michalr Vloženo 14. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 14. Květen 2018 O swift vim. Ale uz s fabii jsem na hrane rozpoctu. Navic mam autorizaky na kazdem rohu. A motor 1.0 tsi se jevi jako zajimavy motor vhodny pro nase potreby. Start stop lze vypnout tlacitkem pri kazde jizde? Popripade je nejake trvale reseni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 14. Květen 2018 Sdílet Vloženo 14. Květen 2018 Tlačítkem při každé jízdě, trvale kódováním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 Tak tak, vypnout jde. Teplotu oleje by měl při proměnném intervalu umět zobrazit i MFA (stejně tak teplotu motoru). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaII Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 Tak vlastním Trumf a PP umí jen teplotu vody v motoru a ukazuje jen od 50 výš... jinak oproti 1.4 16V je tento motor živější a do města je fajn... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 A máš proměnný interval výměny oleje? Dle manuálu by to tam být mělo: https://ws.skoda-auto.com/OwnersManualService/Data/cz/Fabia_NJ/11-2017/Manual/Fabia/A06_Fabia_OwnersManual.pdf (strana 48). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaII Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 Trumf má jen segmentový display - nemá Maxi Dot - radio blues, nějakou teplotu to ukazuje, ale myslím si, že je to teplota vody, páč do ujetých 5ti kilometrů to ukazuje 90°C... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 Vím co má TRUMF za display, na té straně 48 je právě ten segmentový, MaxiDot je až od strany 50. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaII Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 (editace) Mě je divný, že by se olej tak rychle ohřál... Jinak tohle už jsme řešily v sekci Interiér - ukazatel teploty vody Editováno: 15. Květen 2018, autor: JendaII Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Míša Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 před 4 hodinami, Martab napsal: Tak tak, vypnout jde. Teplotu oleje by měl při proměnném intervalu umět zobrazit i MFA (stejně tak teplotu motoru). Mám FIII Style a Maxi Dot teplotu oleje ukazuje, hned za okamžitou spotřebou (když se točí kolečkem na volantu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michalr Vloženo 15. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 A za jak dlouho se cca ohreje olej na provozni teplotu u tohoto motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lupen_cz Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 10-15km, ale záleží na mnoha okolnostech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michalr Vloženo 15. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 tak bude to auto jezdit neustále se studenym olejem, ale nyní to nemám jinak a pochybuju, že u jiných aut to je jiné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 Nejhorší smrt je z paniky. Nepanikařte. Buď te v klidu, jezdím 15ti-20ti kilometrové trasy denně - jezdil jsem je s 1.2 HTP, jezdil jsem je s 1.9 TDI, jezdil jsem je s 1.6 TDI a jezdim je s 1.4 TSI. Ty auta s tím nemají problém, jenom to prostě nechce vytáčet do nějakých zbytečných otáček. Ten tříválce je motor. Je to obyčejný motor, který nevyžaduje žádné extra zacházení (panika: je to tříválec, musím kolem toho chodit po špičkách, aby se mu náhodou něco nestalo). Pokud s tím nebudete jezdit zastudena v omezovači, můžete být v klidu. A naopak - za studena v omezovači by vadilo každýmu motoru. 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michalr Vloženo 15. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 (editace) Jo a jestli jsem četl dobře, tak 1.0 TSI má dvouhmotu? A tak někde čtu že naopak ne, tak jak to je? Editováno: 15. Květen 2018, autor: michalr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 Velky vplyv na zohratie oleja ma teplota vzduchu (leto vs zima), kolkokrat sa zrychluje, na akych otackach sa ide a akou rychlostou sa ide. Napr. pri terajsich rannych 15 stupnoch, vystartujem a idem 3 km po meste (relativne stabilne) a nasledne sa pripajam na dialnicu, kde idem cca 110km/h kym sa nezohreje olej na 75-80 stupnov. Pri 1,2 TSI mam tuto teplotu po cca 3km na dialnici (teda 6km spolu) a pri 2,0 TDI po cca 5km na dialnici (teda 8km spolu). V zime sa tato vzdialenost hodne predlzuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 S 1.2 TSI mám olej zahřátý v tomto počasí po nějakých 5-6km na 70°C, v zimě to kolikrát trvalo i 30km. Ale jak správně podotkl @Tragedie_v_JZD netřeba panikařit, běžně když vyjedu, tak za 4km najíždím na dálnici kde je hned kopec, jezdil jsem to s HTP a to má v současné době 250tis+ (jezdilo tuto trasu celý život), TSIčko to musí taky zvládat a to kolikrát když najíždím má v zimě jen stěží zahřátou vodu. Chce to jen z rozumem, nedupnout na podlahu, ale pozvolna zrychlovat. Na druhou stranu v tom TSI bude olej ohřátý mnohem dříve než u současného TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michalr Vloženo 15. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 (editace) Tak jsem se ještě nakonec dostal k nabídce na to samé auto ve výbavě TRUMF, akorát s motorem 1,2 TSI 66 kw a takžným zařízením. Tak teď z toho mám trochu těžkou hlavu Za ty samé peníze... Editováno: 15. Květen 2018, autor: michalr doplnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 Ak sú obe autá v rovnakej výbave, tak ber 1.2TSI..... ak však auto s 1.0TSI má nejaké iné výhody vo výbave/cene/farbe/km..., nerieš a ber tento trojvalec. Inak každé ráno jazdím s 1.2TSI asi 7km cestu do práce (mestský obchvat väčšinou plynulých 70-105km/h), v zime sa mi olej ledva zohreje na 50-60°C, teraz v lete to už je 70-80°C... ale 90°C som asi nemal ešte nikdy! Uvidíme, ako dlho to motor vydrží.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michalr Vloženo 15. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 (editace) No auta jsou totožné, akorát tak 1,2 tsi má tažné, a to by se mě celkem hodilo. Jedná se o nová auta Editováno: 15. Květen 2018, autor: michalr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 tak nemas co resit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 V tom případě není co řešit, šel bych do 1.2 TSI 66kW. Navíc 66kW verze je mechanicky shodná s motorem 1.2 81kW (u 1.0 TSI jsou mezi výkonovými variantami rozdíly třeba ve ventilech), když pominu rozdílné převodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 15. Květen 2018 Sdílet Vloženo 15. Květen 2018 (editace) 1.0 TSI má i rozdílná turba. A k dotazu na dvouhmotu: ne, 1.0 TSI ve Fabii by ji s manuální převodovkou mít nemělo. Editováno: 15. Květen 2018, autor: Twisted Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Míša Vloženo 16. Květen 2018 Sdílet Vloženo 16. Květen 2018 Dvouhmotu má až 85kW 1.0 TSI verze v Octě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 16. Květen 2018 Sdílet Vloženo 16. Květen 2018 Ano, a nebo verze s automatem (DSG). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 16. Květen 2018 Sdílet Vloženo 16. Květen 2018 (editace) Určitě vzít 1.2 TSI s origo tažným. Ten litr není špatný, ale s TSI 66kW se mi jezdí lépe. Editováno: 16. Květen 2018, autor: Lancelot 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.