Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Jo svicky, zrovna vcera me zase napadlo, ze bych je mohl vymenit. Diky za link, ted vim jaky typ, snad je budou v pondeli mit skladem.

  • 3 týdny později...

Zdravím ,

nevíte jakou emisni normu plni Octavie s timto motorem ?? Uvažuji o koupě Octavie s timto motorem je to modelovy rok 2001.

Podle označení motoru EU4/EU3

Tak nám jde cena LPG zase dolů. Teď už se dá koupit za 12.60kč/l. Stará ves u Ostravy. Jak to vypadá u vás? Jsem zvědavý jak dlouho to vydrží.

Dnes mi začal vynechávat motor.Vracel jsem se dom a po cca 150km jsem vyřizoval telefon,motor na volnoběhu začal náhle vynechávat(nepravidelný chod).Vše jsem milně přisuzoval docházejícímu lpg,byla skoro prázdná nádrž.Dojel jsem 3km,načerpal plyn,bohužel auto při přepnutí na lpg a přidání plynu cuká.Dojel jsem 15km domů na benzín,kde se mi rozsvítil check motoru.Auto divně bručí,spadly otáčky volnoběhu a motor se chvěje,smrdí děsně z výfuku.Zítra servis,ale na co se asi tak připravit?Děsí mě lambda a pod.

3.11.09 Byla to špatná lambda sonda

Upraveno od hony

Muze byt vaha vzduchu pryc.

PS: Neco podobneho se mi stalo na novy rok. Pujcil jsem otci auto, aby pro me prijel. Asi 2-3km pred domem se rozsvitila kontrolka motoru a motor zacal jit nepravidelne. Druhy den jsem smazal zavadu(tusim neco s bohatou smesi) a uz se neobjevila. Motor jde pravidelne. Par dni pred vyskytem chyby jsem menil svicky - NGK typ presne podle elitu a zmineneho v tomto topicu.

Upraveno od pulux

Ten check ti začal rovnou svítit nebo taky třeba chvilku blikal? Tipuji něco v zapalování, já bych tipnul svíčky.

Podle plynaře prý nedostatek plynu rozhodil ŘJ.Na jeho radu jsem odpojil baterku,projel auto na benzín a po té přepnul na plyn.Vše se srovnalo,kontrolka zhasla.Jen mě teď zlobí starty.Auto chytne na porvé,ale otačky okamžitě klesnou někdy až na hranici zastavení motoru,když se udrží v chodu,je následný rozjezd studeného auta za trest.Podaří se jen za cenu velkého zvednutí otáček,jinak se motor dusí.Svíčky NKG 12tis.km,vzduch.filtr 10tis,asi budu muset nakonec stejně do škodovky na vag.

3.11.09 Špatné studené starty dělal neseřízený plyn,po znovunajetí lpg programu začalo auto o5 šlapat jak má.

Upraveno od hony

To: hony

hony byl jsi na tom vagu ve skodovce? Co a jak?

Auto po opětovném odpojení baterky a následném delším projetí na benzín šlape jako před tím.Startuje,otáčky se nehoupou,neškube,nesmrdí,kontrolka el.motoru zhasla,spotřeba posledních 600km v normálu.Závěr zní:nevyjíždět nádrž lpg do sucha :( Počítám,že v paměti závad se ukážou hlášky příliš chudá/bohatá směs,ale se servisem počkám snad až na velkou prohlídku.

3.11.09 Závada se stále opakovala,až nakonec došlo na výměnu lambda sondy.

Upraveno od hony

Já sem lpg do mrtě vyjel pouze asi třikrát a zatím žádný problém nenastal,

raději to ale znovu zkoušet nebudu :palec2:

  • 2 měsíce později...

mám tento motor půl roku a jsem s ním celkem spokojen:) jen by m zajímala jeho životnost. Na kolik km to tak vidíte?:)

Já sem lpg do mrtě vyjel pouze asi třikrát a zatím žádný problém nenastal,

raději to ale znovu zkoušet nebudu :palec2:

Tak to mi nedělá problém vůbec. Snad pokaždé vyjedu plyn uplně do sucha. Okamžitě se samo přepne na benzín a po natankování lpg se opět přepne na lpg a šlape jako hodiny...

mám tento motor půl roku a jsem s ním celkem spokojen:) jen by m zajímala jeho životnost. Na kolik km to tak vidíte?:)

NA 1/2 MEGA :)

  • 1 měsíc později...

Tak jsem dneska měřil kompresní tlaky motoru. U zahřátého motoru všechny válce plus mínus setinky 1,2 MPa. Takže po více než 200 000 km v tomto ohledu nový motor. :palec2:

Tak to mě už začíná můj motor sr-t ....

Pořád problém - no, asi furt ten stejnej..., otřes a už začínám pomalu litovat, že jsem dvoulitr koupil .... :angry2:

A co tě na něm pořád trápí? :)

Pořád kontrolka elektroniky motoru, no a dokonce včera za jízdy se mi rozsvítila i EPC a tá mě nikdy jestě nesvítila. Ale je zajímavé, že jsem měl včera benzín asi na cca 120km, tak si říkám, sakra a svítí mě kontrolky už dvě, ( tak kdybych to musel akutně odvést do servisu, tak at tam je nějáký benál)tak jsem po cestě dom natankoval na Shell benzín a kontrolka EPC se po 30 sekundách sama zhasla, Jinak jsem tankovával asi v 90% na Unicornu a co tak pozoruju, tak tam tankovat nemůžu - od Unicornu prostě nééé !

No jinak mám asi 3 týdny měněnej katalyzátor a od té doby mě nedrží otáčky - ráno vyjedu do práce a po cca 5 minutách zastavím na červené a otáčky spadnou.... - rok jsem nemohl sehnat žadej servis, kterej by se mi na 2.0 podíval - pořád jsem slyšel jooo pane dvoulitry jsou nejhorší motory, to jsou napodobeniny jednaosmiček a oba motoru jsou na hov-o ...

Konečně jsem slyšel i jinej názor - od borců, kteří mě na to mrknou, tak uvidím... :aggressive:

kolik máš na tom motoru najeto ?

Ja tetkon cca 180tkm.. a nemůžu si stěžovat.. všechno šlape jak má..

Najeto mám necelých 108 tis. ale jistej si nejsem, navíc v Etce o mém autu nejsou žádný záznamy, ale vůbec žádný.... - to jsem zjistil před měsícem a celkem mě to děsí!

140kkm a stale bez problemu. 2x se mi zobrazila kontrolka motoru, smazal jsem pres VAG a uz se znova neobjevila.

Pořád kontrolka elektroniky motoru, no a dokonce včera za jízdy se mi rozsvítila i EPC a tá mě nikdy jestě nesvítila. Ale je zajímavé, že jsem měl včera benzín asi na cca 120km, tak si říkám, sakra a svítí mě kontrolky už dvě, ( tak kdybych to musel akutně odvést do servisu, tak at tam je nějáký benál)tak jsem po cestě dom natankoval na Shell benzín a kontrolka EPC se po 30 sekundách sama zhasla, Jinak jsem tankovával asi v 90% na Unicornu a co tak pozoruju, tak tam tankovat nemůžu - od Unicornu prostě nééé !

No jinak mám asi 3 týdny měněnej katalyzátor a od té doby mě nedrží otáčky - ráno vyjedu do práce a po cca 5 minutách zastavím na červené a otáčky spadnou.... - rok jsem nemohl sehnat žadej servis, kterej by se mi na 2.0 podíval - pořád jsem slyšel jooo pane dvoulitry jsou nejhorší motory, to jsou napodobeniny jednaosmiček a oba motoru jsou na hov-o ...

Konečně jsem slyšel i jinej názor - od borců, kteří mě na to mrknou, tak uvidím... :aggressive:

Na kotrolku motoru se vykašli. Jestli ti nedrží otáčky po výměně katu a nic jiného se nedělalo, tak bude asi problém tam, je to origo kat?

Joshua: o tech zaznamech si hlavu nedelej, moje auto bylo taky celou dobu servisovano origo Skodovkou a tim jsem si naprosto jisty, no a taky zadny zaznamy nejsou. ;)

Joshua: o tech zaznamech si hlavu nedelej, moje auto bylo taky celou dobu servisovano origo Skodovkou a tim jsem si naprosto jisty, no a taky zadny zaznamy nejsou. ;)

Já jen nechápu jak je to možný? Přece někde něco o tom autě musí být ne?

Jako jinak auto mě jede dobře - spokojenost, ale jak svítí tá kontrolka, tak jsem pořád nesvůj a mám strach jezdit někám dál... - Snad to brzo vyřeším a budu se už jen taky smát...

Na kotrolku motoru se vykašli. Jestli ti nedrží otáčky po výměně katu a nic jiného se nedělalo, tak bude asi problém tam, je to origo kat?

Origo není určitě - mechošovy jsem dával 4500,- a to mě kompletně prohlídl diagnostikou auto a problém nikde neviděl.... Zítra se budeme domlouvat na nadlším postupu, tak uvidím...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.