Přejít na obsah

Spatne vstrikovani u Cng


Niki17

Doporučené příspěvky

Dobry den,

 

prosim mam tyden koupene auto na cng, kde se rozsvitila kontrolka motoru a pise to zavada start stop system. Na kontrole pise tyto chybove hlasky plus problem s lambdou 1,2. Pokud auto jede jen na benzin tak kontrolka motoru nesviti a problem zadny neni. U pohonu cng motor obcas chcipne a jemne skube. Pridavam hlasky z diagnostiky.
 

P336100

P336400

P336500

 

 

Dekuji za rady

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Františku,

chce to reklamovat, když to vlastníš týden, není co řešit. Jinak pokuď to dělá pouze

při jízdě na benzín, včetně toho, že nejsou při této jízdě zapsány žádne chyby může

to být takový malý evergreen G-tecu, vadná lambda za katem. Bez kvalitní diagnostiky

nemá cenu hádat, zajeď do servisu a uvidíš. Sponzora na to máš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobry den, 

 

Dekuji za odpoved ale bohuzel nebyla nijak prinosna. Psala sem, ze auto jede na benzin zcela bez problemu. V servise jsem byla, kde byla provedena diagnostika a vymenena lambda za katem. Auto ma stale problem s prepnutim na cng. Hlasky chybne plynove vstrikovani do valce i po zkousce svicek, civek. Napada me otazka zanesenych vstrikovacu. Jinak tedy nejsem Frantisek a sponzora nemam ;). Dekuji za pripadne zkusenosti

Editováno: , autor: Niki17
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tím sponzorem jsem samozřejmě myslel minulého majitele, resp. autorizák pokuď je nové.

Máš ho pouze jeden týden :-)

O tom, že je lambda je vyměněná jsi nic nepsala (nepsal). Pokuď jde o cng oni to dle hantýrky

koncernu nejsou vstřikovače, ale "vpouštěcí plynové ventily" ale to je jedno. Tohle by chtělo

spíš zkušeného plynaře a opravdu kvalitní diagnostiku, aby se nemuselo jít cestou vyměňování

jednotlivých dílů, až je z toho nové auto. Předpokládám, že lambda byla nová a správná (pokuď

to dělal autorizák tak bude OK). Několik opravdu zkušených plynařů tu na fóru je, sice primárně

řeší LPG, ale i CNG jim není cizí. Je tu samostatné vlákno a můžeš je oslovit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jee tak se omlouvam, ze jsem Vas spatne pochopila :D. Dekuji, diagnostiku a opravdu te lambdy delal dnes kamarad (origo dil) tak ta by mela byt uz v poradku ale to vynechani zapalovani valce 3,4 behem plynoveho provozu pretrvava. Zitra uz jdu primo do servisu skoda tak snad zjisti vice. Bohuzel je auto koupene z bazaru a zase ve smlouve bylo neco tak mam narok jen na vymenu vozu a bojim se at to neni z blata do louze.

 

dekuji za radu :). Hezky vecer Nikola

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle vypadá na špatné zapalování 3. a 4. válce. Minulý týden jsem řešil Passata 1.6 FSI, pozn. motory FSI jsou přímý předchůdce TSI a mají podobné nemoci. Šel jsem s Passatem od nejlevnějšího náhradního dílů. Doporučuju prvně vyměnit svíčky, ideálně za NGK dle kódu motoru. Pak změřit omický odpor každé vymontované zapalovací cívky. Pokud bude odpor výrazně odlišný jsou v háji i cívky, obvyklá životnost je 100 000 km až 160 000 km. CNG má oktanové číslo cca 130, očekával bych pro něj kratší předstih a tím vyšší tlak ve spalovacím prostoru. Pak by mohlo auto jet na benzín s oktanovým číslem 95 až 98 ještě v pohodě, ale na zemní plyn nemusí. Čím vyšší tlak ve spalovacím prostoru tím vyšší nároky na svíčku. Když už budou svíčky venku možné změřit kompresi, čistě odhadem je dobrý motor nad 10 bar, 9 bar už je pravděpodobně dost jetý. Pod 7 bar už je to špatně, rozdíl mezi válci by měl být jeden bar maximálně.

Pokud budou nové svíčky, tak utahovat na studeném motoru, a s citem nebo dle momentu/úhlu natočení. Přervaná svíčka je solidní problém na složité odvrtání. Závit svíčky rozhodně nemazat, namazaná svíčka má pro stejný utahovací moment výrazně vyšší utahovací sílu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem tady se zpravou primo ze servisku skodovky a pry vadne vstriky. Jeden vstrik 5000. Noo zkousime dat jeste auto na reklamaci a kdyz nam to uznaji tak by meli opravu uhradit ale v nejakem jejich sjednanem servise v nasem meste (Ostrava). Spis si ale rikam, ze kdyz to opet nebude ono tak co dal no. Byla jsem v jednom autorizovanem a pak u znameho. Prohazovali svicky, civky a zjistovali co a jak a dale se chyby neposouvaji tak nekde tam by to melo byt ale podle me ani oni si nejsou jisti. Otazka zda pomuze cisteni ultrazvukem tak muze a nemusi. Jsem z toho teda nesva :(. Dekuji Vam za Vase rady :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Františku :-)

jelikož píšeš, že problém je při jízdě na plyn, předpokládám, že vstřiky které jsou vadné jsou ty plynové,

díval jsem se do ETKY na kód vstřiku - vpouštěcího ventilu a pro můj rok výroby (tvůj neznám) je kód

03C 906 039 B. Když mrkneš do nějakého eshopu pak origo jsou kolem 4 tis. za kus, ale existuje i náhrada

od Bosche. Dávám odkaz co jsem v rychlosti na netu našel. Možná za tu cenu by se vyplatilo vzít rovnou

nový, jistota je jistota.

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03c906039a-plynovy-vpousteci-ventil-skoda-39977.html

https://granex.cz/vstrikovaci-ventil-bosch-0280158862

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...