Září 29, 20222 r Podle mě záleží na najetých km a kdy to řidič prostě vzdá. Mě to dunění vysloveně rozčilovalo do 20000km. Teď už si toho všimnu je když je to opravdu znatelné. Prostě počkat.
Září 29, 20222 r Dřív jsem to taky vnímal nějak víc. Nedokážu ale říct, jestli si to nějak sedlo a nebo už jsem si zvyknul.
Listopad 1, 20222 r Autor Tak jsem pokračoval v hledání. Dal jsem k čerpadlu telefon a nahrával jízdu. Slyšet v pozadí to je, ale z potrubí to nejde. Takže mám takový tip, ze by to mohlo delat turbo, což by k dávalo smysl. Ozývá se to při nafouknuti, kdyz se turbo roztočí a tlakuje. Jen nevím, jak to podat v AS, aby to správně prověřili.
Květen 26, 20232 r V sekci Kamiq je nově příspěvěk, kdy 1,5 duněla a po cca 50 tis. zadřená klika, nový motor a ten už neduní, takže asi tak.
Říjen 22, 2024Říj 22 Dobrý den. Koupil jsem si škodu scalu 1.5 tsi 110kw. Mam stejný problém jako se tady řešil, při plném plynu auto začne jak kdyby cvrlikat. Absultně nevím kde by mohl už být problém zkusil jsem snad vše v AS mi řekli, že nic neslyší protože je to slyšet jen v tahu ale na volnoběh nic. byl bych velice rád kdyby mi někdo poradil co to bylo a jak se to vyřešilo. dekuji
Říjen 28, 2024Říj 28 Taky jsem si toho teď všiml že mi to při pořádné akceleraci cvrliká kolem 3 tisíc otáček. Auto mám úplně nové cca 4 měsíce. Nevím jestli to dělalo od začátku nebo až teď po 7tis. km🤔
Říjen 30, 2024Říj 30 Má někdo vlastní zkušenost s porovnáním ACT u evo1 a evo2? Viděl jsem test od Vaculíka kde ty dva motory porovnává a říká že evo2 v dvouválcovém režimu už neduní. Měl jsem 1.5tsi jak v O3 FL tak v O4 a u obou dvouválec nepříjemě vibruje. Teď vybírám O4 FL a asi budu muset jít do 110kw tdi, protože nechci riskovat další dunící dvouválec. Měl jsem půjčenou Scalu evo2 a tam byl dvouválec celkem ok, ale mohl to být lepší kus. Upraveno Říjen 30, 2024Říj 30 od Hamr
Říjen 30, 2024Říj 30 Mám VW GOLF 8 po modernizaci s 1,5 tsi 110kw evo 2. Nejde poznat kdy jede na 2 válce, kdy vypne nebo zapne. Klidně jdi do toho tsi.
Listopad 6, 2024Lis 6 Mám Evo2, výroba 04/23, najeto cca 20tkm, na 2 válce neduní, při přepínání na 4-válec je velmi mírné škubnutí, kdo se nato nezaměří, tak to nepozoruje, zvukově to nepoznám. Mám kód motoru DXDB Upraveno Listopad 10, 2024Lis 10 od radek253
Listopad 6, 2024Lis 6 @radek253 1,5 tsi evo1 manuál, jazda na 2 valce po rovine konštantnou rýchlosťou 90kmh nastavenou tempomatom, otáčky 2000/min a duní to tak ,že to necíti a nepočuje len ten, kto má problémy so sluchom. Veľa majiteľov tejto konfigurácie to však z nejakého dôvodu nechce priznať.
Prosinec 28, 2024Pro 28 Já sdílím tvoje rozhořčení s 2 válcovým režimem u 1.5 tsi evo1. Trápí mě to 6 let již ve druhém autě. Nicméně mám ve firmě více kolegů se stejným motorem, kteří to neřeší. Možná nejsou tak citliví na sluch, ale i ty motory vibrují méně nebo více, je to kus od kusu. Ja jich měl půjčených od kolegů okolo deseti a vnímam to všude, protože jsem na to už alergický. Někde více někde méně. Obě moje auto byly pekelné a řadil jsem tak, abych nejel na dva válce. Proto jsem se ptal, jestli někdo vnímal vibrace u evo1 a teď je necítí u evo2. Zkoušel jsem Scalu evo2 a Karoq evo2, oboje ok, ale pouze krátké jízdy.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.