Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak jsem pokračoval v hledání. Dal jsem k čerpadlu telefon a nahrával jízdu. Slyšet v pozadí to je, ale z potrubí to nejde. Takže mám takový tip, ze by to mohlo delat turbo, což by k dávalo smysl. Ozývá se to při nafouknuti, kdyz se turbo roztočí a tlakuje. Jen nevím, jak to podat v AS, aby to správně prověřili. 

  • o 6 měsíců později...
  • o 1 rok později...
Vloženo

Dobrý den.

Koupil jsem si škodu scalu 1.5 tsi 110kw.

Mam stejný problém jako se tady řešil, při plném plynu auto začne jak kdyby cvrlikat.

Absultně nevím kde by mohl už být problém zkusil jsem snad vše v AS mi řekli, že nic neslyší protože je to slyšet jen v tahu ale na volnoběh nic.

byl bych velice rád kdyby mi někdo poradil co to bylo a jak se to vyřešilo.

dekuji 

Vloženo

Taky jsem si toho teď všiml že mi to při pořádné akceleraci cvrliká kolem 3 tisíc otáček. Auto mám úplně nové cca 4 měsíce. Nevím jestli to dělalo od začátku nebo až teď po 7tis. km🤔

Vloženo (editace)

Má někdo vlastní zkušenost s porovnáním ACT u evo1 a evo2? Viděl jsem test od Vaculíka kde ty dva motory porovnává a říká že evo2 v dvouválcovém režimu už neduní. Měl jsem 1.5tsi jak v O3 FL tak v O4 a u obou dvouválec nepříjemě vibruje. Teď vybírám O4 FL a asi budu muset jít do 110kw tdi, protože nechci riskovat další dunící dvouválec. Měl jsem půjčenou Scalu evo2 a tam byl dvouválec celkem ok, ale mohl to být lepší kus.

Editováno: , autor: Hamr
Vloženo (editace)

Mám Evo2, výroba 04/23, najeto cca 20tkm, na 2 válce neduní, při přepínání na 4-válec je velmi mírné škubnutí,

kdo se nato nezaměří, tak to nepozoruje, zvukově to nepoznám. Mám kód motoru DXDB

Editováno: , autor: radek253
Vloženo

@radek253 1,5 tsi evo1 manuál, jazda na 2 valce po rovine konštantnou rýchlosťou 90kmh nastavenou tempomatom, otáčky 2000/min a duní to tak ,že to necíti a nepočuje len ten, kto má problémy so sluchom. Veľa majiteľov tejto konfigurácie to však z nejakého dôvodu nechce priznať. 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Já sdílím tvoje rozhořčení s 2 válcovým režimem u 1.5 tsi evo1. Trápí mě to 6 let již ve druhém autě. Nicméně mám ve firmě více kolegů se stejným motorem, kteří to neřeší. Možná nejsou tak citliví na sluch, ale i ty motory vibrují méně nebo více, je to kus od kusu. Ja jich měl půjčených od kolegů okolo deseti a vnímam to všude, protože jsem na to už alergický. Někde více někde méně. Obě moje auto byly pekelné a řadil jsem tak, abych nejel na dva válce. Proto jsem se ptal, jestli někdo vnímal vibrace u evo1 a teď je necítí u evo2. Zkoušel jsem Scalu evo2 a Karoq evo2, oboje ok, ale pouze krátké jízdy.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...