Srpen 21, 200817 r jj souhlas, tim ty kotouce ocistis, ale vazne mi porad neni jasna ta polovicni vydrenina.
Srpen 21, 200817 r jako mysliš u mě na fotce?to sme nechapali ani my jak sme to sundali....kusy kotouče pryč no mazec a desky byly cele.....
Srpen 21, 200817 r trochu to vypadá jak kdyby ty zadní kotouče byly spíš takové pozlátko, jen pro pocit, že mám kotouče, v reálu to asi líp brzdit jak bubny nebude, je fakt že u některých malých závodních silničních aut zadní brzdy vymontují úplně, prý je větší přínos úspora hmotnosti něž jejich brzdný účinek
Srpen 21, 200817 r Mám teď možnost jezdit v práci s Roomem 1.2 51. kW a porovnávat jej se svým R-1.6.Já osobně bych řekl, že se zadními kotouči můj Rumík brzdí lépe.Rozhodně.Co se týká koroze na vrchní jen na části kotouče-to je normální-koutouč velice trpí teplotními rozdíly.Pokud je buben rezavý někam do půlky je to samozřejmě chyba.
Srpen 21, 200817 r jednoduche vysvetleni trocha matematiky a geometrie, uhlova rychlost kotouce je stejna, vsak obvodova nikoli desticka se vice opotrebovava trenim na vnejsim okraji vlivem vetsiho treni. voda a vlhkost srazena na kotouci se dostava pri rotaci kotouce na jeho vnejsi okraj odstredivou silou, desticka nikdy nedoseda na korouc stejnomerne celou plochou, uz proto ze je dynamicky a teplotne namahana jinak na vnejsim prumeru kotouce tak na vnitrnim, to znamena ze pri brzdeni diky jejimu tvaru na vnejsim okraji a na sve nenabezne hrane odstava od kotouce. diky tomu ze jsou brzdove trmeny asymetricke a jednopistkove jeste dochazi k tomu ze je vnitrni desticka namahana o trosku vice nez ta vnejsi, z duvodu toho ze na ni tlaci brzdny pistek, ktery pres ni posleze vymezi vule mezi kotoucem a objema destickamy a pritiskne vnejsi desticku ke kotouci, proto ty kotouce reznou, proc je ucinek rozvrzen jinak nez ve predu, na zadnich brzdach je nainstalovan, zatezovy prepousteci ventil. ktery reguluje tlak tak aby ,pri brzdeni kdy zadni kola jsou odlechcena (vaha vozidla se vzhledem k jeho pohybu prenese na predni napravu)nedostala ihned do smyku. proto take jsou na zadku mensi kotouce nez ve predu.... a to do toho nepletu ABS system kterej jeste v rytmu meni tlak v brzdovem potrubi a tim oddaluje desticky od kotouce... Upraveno Srpen 21, 200817 r od Matrix.nine
Srpen 27, 200817 r Máte někdo podobné zkušenosti, když dám plný rejd tak mi rachotí plechy které chrání přední brzdy proti nečistotám. Upraveno Srpen 27, 200817 r od 6drak
Srpen 28, 200817 r ano me to delalo taky, kdyz jsem prezouval kola, tak jsem spodni cast plechu vyhnul trochu od kotouce a vse je ok, dokonce se tam nedrzi kaminky, u nas je prijezdova cesta samy sterk a to byl pak randal a chrasteni, takhle kaminky vypadavaji spodkem ven,,, nejak mi nedoslo proc tam tahle hovadina vlastne je... M.
Listopad 7, 200816 r Jak jste spokojeni s brzdami na Roomsteru?Já když jedu sám taky si nemůžu stěžovat, ale jak je auto plně obsazeno ( tak dvakrát do měsíce), tak mi přijdě, že pedál snad uhybá pod nohou. Pro stejný brzdný účinek na to musí člověk dost šlapat. Když to porovnám s Astrou Caravan 1,4 16V rv 2000 která má taky kotouče na všech kolech a i velikost je podobná, tak tam ten rozdíl rozhodně neni tak markantní. Já jsem z Bzdrami u Roomsteru max spokojený, auto brzdí jak blázen. Např. Fabie 1 a 2 brzdí o hodně míň. Zdá se mě že víc bzdí zadek, to bude asi tím že je tam náprava s Octávky, protože u Fabie brzdí zadek na hov.. i ruční brzda je málo učinná.
Prosinec 11, 200816 r Mám teď možnost jezdit v práci s Roomem 1.2 51. kW a porovnávat jej se svým R-1.6.Já osobně bych řekl, že se zadními kotouči můj Rumík brzdí lépe.. On Room 1.6 ma celkove jinak dimenzovanou brzdovou soustavu. Na predku ma vetsi kotouce nez 1.2ka. a to je hlavni duvod toho, proc se ti zda ze 1.6 lepe brzdi. Rozhodne to neni tim, ze jsou na zadku kotouce.
Prosinec 11, 200816 r Panove, vy co mate na zadku kotouce a jedna se mi spis o Fabie.....dokaze vase rucni brzda bez vetsich potizi zablokovat na suchu zadni kola? Treba jen v male rychlosti. Rekl bych ze v tomto ohledu je bubnovka mnohem ucinejsi??
Prosinec 12, 200816 r Campagnolo: sice mam FI, ale bez vetsich problemu se "smykam" na rucku... 3 No uz se mi to taky dari. Ony byly ty desky a kotouce uplne novy a to se jim moc nechtelo. ted si to trochu sedlo a hned to jde. Me to zajimalo ne prtp ze smykuju , ale mel jsem obavu, zda neni neco v poradku.
Prosinec 12, 200816 r i kdepak kotoucovky jsou ucinejsi nez bubnovky. Proto se montujou Ale "utrhnout" prdel ruckou jde u obeho, jen musis za tu paku vazne skubnout
Prosinec 12, 200816 r No laicky vzate, bubon ma asi vacsiu plochu platnicky (tym padom aj teoreticku ucinnost), ale jeho velky problem je odvod tepla.
Prosinec 12, 200816 r Vázne sem tu plochu nemeril, ale myslim, ze to bude na stejno. Dulezita je ale ucinna plocha a ta je u kotoucovek vetsi, protoze se pritlacuje "rovinna" plocha na rovinnou. U bubnu je to obla, ktera je na jedne strane pevne uchycena a na druhe se posouva. Jak pises kotoucovky se lip chladej, ale to v beznejch situacich neni az tak dulezite. Kotoucovky maj min zeleza, coz muze mit vliv na odpruzeni. Pak otazka vymezeni vule. Suma sumarum pro bezny jezdeni ty bubny vzadu stacej bohate, jelikoz pri brzdeji je 70-80% ucinku na predni naprave.
Prosinec 22, 200816 r Hoši.Taky vám při brzdění hlučí brzdy?Já při dobrzďování slyším takovej šoupanej,nepříjemnej zvuk,jako by byly destičky ojetý.Při koupi to slyšet nebylo.
Prosinec 22, 200816 r jj presne to se mi ted deje, je to jen pri dobrzdovani ( ne pri silnym brzdeni), skripani piskani a tak. Myslim, ze se mi s vodou dostava mezi pakny drobnej bordel, kterej pak skripe. Brzdi to dobre, jen to vydava osklivy zvuky. fujky
Leden 7, 200916 r Zdravim . .jen bych se chtěl zeptat zda je normalni to dosti veliké bouchani do brzdového pedálu na sněhu i na mokru .. snad to ABS je ale jsou to fakt mordy do nohy . diky za odpovedi
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.