JirikHL Vloženo 25. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2022 Je šílený, že za paket, aby lidi měli travel assist /asistovanou jízdu dají třeba 40K a pak to dělá tohle a řeší se, jestli to nejde odkódovat pryč... to je na zbláznění... 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubaq Vloženo 25. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2022 @AngryBeast No tvl to bych se asi posral vzteky, tohle poslouchat několik set km... :-(. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlJi Vloženo 25. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2022 začínám na tom být podobně. Taky mi to teď pípá každou chvíli. Je možné, že to začalo zapnutím vyhřívání volantu, ale těžko říct, to jsem zapínal už několikrát a problém doteď nebyl. Teď mi ale pípalo i varování, že mám převzít řízení, i když jsem volant normálně držel. Takže těžko říct. Navíc například když jdu do nastavení zvuku, píše mi to - Nastavení zvuku budou dostupná, jakmile skončí telefonní hovor, hlášení nebo parkování. Myslel jsem, že to zmizí po vypnutí a zapnutí auta, ale bohužel ani to nepomohlo (přijel jsem v poledne, odjížděl večer a stále to tam bylo). V pondělí jsem objednaný do servisu na přezutí, tak jim to tam rovnou nareportuju, tak jsem zvědavej, jestli se aspoň pokusí s tím něco dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
faithless78 Vloženo 25. Říjen 2022 Autor Sdílet Vloženo 25. Říjen 2022 před 5 hodinami, Bubaq napsal: @AngryBeast No tvl to bych se asi posral vzteky, tohle poslouchat několik set km... :-(. Nechceš vidieť, čo sa deje v takom prípade v mojom aute... 😄 Miestami s láskou spomínam na svoje prvé auto, ktoré v podstate nevedelo nič. Jediné pípnutie bolo hladové oko a to bolo všetko... 😄 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos_PM Vloženo 25. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2022 Dnes ujeto 41 km a ani jedno pípnutí. Nicméně jsem přes https://www.skoda-auto.cz/sluzby/kontaktni-formular oslovil výrobce s požadavkem na urychlené řešení tohoto problému, mimo jiné jsem s odvoláním na toto fórum napsal, že zdaleka nejsem jediný, kdo se s tímto problémem potýká. Z infolinky reagovali rychle: Váš podnět týkající se stížnosti na asistenta jízdy jsme v pořádku obdrželi a vzhledem ke skutečnosti, že obsahuje veškeré náležitosti potřebné pro individuální posouzení, předáváme jej specialistům další úrovně zákaznické podpory. Po prověření podnětu a získání potřebných informací od dotčeného servisního partnera ŠKODA budete ze strany specialistů zákaznické podpory kontaktován. Žádné naděje si nedělám, jen můžu mít pocit, že jsem se snažil něco pro to udělat. 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adam Rýpar Vloženo 25. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2022 Tyjo. Nejdřív jsem si myslel, že jsem se proklikl na témá v Octavii IV... a ono S3. Jak jsme se kdysi smáli Laguně II a jiným FR autům, tady to máme v CZ verzi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
arpi11 Vloženo 27. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2022 Vidim z toho videa, ze to zacne hlaskou o SOS a pak nasleduje TA. Nemuze to byt ten samej problem, co se tu resil uz ve verzi 2018? Tam si myslim byl problem v te jednotce SOS, co je na strope a menilo se to cele. Vim, ze jsem s tim mel taky problem, ale co presne delali, uz si nepamatuji. Pamatuji si, ze me tvrdili, ze je tam nejaka baterka a ta se musi dobit (auto jsem mel dva dni, kdyz se mi to poprve ukazalo). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krosta Vloženo 27. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2022 Ano, jednotka SOS má v sobě baterii, jako bývala v telefonech, která je právě proto, aby např. fungovalo vzdálené ovládání apod. Každopádně osobně si nemyslím, že tyto dvě věci mohou souviset. Travel Assist chybuje kvůli tomu, že senzor dotyku přestane fungovat, uloží se potom i do paměti závad jednotky 19 (gateway) chyba na senzor dotyku 2. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira Brno Vloženo 28. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2022 (editace) Dobrý den všem, máme stejný problém s nefunkčním TA na čtyřech firemní autech 3x Octavia + 1x Superb vše kupováno 2021. Vše aktuálně v záruce. Škoda se k tomu staví tak, že volanty již nemění a čeká se na úpravu software. U Superbu volant měněn na jaře 2022, vydržel cca 4 měsíce a cca v srpnu 2022 začaly problémy na novo. Nyní se situace vyhrotila tak, že hláška o nedostupnosti TA vyskakuje někdy i v intervalu 10s. Upřímně z auta už nemám žádnou radost a jako zákazník jsem vytočený na maximum. O tom jak může být tato vada nebezpečná při jízdě raději ani nemluvím. Čemu nerozumím je pasivita Škody, co se týče řešení tohoto problému, který, jak mi sdělil servisní technik od škody, je pěkný průšvih o kterém Škoda dlouho ví, a tato diskuse jasně ukazuje, že postižených aut je obrovské množství. Jako zákazník jsem si koupil vozidlo s výbavou TA a připlatil za ni nemalý peníz, přičemž tuto výbavu nyní nemohu používat a závada TA dělá naopak z jízdy velmi nepříjemný zážitek. Každopádně ze strany škody velmi neseriozní jednání, kdy zákazníka bez skrupulí nechá jezdit vadným vozem Teď přemýšlím co dál. a napadají mne tyto možnosti: 1. Chystám se napsat oficiální reklamaci na celkem 3 vozy v záruční lhůtě s požadavkem odstranění vady do zákonné lhůty 30 ale obávám se, že nic nezmůžu a jediná možnost by bylo odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení peněz, Pakale zůstaneme na firmě bez aut. 2. Vyvolat extrémní tlak na servis a domoci se výměn volantů (snad to alespoň na pár měsíců pomůže) 3. Medializovat tuto záležitost 4. Další obměna vozového parku za 2 roky již nebude ani pod značkou Škoda ani VW. Škoda v mých očích ztratila kredit...... Editováno: 28. Říjen 2022, autor: Mira Brno 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos_PM Vloženo 28. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2022 Jak jsem už psal, kontaktoval jsem fabriku přes kontaktní formulář. Včera mi volali z mého servisu, že když jsem byl hlásit tento problém a sepsali se mnou zakázku, nepíchli auto na diagnostiku, takže v úterý mám přistavit vozidlo... Zřejmě úkol z Boleslavi jako reakce na kontaktní formulář. Ztráta času pro mě, ztráta času pro servis, nic to nevyřeší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos_PM Vloženo 30. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2022 Během dvou dnů ujeto přes 700 km, ani jedno pípnutí, a to i přes to, že na posledních cca 100 km jsem opakovaně zkusil zapnout vyhřívání volantu i výhřev/ventilaci sedaček. Ne že by mě to netěšilo, ale proč to dřív prudilo každou chvíli a přestalo to samo, ještě před napíchnutím na diagnostiku, to netuším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AngryBeast Vloženo 30. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2022 V 25. 10. 2022 na 6:50, jarv napsal: Není v nastavení zaškrtnuto "překročení rychlosti" nebo tak něco? Já jsem ujel během posledních 3 dní kolem 1500 km a varování jsem zaznamenal max. 15 krát. Moje teorie s venkovní teplotou nebyla potvrzena, nebo venkovní teplota se během jízdy pohybovala mezi 15 - 20°C. Kontaktoval jsem oficiální zákaznický servis Škoda Deutschland,. Mají mě údajně kontaktovat během pár dní a předložit návrh na řešení mého prokletého problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Švec Vloženo 30. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2022 Teď mi pravidelně ráno při zapnutém vyhřívání volantu auto 2-3x zahlásí TA nedostupný, ale po cca 5-10km jízdy TA zase naskočí a v pohodě až do cíle, takže zatím neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira Brno Vloženo 31. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2022 před 12 hodinami, Lubos_PM napsal: Během dvou dnů ujeto přes 700 km, ani jedno pípnutí, a to i přes to, že na posledních cca 100 km jsem opakovaně zkusil zapnout vyhřívání volantu i výhřev/ventilaci sedaček. Ne že by mě to netěšilo, ale proč to dřív prudilo každou chvíli a přestalo to samo, ještě před napíchnutím na diagnostiku, to netuším. U mě stále stejný problém, každopádně jsem zjistil, že na množství výpadků má vliv i způsob držení volantu - pokud volant držím předpisově v poloze tři čvrtě na tři, hláška o nedostupnosti TA vyskakuje skoro pořád, pokud volant držím ve spodní části, hláška se téměř neobjevuje. Nevěřím tomu, že ten volant a ta čidla v něm jsou v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dlbx Vloženo 31. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2022 Pokial konstrukteri nevyriesa snimace tlaku konstrukcnou zmenou vo volante ktore su vlozene pod obsitim volantu problem bude pretrvavat.Casto krat sa stane ze aj po vymene volatu sa problem vrati spat k poskodeniu dochaza hlavne v lavo dole cca na 7 hodine volantu. Pokuste sa v tom bode silnejsie stisnut volant ak hlaska pretrvava. Upgrade sw gateway problem len zamaskuje ze hlaska o chybe TA nevyskakuje pokial nieje TA aktiv,chyba pretrvava ale TA nejde zapnut ani chybna hlazka zmazat v gateway diagnostikov . Preto sa dnes nehrnu do vymen volantov pretoze aj po vymene sa problem moze vrati spat.Ti co mate auta na zarku jedina moznost tlacit na koncern.Horsie to bude ak zaruka skonci riesienim je emulacia signalu z KLR senzora alebo palba za novy volant.Emulacia ma to svoje vyhody aj nevyhody o tom snad inokedy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira Brno Vloženo 1. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2022 (editace) Kolega byl včera na servisu s Oct IV. Travel Assit nedostupný. Vyjádření servisu: Volanty již neměníme, čekáme na update SW. Když se kolega zeptal, kdy může počítat s nápravou situace a bylo mu sděleno, že je asi 50-tý v pořadí v rámci daného servisu s tím samým problémem....... Editováno: 1. Listopad 2022, autor: Mira Brno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bilovec Vloženo 7. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2022 Přátelé, tak se hlásím mezi vás.Je to děsné.Jsem zvědav co na to servis.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
faithless78 Vloženo 7. Listopad 2022 Autor Sdílet Vloženo 7. Listopad 2022 Som čerstvo po servise. Bolo mi povedané, že ak ma to pípanie veľmi štve, zariadia mi výmenu volantu, ale že je to dočasné riešenie a čaká sa na nový softvér. Viac netreba komentovať... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adam Rýpar Vloženo 8. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2022 To máte všichni MR2021 a novější? => máte Lauru a MIB3? Protože u MB2.5 se nic (ťuk ťuk) neděje. Ale možná je to jen náhoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 8. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2022 kolega ma taky MIB3 (S3) a .. pipa a pipa ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krosta Vloženo 8. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2022 (editace) Děje se to u těch aut, co jsou MR2021+, tzn. nový volant, nové MIB, nová čelní kamera, nový cockpit, nový mrtvý úhel a další Editováno: 8. Listopad 2022, autor: Krosta 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deto Vloženo 8. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2022 Tak to aby som sa zacal bat kedy to zacne aj u mna 😀 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ohavlis Vloženo 12. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2022 Napsal jsem další nas*anou zprávu přímo do Škody, aby s tím pohnuli. Doufám, že tento problém rychle vyřeší, protože je to jednak velmi otravné a druhak nebezpečné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AngryBeast Vloženo 12. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2022 @ohavlis podle mě je jedno, jak budeš komunikovat se Škodou, nespokojených zákazníků, co mají zmíněné problémy, je mnoho. Tento týden jsem obdržel emailové vyjádření ze zákaznického centra Škody Auto. Vyjádření: Škoda pracuje stále intenzivně na řešení problému, ale nemůžou mi prozradit předběžný časový horizont, kdy by měl být tento problém vyřešen. Vyjádření ze Škoda servisu: Čeká se na dočasné řešení problému, které by mělo být dodáno ještě v roce 2022. Úplné vyřešení problému bude nicméně dodáno někdy ... v budoucnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira Brno Vloženo 12. Listopad 2022 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2022 před 7 hodinami, AngryBeast napsal: @ohavlis podle mě je jedno, jak budeš komunikovat se Škodou, nespokojených zákazníků, co mají zmíněné problémy, je mnoho. Tento týden jsem obdržel emailové vyjádření ze zákaznického centra Škody Auto. Vyjádření: Škoda pracuje stále intenzivně na řešení problému, ale nemůžou mi prozradit předběžný časový horizont, kdy by měl být tento problém vyřešen. Vyjádření ze Škoda servisu: Čeká se na dočasné řešení problému, které by mělo být dodáno ještě v roce 2022. Úplné vyřešení problému bude nicméně dodáno někdy ... v budoucnu. Mám Info ze servisu, že aktualizace SW bude k dispozici na konci listopadu 2022. Údajně Škoda ví, že je problém ve volantech, ale neví jak to řešit. Výměna všech volantů by pro ně byla asi finančně hodně náročná. Každopádně i z mé zkušenosti jsou vadná čidla ve volantu. Pokud tedy Škoda přehraje nový SW, znamená to, že čidla obejdou, nebo zkreslí jejich signál, aby ta hláška nevyskakovala. No trošku mi to připomíná aféru Dieselgate..... tam taky měli SW, který očůral emisní zkoušku...... Každopádně doufám, že ž to vyřeší, protože jinak už z toho věčného pípání asi začnu kvokat..... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.