Přejít na obsah

Haldex - problémy


maunik

Doporučené příspěvky

A ještě mě napadla jedna věc, kdyz jsem vlezl pod auto abych se na tu hardyspojku podíval, Tak jsem zjistil že ta velká spona která drží zadní díl výfuku je úplně celá prasklá takže zadní díl výfuku byl jen volně zasunutý do toho protikusu který nebo byl jen volně zasunutý do toho protikusu který vede dopredu k motoru. Ale to asi nebude ta příčina toho učení které začíná na 2000 otáček??Co myslite? Může tam být na 2000 tis  otáček takový tlak vzduchu že by to došlo v kabině hucet a dunit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Ahoj. Mám totožný problém. 2000 - 2500 otacek vibrace a huceni na 4,5,6 rychlostni stupen pouze po pridani plynu. Pokud motor neni v tahu tak huceni ani vibrace nejsou slyset. Mechanik se dival ze spod auta a na nic neprisel cim by to mohlo byt, jen ze muzeme zkusit vymenu zadni hardy spojky, ikdyz vizualne na ni nic spatne nenasel. Chtel bych se zeptat, zda vymena zadni hardy pomohla odstranit vibrace i huceni. Preci jenom se mi nechce vymenovat dily metodou pokus omyl a nejvetsim strasakem je vymena diferaku.  Diky moc 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Michale888, predni hardy nech byt, ta je diky umisteni dobre schovana a netrpi tim venkovnim vlivem za jizdy. Zadni hardy nepoznas, v jakem je stavu. Ani chytnuti kardanu a pokus uvidet ci ucitit vuli. Musis zhodit kardan a sundat tu zadni hardy. Otocis ji a uvidis jeji stav. Ta guma, dostava garde. Take Maunik nevidel nic, jen hledal a ptal se. Ja sel do te vymeny, protoze logicky to bylo prvni gumova vec, co se muze znicit diky desti, soli atd. A bylo to tim. Maunik tusim mel superba a sel taky do toho a pak vim, ze si na dalnici chrochtal blahem, jak slysi jen motor :). Hele, muze to byt i lozisko na zadnim kole. Zvedni a protoc je, ale vylucovaci metou nechce nikdo jit, protoze prachy netisknem :). Ja sazim na tu zadni hardy. Ma zkusenost. Pak dej vedet. At se dari.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak jsem zkoušel auto předat ještě jinému mechanikovi, aby se na hučení podíval a ten doporučil výměnu oleje v haldexu a v diferenciálu. Pokud toto prý nepomůže, tak to vypadá na špatný difer a doporučil by jeho výměnu. Takže zase uplně jiný názor. :D. Tento týden jdu měnit ty oleje, ale nemyslím si, že to pomůže. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj,

mám podobný problém, auto mi v určitých rychlostech (cca kolem 60 a pak kolem 120 km/h) jakoby kvílí od zadní nápravy.

Hardy spojky mám obě nové, oleje ve všem vyměněny, tak zbýva asi jen haldex...

Nevíte jestli lze použít haldex z jiných motorizací na Superba 3,6 FSI?

 

Děkuju za případné zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

aktualne mam auto v servisu. Servisak demontoval cely kardan a zkousel jizdu bez nej. Bez kardanu to pry nedela. Ted mi akorat volal ze ale nevi co presne by to mohlo na tom kardanu delat. Ze hardy spojky vypadaji v pohode. Pry zkusi jeste pujcit od nekoho kardan a zkusi jej namontovat jestli to bude delat i s jinym. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

servisák to asi SNAD ví , ale kardan ma označení vůči oběma hardy domkum kuliva vycentrování ... 

a jen takovej poznatek (klidně mimo mísu ) kamošovi pískalo ze zadu , po 800km laborace a zastavování na parkovištích cestou do CHR se na poslednim odmořišti DOTÁHLO ZADNÍ KOLO a bylo po problemu ,, mělo to stejný příznaky jak píšete , pravidelnej interval třeba kolem 110kmh pískalo x klid x pískalo x klid (cca po 2-3min) 
to kolo bylo na povolení rukou bez namahy , jen se zatahlo rukou ale ne na krev jak to dělaj SPECIALISTI nohou ... a fakt ticho jako když nikdy nic .........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj, tak se ozyvam s novym infem. Vymenena zadni hardy spojka a stav porad stejny. Servisak rika ze problem tedy bude asi diferencial. Tak to vypada na to nejhorsi co jsem nechtel:( Napada nekoho jeste co by to mohlo byt jineho nez difer? Nejsem schopny rict na kolik muze prijit vymena celeho diferaku, ale bude to asi vetsi investice do tak stareho auta,samozrejmne pokud by se nedaval novy original. Uz premyslim ze se ho budu muset zbavit hrube pod cenou co jsem kupoval. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

@mr.coumess

Ahoj, 

tak predavam dalsi info. 
vyzkouseli jsme odpojit RJ k haldexu a projet auto znovu. Hluky a vibrace od zadu prestaly. Nekdo tvrdi ze tim ze to prestalo pri odpojeni RJ, tak je chyba v ridici jednotce. Jiny zase rikal ze to bude tim diferakem, protoze po odpojeni se zadek jen vlece a tim padem to nesepina difer. Servisak resil i s elektronikem a neprisli na nic jineho nez na to ze je trochu vule u poloos v diferencialu. Takze nevim kudy ted. :(
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tohle je blbe. Nejde sehnat na test ridici jednotku? Repas diferaku nez novou, je levnejsi, vsak, zda to bude trefa a co vlastne by v tom bylo spatne.  Na web prevodovky Sixta ses dival?  Zda neco nepisi k diferakum. Prece jenom je to ozubeni jako ozubeni. Nebo olej v nem vymenit? Ze by z toho byla nekvalitni brecka…? Uff no…. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...