Martinoslav Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Diky za info Predpokladam, ze ma pravdu ten mechos - preci jen s temi auty prichazi do styku denne. Chtel jsem jen vedet jestli treba nahodou neni nejaky zpusob jak ji vymenit bez demontaze motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Jen ti povím, že na Fáčku to kamarád dělan na autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sk.out Vloženo 13. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2006 Jen ti povím, že na Fáčku to kamarád dělan na autě. Ono by to mozna slo ale musel by se motor nejak prizvednout nebo spustit niz aby tam bylo trochu mista na vytazeni vacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 14. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2006 Spustit dolů. A mělo by to jít i na Fabii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 22. Únor 2007 Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 Tak klucí dnes ráno: teplota +2°C, natočím a cvakání hydroštelu nebo hydroštelů jako prase. Motor MPi 70.000km, nikdy před tím to ještě neudělalo. Dvě minuty stojím před barákem na volnoběh a stále neustalo, ani při prošlápnutí plynu. Odjel jsem 25km do práce a na parkovišti s horkým motorem už necvakalo. Kurva, může z ničeho nic bez jakéhokoliv varování odejít hydroštel? A ani nebylo pod nulou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 22. Únor 2007 Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 Mě to dělalo jedněch 15000km, kdykoliv byl motor studený. Celou jednu výměnu oleje. A možná i ke konci toho předchozího to dělalo. Teď už to posledních 10000km necvaklo. Možná jednou ráno, jak mrzlo. Netrap se tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 22. Únor 2007 Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 Tak klucí dnes ráno: teplota +2°C, natočím a cvakání hydroštelu nebo hydroštelů jako prase. Motor MPi 70.000km, nikdy před tím to ještě neudělalo. Dvě minuty stojím před barákem na volnoběh a stále neustalo, ani při prošlápnutí plynu. Odjel jsem 25km do práce a na parkovišti s horkým motorem už necvakalo.Kurva, může z ničeho nic bez jakéhokoliv varování odejít hydroštel? A ani nebylo pod nulou Mě to taky studené mlátí a zatím co zjišťuji od cca poslední výměny oleje. Mohlo by to mít souvislost. Olej v motoru mám teď Castrol Magnatec 5W-40, což není asi bůhvíco. Mám už nachystaný jiný, v březnu to jedu vyměnit. Už bych to vyměnil sám, ale nechci přijít o razítko v servisce a vše co s tím souvisí. Mlátí to cca 30 - 45 s po nastartování studeného motoru. Jak se to zahřeje, přede jako kočka, naprosto bez problému. Taky by mě zajímalo, jestli to jsou zdvihátka, nebo něco jiného, jestli si z toho dělat těžkou hlavu, či nikoliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 22. Únor 2007 Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 Mě to dělalo jedněch 15000km, kdykoliv byl motor studený. Celou jednu výměnu oleje. A možná i ke konci toho předchozího to dělalo. Teď už to posledních 10000km necvaklo. Možná jednou ráno, jak mrzlo. Netrap se tím. A víš co je prdel? V létě jsme se spolu bavili o Mogulu 10W-40, tak ten jsem spolehlivě odjezdil na 14.000km a v lednu při výměně oleje tam šel Shell 10W-40, protože jsem dostal originál zabalený kanystr zdarma (tak proč ho tam nedat? ) Na Mogulu nikdy nic nacvaklo, až dnes ráno na Shell Určitě to je jen náhoda, ale je to sranda...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 22. Únor 2007 Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 Xp3: Pamatuji. Já Ti nevím, jestli je ten Shell řidší a večer odtamtud lépe vyteče a ráno to křápe, než se natlakuje, nevím. Já si tenkrát říkal: "Už to cvaká, asi je řídký, je v něm moc benzínu, jdu vyměnit!" A nový si cvakal celých 15000km. Teda myslím tím chladnější starty. Značky Ti neřeknu. Byly to všechno 10W-40. Třeba ten jeden můj byl taky jako řidší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 22. Únor 2007 Sdílet Vloženo 22. Únor 2007 Mohu tě ubezpečit, že na špatný olej bys hydroštely slyšel hned. Kamarád jedou omylem nalil do TDi 15w40 a to byl bengál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radano Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 AHOJ NA HYDROŠTELY SE ZKUSTE PODÍVAT TAKY SEM WWW.ELIT.CZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 30. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2007 Cvakání hydroštelů při studeném motoru je naprosto normální věc. V zimě je olej hustší, proto cvakaj déle... ale pak musí přestat. Jestli někamu cvakaj i po 10km, pak je na času se tím zabývat. Měníte snad přední okno kvůli tomu, že vám pořád v zimě zamrzá?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stralis Vloženo 30. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2007 (editace) Jen ti povím, že na Fáčku to kamarád dělan na autě. Ono by to mozna slo ale musel by se motor nejak prizvednout nebo spustit niz aby tam bylo trochu mista na vytazeni vacky tak na vytažební vačky bys musel napřed vypustit vodu z chladiče,olej z motoru,vanu,víko rozvod řetězu,rozvody,olejové čerpadlo ,víko ventilů a všechny celej vršek s ventilovýma tyčkama a v neposlední řadě motor a to by ještě musel být motor vzhůru nohama,aby šla vysunout když by tam ty hydralický zvihátky byli a stejně by si ty zdvihátka nevyndal,protože musí jít vrchem.. Což je teda práce jak na kostele. dělá se to že se sundá hlava,to je práce tak max na hodinku a zdvihátka vytáhnout např magnetem,nebo nějakým¨uppraveným drátkem. Jinak dělat hlavu na tomhle motoru,je asi ta nejbanálnější věc ze všech těch motorů,protože odpadá jakákoli maniupulace s rozvodama a jejich nastavováním,těsnění stojí asi 4 stovky. Jediný co se musí,nechat po tý montáži nechat zatížený ty zdvihátka a pak províst základní nastavení. Já nevím jak vy,ale já mám na 1,4/50KW 200tis,vše je původní....občas mě taky nějaký zdvihátko cvakalo,hlavně za mrazu,ale provedl jsem kontrolu a nastavení,necvakne ani za studena než začně motor mazat. Jo a komprese na všech válcích 16Bar + -0,1 bar Chlapi,co s těma autama děláte,že po 70 tis jsou vyrychtovaný? Editováno: 30. Listopad 2007, autor: stralis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
allias75 Vloženo 13. Březen 2010 Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 Ahojte, mam Fabiu 1,4 MPi 50kw a posledné dni sa mi začal hlásiť hydroštel. Po naštartovaní klepe a klepe aj počas jazdy. klepanie sa stráca pri zohriatí motora, keď je olej redší, ale sem tam sa ohlási aj pri teplom motore. Olej má asi 1500km od výmeny, je tam 10W40.Ide mi o jedno, je potrebné pri jeho výmene demontovať aj hlavu? ďakukem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neOras Vloženo 13. Březen 2010 Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 Tenhle motor nema hydraulicka zvedatka ventilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 13. Březen 2010 Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 jak si na to přišel, že 1.4 MPi nemá hydroštely? Jámám 1.4 MPi AZF a ten je má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 13. Březen 2010 Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 Ano má hydroštely Hlavu není třeba demontovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neOras Vloženo 13. Březen 2010 Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 Tak sem se asi spletl no ukamenujte me.... v tom pripade sundas rozvodovy remen, demontujes vacku a vymenis hydrostely...pri demontazi se musi hydrostely zalit olejem a motor by se nemel asi 30 minut nastartovat. Ped tim ale nez budes menit tak zkus dat jiny olej casto to pomuze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 13. Březen 2010 Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 Ahojte, mam Fabiu 1,4 MPi 50kw a posledné dni sa mi začal hlásiť hydroštel. Po naštartovaní klepe a klepe aj počas jazdy. klepanie sa stráca pri zohriatí motora, keď je olej redší, ale sem tam sa ohlási aj pri teplom motore. Olej má asi 1500km od výmeny, je tam 10W40.Ide mi o jedno, je potrebné pri jeho výmene demontovať aj hlavu? ďakukem Dosť je podstatne keby si uviedol kolko to ma nabehane a ročnik vozidla. Možu tam byť ine faktory ktore spôsôbuju klepot za studena. Ale ubehnute km je podstatne! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
allias75 Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 (editace) Motor nemá veľa, 88000km, r. v. 2000. Pred výmenou oleja sa ozval len pri štarte motora, teraz to počujem aj za jazdy, ale nie vždy Editováno: 14. Březen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 Tak sem se asi spletl no ukamenujte me.... v tom pripade sundas rozvodovy remen, demontujes vacku a vymenis hydrostely...pri demontazi se musi hydrostely zalit olejem a motor by se nemel asi 30 minut nastartovat. Ped tim ale nez budes menit tak zkus dat jiny olej casto to pomuze. Tento motor nemá ani rozvodový řemen ,ale řetěz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondas2 Vloženo 31. Březen 2010 Sdílet Vloženo 31. Březen 2010 Jen takový dotaz k výměně,jak poznám které to hydraulické zdvihátko je vadné?Přeci se nevyhodějí pro jistotu všechny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 31. Březen 2010 Sdílet Vloženo 31. Březen 2010 Bežne sa to tak robi že sa menia všetky. Ale u mojich aut sa začali ozyvať až po 250-300tis. km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 1. Duben 2010 Sdílet Vloženo 1. Duben 2010 Jen takový dotaz k výměně,jak poznám které to hydraulické zdvihátko je vadné?Přeci se nevyhodějí pro jistotu všechny. Ano vyměňují se všechny Když ho vyndáš uvidíš které bylo špatné dalo by se poznat i za běhu se sundaným víkem ,ale mohl by stříkat olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondas2 Vloženo 2. Duben 2010 Sdílet Vloženo 2. Duben 2010 No ale právě by mě zajímalo co na něm uvidím.Co se s ním vlastně stane že nefunguje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.