Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

O swift vim. Ale uz s fabii jsem na hrane rozpoctu. Navic mam autorizaky na kazdem rohu. A motor 1.0 tsi se jevi jako zajimavy motor vhodny pro nase potreby. 

 

Start stop lze vypnout tlacitkem pri kazde jizde? Popripade je nejake trvale reseni?

Tlačítkem při každé jízdě, trvale kódováním.

Tak tak, vypnout jde.

 

Teplotu oleje by měl při proměnném intervalu umět zobrazit i MFA (stejně tak teplotu motoru).

Tak vlastním Trumf a PP umí jen teplotu vody v motoru a ukazuje jen od 50 výš... jinak oproti 1.4 16V je tento motor živější a do města je fajn...

Trumf má jen segmentový display - nemá Maxi Dot - radio blues, nějakou teplotu to ukazuje, ale myslím si, že je to teplota vody, páč do ujetých 5ti kilometrů to ukazuje 90°C...

Vím co má TRUMF za display, na té straně 48 je právě ten segmentový, MaxiDot je až od strany 50.

Mě je divný, že by se olej tak rychle ohřál...:huh: Jinak tohle už jsme řešily v sekci Interiér - ukazatel teploty vody :rolleyes:

Upraveno od JendaII

před 4 hodinami, Martab napsal:

Tak tak, vypnout jde.

 

Teplotu oleje by měl při proměnném intervalu umět zobrazit i MFA (stejně tak teplotu motoru).

Mám FIII Style a Maxi Dot teplotu oleje ukazuje, hned za okamžitou spotřebou (když se točí kolečkem na volantu)

  • Autor

A za jak dlouho se cca ohreje olej na provozni teplotu u tohoto motoru?

10-15km, ale záleží na mnoha okolnostech.

  • Autor

tak bude to auto jezdit neustále se studenym olejem, ale nyní to nemám jinak a pochybuju, že u jiných aut to je jiné

Nejhorší smrt je z paniky. Nepanikařte. Buď te v klidu, jezdím 15ti-20ti kilometrové trasy denně - jezdil jsem je s 1.2 HTP, jezdil jsem je s 1.9 TDI, jezdil jsem je s 1.6 TDI a jezdim je s 1.4 TSI. Ty auta s tím nemají problém, jenom to prostě nechce vytáčet do nějakých zbytečných otáček.

 

Ten tříválce je motor. Je to obyčejný motor, který nevyžaduje žádné extra zacházení (panika: je to tříválec, musím kolem toho chodit po špičkách, aby se mu náhodou něco nestalo). Pokud s tím nebudete jezdit zastudena v omezovači, můžete být v klidu. A naopak - za studena v omezovači by vadilo každýmu motoru.

  • Autor

Jo a jestli jsem četl dobře, tak 1.0 TSI má dvouhmotu? A tak někde čtu že naopak ne, tak jak to je?

Upraveno od michalr

Velky vplyv na zohratie oleja ma teplota vzduchu (leto vs zima), kolkokrat sa zrychluje, na akych otackach sa ide a akou rychlostou sa ide.

 

Napr. pri terajsich rannych 15 stupnoch, vystartujem a idem 3 km po meste (relativne stabilne) a nasledne sa pripajam na dialnicu, kde idem cca 110km/h kym sa nezohreje olej na 75-80 stupnov. Pri 1,2 TSI mam tuto teplotu po cca 3km na dialnici (teda 6km spolu) a pri 2,0 TDI po cca 5km na dialnici (teda 8km spolu). V zime sa tato vzdialenost hodne predlzuje.

S 1.2 TSI mám olej zahřátý v tomto počasí po nějakých 5-6km na 70°C, v zimě to kolikrát trvalo i 30km. Ale jak správně podotkl @Tragedie_v_JZD netřeba panikařit, běžně když vyjedu, tak za 4km najíždím na dálnici kde je hned kopec, jezdil jsem to s HTP a to má v současné době 250tis+ (jezdilo tuto trasu celý život), TSIčko to musí taky zvládat a to kolikrát když najíždím má v zimě jen stěží zahřátou vodu. Chce to jen z rozumem, nedupnout na podlahu, ale pozvolna zrychlovat.

 

Na druhou stranu v tom TSI bude olej ohřátý mnohem dříve než u současného TDI :)

  • Autor

Tak jsem se ještě nakonec dostal k nabídce na to samé auto ve výbavě TRUMF, akorát s motorem 1,2 TSI 66 kw a takžným zařízením. Tak teď z toho mám trochu těžkou hlavu

 

Za ty samé peníze...

Upraveno od michalr
doplnění

Ak sú obe autá v rovnakej výbave, tak ber 1.2TSI..... ak však auto s 1.0TSI má nejaké iné výhody vo výbave/cene/farbe/km..., nerieš a ber tento trojvalec. ;)

 

Inak každé ráno jazdím s 1.2TSI asi 7km cestu do práce (mestský obchvat väčšinou plynulých 70-105km/h), v zime sa mi olej ledva zohreje na 50-60°C, teraz v lete to už je 70-80°C... ale 90°C som asi nemal ešte nikdy! Uvidíme, ako dlho to motor vydrží.. :D

  • Autor

No auta jsou totožné, akorát tak 1,2 tsi má tažné, a to by se mě celkem hodilo. 

 

Jedná se o nová auta

Upraveno od michalr

tak nemas co resit.. :)

V tom případě není co řešit, šel bych do 1.2 TSI 66kW. Navíc 66kW verze je mechanicky shodná s motorem 1.2 81kW (u 1.0 TSI jsou mezi výkonovými variantami rozdíly třeba ve ventilech), když pominu rozdílné převodovky.

1.0 TSI má i rozdílná turba. A k dotazu na dvouhmotu: ne, 1.0 TSI ve Fabii by ji s manuální převodovkou mít nemělo.

Upraveno od Twisted

Dvouhmotu má až 85kW 1.0 TSI verze v Octě

Ano, a nebo verze s automatem (DSG).

Určitě vzít 1.2 TSI s origo tažným. Ten litr není špatný, ale s TSI 66kW se mi jezdí lépe.

Upraveno od Lancelot

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.