Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Všem hezký den. Mám koupenou novou oktávu 1.6 tdi. Asi předevčírem když přituhly venkovní mrazy přijdu ráno k autu otočím klíček a zvuk jako když je vybitá baterka. Motor se sotva převal jen o drobnou otáčku. A nic - nechytne. A takhle to udělám asi čtyřikrát za sebou a až třeba popáté naskočí.Potom když to třeba hned chcípnu tak už naskočí na poprvý kdykoliv přes den. Prostě jen to ráno když přijdu k autu. Baterka dostává určitě pěknej čoud ale zároveň je baterka nabitá na 100 procent. Mám dobrou nabíječku a opravdu na 100 procent nabitá dnes jsem prověřoval . Prostě jako kdyby ten motor zatuhnul a startér neměl sílu ho převalit. Nechápu nikdy jsem se s tím nesetkal. Budu asi volat na servis ale přece jenom nevíte někdo co to může být ???

Díky

Editováno: , autor: memory2
Vloženo (editace)

Rok výroby 2012 najeto 1000km .. auto je úplně nové

Mám inteligentní nabíječku která dělá test baterie a nabíjí podle potřeby baterka je OK ale mohl by to být ten startér..

Editováno: , autor: Luďa
Vloženo (editace)

proměřit měřákem baterku jak je na tom kapacitně může to dělat i ten startér po pc ti to nikdo neopravi

ale já bych se osobně přikláněl k té baterce naznamená že když je nabitá že je ok připni přes kabely další baterku a uvidíš hndt kde je chyba

Editováno: , autor: Spajky007
Vloženo (editace)

AUTO mas este v zaruke tak to REKLAMUJ.!!!

Vobec bi som na aute nic neopravoval. Daj to do SERVISU na reklamaciu.

p.s. V servise ani nehovor ze si baterku uz nabijal!!

Mozu sa toho chytit a neuznaju ti reklamaciu.

Editováno: , autor: PROCHY603
Vloženo

Tak jedině servis než jsem to napsal tak jsi dopsal informace ale nevim jestli nabíječka umí měřit kapacutu baterije ta baterije se neměří po nabíjení ani při nabíjení jedině když připojíš nabíječku po osatvení auta třeba ráno a ukážetito kolik má baterka startopvací proud aktuální ale vservisu jim to projisrtotu neřikej jak říká PROCHY

A nemůže ti to něco vybíjet světýlko, zapalovač nedovřené dvaře a tak auto máš denně v provozu nebo déle strojí to má taky velkej vliv na baterku alarm,rádio,atd.to vše baterku vybíjí

Vloženo (editace)

Ale alarm sa da aj deaktivovat-vypnut!!! Odstavim ho vytiahnutim elektrickej poistky. Vybijat baterku ti bude zle namontovany alarm.

Som zvedavy co najde Skoda servis.

Editováno: , autor: PROCHY603
Vloženo

Nevím no tak snad vědí co dělají ...možná že sami nevědí co přesně to je tak to řeší takhle...je fakt že jde jen o první start v tuhý zimě. Pak už to ten den chytlo vždy a mít auto v garáži tak asi ani nic nepoznám. Až bych auto nechal v mrazu někde venku přes noc.to je jasný ale zase co by to mohlo být ? Baterka je ok a startér snad prověřili........

Vloženo

PROCHY já bych se ani nedivil,že je to čerpadlo,co vím od vedoucího z jednoho autorizovaných servisů,měli některé 1,6 TDI problémy s čerpadly,ostatně u švagrové mají na firmě nové fabky s 1,6 a momentálně jedna bojuje se starty v mrazech....

Vloženo

Tak nakonec jsem si přijel pro auto a bylo mi řečeno "ořech na spínači"

No mě tohle můžou říkat ..nevím ani kde ani kterej a ani jsem se nepátral. Ale auto normálně startuje

Vloženo

Tak to jsi z toho vyšel myslím docela dobře. Já bych tomu rozumněl tak, že museli na spínací skříňce vyměnit oříšek (střeva). Hlavně, že to je v pohodě a oproti těm prognozám jsi asi i dost ušetřil.

Vloženo (editace)

Tak se chci opět podělit o další zkušenosti. Nakonec se problém se studeným startem vyskytl znovu. Prostě uhodily mrazy a auto opět nestartovalo. Stejnej problém jako předtím. Prostě jako kdyby baterka neměla sílu převalit motor. Malá snaha tam je ale nikdy to nepřetočí úplně a nenaskočí. Dokonce ho dnes odtáhly do servisu. V servisu odpojili řídící jednotku alarmu a auto prý začalo startovat. Zítra přes den to ještě budou zkoušet ale prej na99 procent je to ono. Mám tam Jablotron 1802. Že by řídící jednotce alarmu nevoněl mráz ?

Moc mi nejde do hlavy kdyby to dělal alarm tak jak by to v praxi vypadalo. Že by posílal málo šťávy do startéru nebo někam ?

Editováno: , autor: memory2
  • o 3 roky později...
Vloženo (editace)

Taktéž přeji všem dobrý večer, nemáte prosím někdo zkušenosti s předehřevem motoru na 220 V ? V podstatě se jedná o to, že do hadice je namontováno tělísko na el. ohřev

Poměrně často jezdím ráno do práce, motor se pořádně nezahřeje, určitě by/ hlavně pro motor/  asi bylo pro něj dobrý, kdyby byla aspoň voda předehřátá třeba na 50 st. Jde to přes spínací hodiny třeba 2 hod před odjezdem zapnout. Zjišťoval jsem podrobnosti, asi do toho půjdu, kdyby někdo měl zájem, mohu napsat víc....Jedná se o osvědčenou značku Defa.

Editováno: , autor: Alesjan
  • o 5 let později...
Vloženo

Zdravím.

Neřešil jste někdo problém. Mám OII 1.6 77kw, najeto 80 tisíc. Při teplotách nad nulou paráda, ale začne mrznout a je konec.

Naskočí hned, ale po po 1 až 2 sekundách chcipne. Když se zase oteplí, tak zase funguje bez problému.

Prvně se mi stalo před týdnem, v noci byl mráz a ráno naskočila a chcipla, opakovaně, myslel jsem že zatuhla nafta. Přes den se oteplilo a odpoledne hned chytla.Pak naježděno asi 1000 km bez problémů. V neděli večer začlo mrznout a v pondělí jsem nenastartoval.. naskočí a chcipne.

Vyměnil jsem palivovej filtr, byl černej jak bota...naskočí a chcípne

Dík moc za radu

 

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...