomoc
Srpen 2, 20214 r před 28 minutami, Pugas24 napsal: dnes diagnostika ale iba v angline neviem co stim prosi vás o pomoc cau ja som menil aj celel egr a nepomohlo ale ja mam koncovky od sadzy takze to asi bude prasknute dpf ... ale ak ti mozem poradit skus dat vypnut egr podla mna je to pre motor lepsie a je to lacnejsie ako vymena mne to vypol chalan v trencine za 80e inak profituning a ine firmy 200+
Srpen 2, 20214 r Spoiler Pevne verim ,ze raz budete robit homologizaciu na svoje naklady svojmu autu za taketo zasahy.Ked nemas na banany naco ti opicu.
Srpen 2, 20214 r před 1 minutou, mpatrikm napsal: Zobrazit skrytý obsah Pevne verim ,ze raz budete robit homologizaciu na svoje naklady svojmu autu za taketo zasahy.Ked nemas na banany naco ti opicu. nikto sa ta nepytal na nazor a ja som ten egr vymenil a probem pretrvaval tak som ho vypol aby mi nesiel ten bordel spät do motora aby neboli dalsie problemy
Srpen 2, 20214 r Před hodinou, MarekRMK napsal: cau ja som menil aj celel egr a nepomohlo ale ja mam koncovky od sadzy takze to asi bude prasknute dpf ... ale ak ti mozem poradit skus dat vypnut egr podla mna je to pre motor lepsie a je to lacnejsie ako vymena mne to vypol chalan v trencine za 80e inak profituning a ine firmy 200+ Vypnout EGR aneb nejlepší cesta jak odpravit DPF. Rada nad zlato
Srpen 23, 20214 r Ahojte Skúsim sa pripojiť k tejto téme. Mám OIII , 1,6 TDI 77 kw, 2015, kód motora CLHA. Momentálne najazdené cca 190tkm. Auto jazdí každý deň cca 55 km do práce a späť( polovica dialnica ) plus výlety ročne 20 tkm. Už rok riešim svietiacu kontrolku motora a chybu P0401 - Systém spätného vedenia výfukových plynov - prietok príliš malý. Inak povedané rozdiel tlakov pri otvorenom EGR a zatvorenom nie je dostatočný. Prvý servis mi vymenil EGR, nešiel originál, ale VDO. - chyba sa vrátila po cca 300 km. Nasledovala " kalibrácia " pre vymenené EGR, bez želaného výsledku. Po ďalšej diagnostike ( iný servis) prehratie SW v RJ- plus nútená regenerácia DPF. Zabralo to tiež na cca 300 km. Kedže chyba sa hlásila ako náhodná dal som skontrolovať elektroinštaláciu, či tam nie je nejaký prelomený vodič, ale nič sa nenašlo. Nasledovala dekarbonizácia vodíkom a znovu rozobratie a vyčistenie EGR. Ani to však nepomohlo, tak som odniesol auto do autorizovaného servisu, kde prebehla ďalšia diagnostika s objednaním na kontrolu a prípadnú výmenu EGR aj s okolitými potrubiami. Výslednom bolo, že EGR pracuje v poriadku a nie je nutná výmena, ale že príčinou je zanesený DPF filter s hodnotou 39 g. Dodali mi k tomu aj fotky. Za výmenu požadovali cca 3000€, alebo odporúčili čistenie. Chemické čistenie na stroji s meraním pred 39g a po 8g, pomohlo na ďalších 300 km. Keď som zavolal znovu do škody, či mi nevedia poradiť čo ďalej, tak sa ma opýtali akej farby chcem nové auto. Vie mi niekto poradiť čo ešte vyskúšať, resp. kde by mohol byť problém? Auto nepadá do núdzového režimu, ide bez straty výkonu.
Listopad 22, 20213 r Ahoj Mne sa problém nepodarilo vyriešiť, písali mi už aj aj ďalší užívatelia ktorý majú podobný, alebo rovnako vyzerajúci problém, ale riešenie pokiaľ viem nemá zatiaľ nikto.
Leden 9, 20223 r Ahoj, sice nemám škodu, ale na mém Seatu Leon 1.6 81Kw CRKB r.v. 2015 sem řešil stejnou závadu. Auto má najeto cca 220 000 km a začala svítit kontrolka motoru a závady P2002 + 19226. S touto závadou jsem ujel zhruba 3000 km, než se to podařilo vyřešit. Filtr se vypaloval pravidelně po 600 až 700 km, koncovky výfuku byli čisté. Rozdílový tlak na volnoběh byl kolem 6 až 10 mbar. Nejdřív sem vyměnil čidlo rozdílu tlaku G505. Kupoval sem originál 04L 906 051 za 1500,- Kč. Toto čidlo je na levé straně a vede do něj jedna hadička. Výměna tohoto čidla nepomohla, tak jsem navštívil autorizovaný servis Louda Auto v Kolíně. Tam mi za 3300,- Kč řekli, že zkontrolovali čidla a že je potřeba vyměnit, nebo vyčistit DPF filtr. Cena výměny od nich by byla 46000,- filtr a 8000,- práce. Filtr sem tedy nechal vyčistit, ale stejné závady se po ujetí asi 60 km opět ukázali. Po zkušenosti jednoho uživatele zahraničního fóra sem zkusil vyměnit čidlo tlaku výfukových plynů G450. Je to stejné čidlo akorát je na pravé straně a vedou do něj dvě hadičky. Od té doby jsem ujel 2000km a závada se zatím neukázala. Doufám, že to někomu pomůže.
Březen 27, 20232 r rovnaky problem na S3, furt P2002, vymene a vycistene vsetko vzadu, tiez problem s nizkym prietokom spalin, vzdy za nizkej zataze motora. Mam pocit, ze vsetci si myslia, ze v aute je len jeden EGR ventil, ale zrejme su tam DVA, nizkotlaky pri DPF a vysokotlaky pri nasavani. Mam velke podozrenie, ze tam bude zapchata ta trubka alebo zakydany ten ventil, lebo vysokotlaky vraj pracuje len v nizkej zatazi a potom pri vyssej prichadza na rad nizkotlaky. Kedze auta s DSG podtacaju, podla mna sa tam bude hromadit viac bordelu. co myslite vy? Upraveno Březen 27, 20232 r od linomaniac
Březen 27, 20232 r Ten snímač G450 co jsi zmiňoval tady https://forum.skodahome.cz/topic/167342-chyba-p2002/#comment-2621082 jsi zkoušel vyměnit? Případně zkontrolovat hadice vedený k němu jestli nejsou poškozený? Upraveno Březen 27, 20232 r od lucky.jack
Březen 27, 20232 r ak sa pytas mna, tak vymenene G450, G505, Gxxx pod turbom, vycisteny nizkotlaky EGR, vycistene DPF. Furt P2002 a po testoch aj P0401
Březen 27, 20232 r Asi bych ti doporučil návštěvu autorizáku, nebo někoho kdo ví jak ověřit závadu, aby zjistili, který ventil ti vlastně hází závadu. P0401 je známka o špatné průchodnosti. Upraveno Březen 27, 20232 r od lucky.jack
Březen 27, 20232 r V autorizaku som bol 5x... uz mam aj 6. termin. Nebavi ma to, oni nevedia evidentne. Vsetko robili oni co popisujem. P0401 cez vcds vidim co je, len neviem ktory ventil je Bank1 a ktory Bank2. Vypocitane aj merane hodnoty gas flow sa zhoduju pri vsetkych otackach, akurat pri jednom je malinko vacsia odozva, preto moze byt ze chyba vyskoci raz za 3 dni, a niekedy zhasne a potom zas naskoci. Bohuzial neviem najst 5 hodin na podrobnu diag.... aby som sa vsetko naucil, sak aj zima mi je vonku :D
Březen 27, 20232 r Vždyť jim to tam píše označení dílu, resp ventilu, který to hází, tak nechápu co tam s tím dělají ... Hoď mi do SZ VINko. Zítra zkusím kouknout vo to tam máš přesně za motor atd.
Březen 27, 20232 r před 4 hodinami, linomaniac napsal: rovnaky problem na S3, furt P2002, vymene a vycistene vsetko vzadu, tiez problem s nizkym prietokom spalin, vzdy za nizkej zataze motora. Mam pocit, ze vsetci si myslia, ze v aute je len jeden EGR ventil, ale zrejme su tam DVA, nizkotlaky pri DPF a vysokotlaky pri nasavani. Mam velke podozrenie, ze tam bude zapchata ta trubka alebo zakydany ten ventil, lebo vysokotlaky vraj pracuje len v nizkej zatazi a potom pri vyssej prichadza na rad nizkotlaky. Kedze auta s DSG podtacaju, podla mna sa tam bude hromadit viac bordelu. co myslite vy? Na tenhle EGR už se chystám delší dobu ho vyčistit (lehoučký pocukávání při ustálený rychlosti mezi 1500-2000 ot a zahoupání při postinjection aby se ohřál filtr), ale ta trubka je v hlavě a co jsem koukal tak vyndat ten EGR vypadá na sání dolů. A to se mi zatím fakt nechce.
Únor 11Úno 11 V 27. 3. 2023 na 15:28, linomaniac napsal: ak sa pytas mna, tak vymenene G450, G505, Gxxx pod turbom, vycisteny nizkotlaky EGR, vycistene DPF. Furt P2002 a po testoch aj P0401 Ahoj povedlo se ti to prosimtě nějak vyřešit? Mám úplně stejný problém, i jsem měnil a nechával čistit stejně jako ty. Každopádně X lidí si s tím nedokázalo poradit a já už fakt nevím co s tím. 😅
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.