Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Podle mě záleží na najetých km a kdy to řidič prostě vzdá. Mě to dunění vysloveně rozčilovalo do 20000km. Teď už si toho všimnu je když je to opravdu znatelné. Prostě počkat.

Dřív jsem to taky vnímal nějak víc. Nedokážu ale říct, jestli si to nějak sedlo a nebo už jsem si zvyknul.

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Tak jsem pokračoval v hledání. Dal jsem k čerpadlu telefon a nahrával jízdu. Slyšet v pozadí to je, ale z potrubí to nejde. Takže mám takový tip, ze by to mohlo delat turbo, což by k dávalo smysl. Ozývá se to při nafouknuti, kdyz se turbo roztočí a tlakuje. Jen nevím, jak to podat v AS, aby to správně prověřili. 

  • 6 měsíců později...

V sekci Kamiq je nově příspěvěk, kdy 1,5 duněla a po cca 50 tis. zadřená klika, nový motor a ten už neduní, takže asi tak.

  • 1 rok později...

Dobrý den.

Koupil jsem si škodu scalu 1.5 tsi 110kw.

Mam stejný problém jako se tady řešil, při plném plynu auto začne jak kdyby cvrlikat.

Absultně nevím kde by mohl už být problém zkusil jsem snad vše v AS mi řekli, že nic neslyší protože je to slyšet jen v tahu ale na volnoběh nic.

byl bych velice rád kdyby mi někdo poradil co to bylo a jak se to vyřešilo.

dekuji 

Taky jsem si toho teď všiml že mi to při pořádné akceleraci cvrliká kolem 3 tisíc otáček. Auto mám úplně nové cca 4 měsíce. Nevím jestli to dělalo od začátku nebo až teď po 7tis. km🤔

Má někdo vlastní zkušenost s porovnáním ACT u evo1 a evo2? Viděl jsem test od Vaculíka kde ty dva motory porovnává a říká že evo2 v dvouválcovém režimu už neduní. Měl jsem 1.5tsi jak v O3 FL tak v O4 a u obou dvouválec nepříjemě vibruje. Teď vybírám O4 FL a asi budu muset jít do 110kw tdi, protože nechci riskovat další dunící dvouválec. Měl jsem půjčenou Scalu evo2 a tam byl dvouválec celkem ok, ale mohl to být lepší kus.

Upraveno od Hamr

Mám VW GOLF 8 po modernizaci s 1,5 tsi 110kw evo 2. Nejde poznat kdy jede na 2 válce, kdy vypne nebo zapne. Klidně jdi do toho tsi. 

Mám Evo2, výroba 04/23, najeto cca 20tkm, na 2 válce neduní, při přepínání na 4-válec je velmi mírné škubnutí,

kdo se nato nezaměří, tak to nepozoruje, zvukově to nepoznám. Mám kód motoru DXDB

Upraveno od radek253

@radek253 1,5 tsi evo1 manuál, jazda na 2 valce po rovine konštantnou rýchlosťou 90kmh nastavenou tempomatom, otáčky 2000/min a duní to tak ,že to necíti a nepočuje len ten, kto má problémy so sluchom. Veľa majiteľov tejto konfigurácie to však z nejakého dôvodu nechce priznať. 

  • 1 měsíc později...

Já sdílím tvoje rozhořčení s 2 válcovým režimem u 1.5 tsi evo1. Trápí mě to 6 let již ve druhém autě. Nicméně mám ve firmě více kolegů se stejným motorem, kteří to neřeší. Možná nejsou tak citliví na sluch, ale i ty motory vibrují méně nebo více, je to kus od kusu. Ja jich měl půjčených od kolegů okolo deseti a vnímam to všude, protože jsem na to už alergický. Někde více někde méně. Obě moje auto byly pekelné a řadil jsem tak, abych nejel na dva válce. Proto jsem se ptal, jestli někdo vnímal vibrace u evo1 a teď je necítí u evo2. Zkoušel jsem Scalu evo2 a Karoq evo2, oboje ok, ale pouze krátké jízdy.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.