Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

@Scala2021 Mně třeba u LP kola ten gumový nástřik z továrny pod tou kovovou "výztuhou" kam nasedá hever praskl, rozšklebil se. Takže jsem to odchlíplé odtrhal a stříknul tam ochranný nástřik, aby tam nebyl odhalený kov, byť lakovaný. Ale stejně mi přjde, že ten nástřik po čase zkřehne/praská. Takže se možná časem poohlédnu po jiném řešení...

 

 

 

 

 

 

 

 

Vloženo

Ale, ale vždyť dnes je tam takový pořádný kousek železa ten jen tak nezrezne! Já dávám do misky pojízdného heveru silnou kůži z montážní brašny. Mám i puk se zářezem ale kroutí se to. A tak při odření nastříkat trochu silkalu von se na to nachytá prach a bude po korozi.

Vloženo

Jasně, to chápu, taky se v tom angažuji😉 Chtěl jsem to jen odlehčit. 

Ona je doba přezouvaček no. 

Plast na rameni neprasknul, až bude auto v dílně musím se podívat jak to tam vlastně drží. Jsou tam vidět nějaké šrouby, ale asi to leží celou plochou. Jinak by to ruplo. Když jsem tam měl jen puk, tak se pěkně kroutil. Když jsem vzal prkýnko bylo to ok. 

 

 

Vloženo

Možná budu kverulant, ale zvedat auto za přední rameno je koledovat si o poškození kulového kloubu na ramenu - viz obrázek řezu kloubem, axiálně směrem dolů je jištěn jen pružinou a nalisovanou krytkou. Půlka hmotnosti auta na něm v tu chvíli stojí. Druhá půlka hmotnosti namáhá silentbloky (puky) ramen.Naposledy jsem takhle podpiral 120ku, ale tam to šlo přes pružiny do nápravnice.

Zadek je asi v pohodě, tam síla jde přes pružinu jako u normálního zatížení. 

Vloženo

Těžko říct. Zřejmě to ale takhle dělá hodně lidí. 

Zatím jsem tak dělal Š120, R19, feldu, fábku, fab2, r19, o2, sup2 a vždycky v pohodě. Tak nevím...

Vloženo
před 9 hodinami, Scala2021 napsal:

Jak zvedáš auto ty? Za Prahy?

Ja som to daval robit servisu. Min. rok v pneuservise, tento rok v Skode. Schvalne na to zajtra pozriem, ako to davali hore, ci to nahodou nie je tiez poskodene. 

Vloženo

Ukazoval jsem v servisu fotografie mých zvedacího bodů a technik mi říkal, že je toto zvrásnění celkem běžná věc, že někdy stačí jedno zvednutí a už se to může vytvořit... 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Nikdy jsem to neřešil, ale dnes jsem se ze zvědavosti při výměně kol podíval. Auto bylo zvedáno 4x a nemám tam žádné poškození ani deformace. Servis používá zvedák s drážkovanými gumovými puky. Já to dnes palubním zvedákem přes hadr také nijak nezrasoval.

  • o 2 týdny později...
  • o 11 měsíců později...
Vloženo (editace)

Dneska jsem nahazoval zimní kola a použil jsem zvedák z Favorita, sedí perfektně, ve výřezu mám ještě cca 3mm gumu a nezaznamenal jsem ani náznak poškození nebo posunutí ochranného nástřiku.

 

20221114_161743.thumb.jpg.132d15bf6769f4ba4644571b4b66b288.jpg20221114_161831.thumb.jpg.09fcdb863e5b25c6100ed6f0c951e7d8.jpg

Editováno: , autor: Petr L.
Vloženo

No jó Favouš a jeho příslušenství byl a je špice. Už ho mám 30let a je ve skvělý kondici. Jen jsem zvědav co se dřív rozsype jestli Favouš nebo dva roky stará Fabia. Včera jsem četl že průměrné stáří aut je u nás 16 let a to já přesně dodržuju😜.

 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Nejlepší je ten měch pod nápravou. Náprava se krásně přetíží (v návodu je to vysloveně zakázané). A pak ten měch musí opravdu sedět rovně - znám člověka, kterému vystřelil a zlámal mu hnátu.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...