Přejít na obsah

2.0 MPI spotřeba a zkušenosti


pet

Doporučené příspěvky

Já sice nemám ve své Oktě 2.0 plyn, ale jestli můžu poradit, tak jedine tenhle motor, do 1.6 bych nešel, tyhle motory mají spotřebu tak stejnou a když budeš jezdit třeba dálky nebo hlavně dálnice, tak má 2.0 je úspornější než kámošova 1.6 74 Kw. A když to sešlápneš, tak to docela jede a perfekně to táhne v nízkých otáčkách. Jinak třeba rozvodový řemen a kladka je naprosto stejné jako 1.6 74 Kw, takže za stejné peníze a jinak ty ceny náhradních dílů jsou taky v pohodě.

No když jsem se rozhodoval jakou Octu si kopím tak jsem si vybral 2,0 byla jako nová dotáhlá ze SRN.Šel jsem si domluvit prohlídku do autorisovanýho servisu v Olomouci a tam mi řekl technik ať si 2,0 nekupuji že tomu po 100000km začne unikat olej a nejde to opravit že je to bolest všech dvoulitrů. Tak jsem se o to začal zajímat a ve více serisech nezávisle na sobě mi sdělili pomale stejnou informaci a to je že teče olej a nejde to opravit.

jezdím taky do olomouce k Hlaváčkovi mám tam kámoše a ty?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne ,ne bylo mi řečeno že je to prostě bolest 2,0 a že ten olej teče ne že ho papá.A byli to čtyři servisi škoda nezávisle na sobě tak to blbost asi nebude ne? ;)

My ti tu vsichni zamerne kecame! Vzdy kdyz prijdu k autu, tak pod nim mam tak 1-2litry oleje. Byl jsem v autorizovanem servisu skoda a tam mi rekli, ze proste tece, ze je to neopravitelne, at sebou taham tak 10l oleje a za jizdy dolejvam, abych nezadrel motor.

lol lol lol

Nehádám se jak jsem koupil tak prodávám. :palec2: :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nehádám se jak jsem koupil tak prodávám. :palec2: :palec2:

Zmen prodavace, ten Tvuj Ti kecal:))

Neco k tematu. Mne teda olej tekl:) Konkretne spoj chladic ojeje-olejovy filtr. Za ty roky provozu se tam nachytal prach a servisy to pri vymene filtu necistily, takze to v kombinaci s olejem nechalo na stycne plose bordel, diky kteremu netesnilo tesneni filtru a olej tudy prosakoval, ztekal po filtru, kapal na hadici..a na zem se nedostal, patrne byl pri jizde odfouknut.

Jinak tect muze kazdej motor a nemusi zadnej - zalezi na udrzbe, na nicem jinem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já sice nemám ve své Oktě 2.0 plyn, ale jestli můžu poradit, tak jedine tenhle motor, do 1.6 bych nešel, tyhle motory mají spotřebu tak stejnou a když budeš jezdit třeba dálky nebo hlavně dálnice, tak má 2.0 je úspornější než kámošova 1.6 74 Kw. A když to sešlápneš, tak to docela jede a perfekně to táhne v nízkých otáčkách. Jinak třeba rozvodový řemen a kladka je naprosto stejné jako 1.6 74 Kw, takže za stejné peníze a jinak ty ceny náhradních dílů jsou taky v pohodě.

No když jsem se rozhodoval jakou Octu si kopím tak jsem si vybral 2,0 byla jako nová dotáhlá ze SRN.Šel jsem si domluvit prohlídku do autorisovanýho servisu v Olomouci a tam mi řekl technik ať si 2,0 nekupuji že tomu po 100000km začne unikat olej a nejde to opravit že je to bolest všech dvoulitrů. Tak jsem se o to začal zajímat a ve více serisech nezávisle na sobě mi sdělili pomale stejnou informaci a to je že teče olej a nejde to opravit.

jezdím taky do olomouce k Hlaváčkovi mám tam kámoše a ty?

Tak tam mi to řekli poprve taky jsem hleděl říkali že se těch motoru u nás moc neprodalo že se hlavně vozili do SRN a že to není dobrá volba.Kámoše tam nemám mám tam známího ,koupil jsem tam Filcku jezdil tam a vše bylo ok.Pak se přestěhovali nechal jsem ta spravovat OC nabouraný dveře přední a zadní a nic moc vymlácená baterka, péro pod sedačkou a nikdo nevěděl kam patří,popálená kapota jak tam nějakej kokot něco řezal flexou,interier mi tam zasrali neočistili no hnus tak novou oktu budu mít od Hégra.Jde to tam od 10 k 5.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rosvícená kontrolka oleje upozorňuje na nízkou hladinu oleje. Při rosvícení této kontrolky se nechá bez problémů jet dalších cca 100km. Samozřejmě olej doplnit co nejříve je to možné ;). Pozor, při otevření haubny a nedolití oleje kontrolka zhasne :o!

2,0 (konkr. typ AZJ) O1 olej rozhodně nepropouští (stojím stále na stejném místě a bez jediné "loužičky" :D ) ani po 100tkm, ale baští a to rozdílně podle použitého oleje a typu jízdy.

Tak že by mně někde kapal olej,to ani náhodou.Od výměny po výměnu dolévám tak dva litry.A to mám 5-40.Dlouhodobá spotřeba 9,5l plynu a to dost jezdím s vozíkem.Myslím že tohoto motoru se nemusí nikdo bát,jen se s ním každý musí "naučit jezdit"

Souhlas. Pohledově je motor čistý a pod autem je také čisto :palec2: . Já používám 0W30 LL2. Dlouhodobou spotřebu mám nyní 8l.

Btw:jak moc se dá (resp. nedá :help:) spolehnout na ukazetel pal.počítače?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rosvícená kontrolka oleje upozorňuje na nízkou hladinu oleje. Při rosvícení této kontrolky se nechá bez problémů jet dalších cca 100km. Samozřejmě olej doplnit co nejříve je to možné ;). Pozor, při otevření haubny a nedolití oleje kontrolka zhasne :o!

2,0 (konkr. typ AZJ) O1 olej rozhodně nepropouští (stojím stále na stejném místě a bez jediné "loužičky" :D ) ani po 100tkm, ale baští a to rozdílně podle použitého oleje a typu jízdy.

Tak že by mně někde kapal olej,to ani náhodou.Od výměny po výměnu dolévám tak dva litry.A to mám 5-40.Dlouhodobá spotřeba 9,5l plynu a to dost jezdím s vozíkem.Myslím že tohoto motoru se nemusí nikdo bát,jen se s ním každý musí "naučit jezdit"

Souhlas. Pohledově je motor čistý a pod autem je také čisto :palec2: . Já používám 0W30 LL2. Dlouhodobou spotřebu mám nyní 8l.

Btw:jak moc se dá (resp. nedá :help:) spolehnout na ukazetel pal.počítače? :palec2: :palec2:

Spotřebu benzínu mě ukazuje celkem přesně,plynu bere o litr víc než ukáže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotřebu benzínu mě ukazuje celkem přesně,plynu bere o litr víc než ukáže.

Příjde mi, že je tam odchylka cca +0,5l, ale to není žádná "fatálka" ;) . Každopádně moc záleží jak a kde se jede. Včera jsem jel cca 30km (max.160km/h) dálnice a 40km okresky (max.100km/h) + 10km Praha (max.60km/h) a dlohodobá klesla na 7,9l :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Příjde mi, že je tam odchylka cca +0,5l, ale to není žádná "fatálka" ;) . Každopádně moc záleží jak a kde se jede. Včera jsem jel cca 30km (max.160km/h) dálnice a 40km okresky (max.100km/h) + 10km Praha (max.60km/h) a dlohodobá klesla na 7,9l :).

Ja som vcera isiel trasu dlhu 120 KM, 40 KM dialnica(max.170 KM/H) , 70 KM okresky(max.90KM/H) a 10 KM mesto(max.70 KM/H) a dlhodobu som mal podla PP 7,5l.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som vcera isiel trasu dlhu 120 KM, 40 KM dialnica(max.170 KM/H) , 70 KM okresky(max.90KM/H) a 10 KM mesto(max.70 KM/H) a dlhodobu som mal podla PP 7,5l.

To je krásný výsledek :worthy: a pakže se nedá s dvoulitrem jezdit ekonomicky :specool:.

Jaké pneu používáte?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Moje spotřeba je průměrně 9l plynu. Od té doby co mám plyn už my přestála svítit kontrolka oranžová- el.závada na motoru. Sokojenost maximální- je rozdíl dát 2,40 kč za km a 1,20!!!!! Plyn mě stojí 13,0kč litr. Akorát jsem zjistil že mi to papá olej :aggressive: ale jak tady čtu tajk nejsem sám...hm jediná vada u mého 2,0 lol ted už zháním zimní gumy. Letní mám 205, jedna náprava Daytony a druhá Dunlopy a zimní chci 195. Přemýšlel jsem mezi Pirelli ,Dunlopem, Kleberem :) Díval jsem se na Pneunet.cz a Nejlevnějšípneu.cz.

Editováno: , autor: TomášLPG
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje spotřeba je průměrně 9l plynu. Od té doby co mám plyn už my přestála svítit kontrolka oranžová- el.závada na motoru. Sokojenost maximální- je rozdíl dát 2,40 kč za km a 1,20!!!!! Plyn mě stojí 13,0kč litr. Akorát jsem zjistil že mi to papá olej :aggressive: ale jak tady čtu tajk nejsem sám...hm jediná vada u mého 2,0 lol ted už zháním zimní gumy. Letní mám 205, jedna náprava Daytony a druhá Dunlopy a zimní chci 195. Přemýšlel jsem mezi Pirelli ,Dunlopem, Kleberem :) Díval jsem se na Pneunet.cz a Nejlevnějšípneu.cz.

na zimu Goodyear Ultragrip 7 nebo Dunlop WinterSport M3. je pravda ze jine jsem nezkusil verim testum.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Trosku odbocim. Octavie 2.0 - cena prestavby na LPG je vetsinou udavana 30000Kc....jak moc je to odlisne od realu ?

Brnaci.....muzete doporucit solidni firmu na vestavbu ?...nasel jsem jich nekolik, ale reference nemam na zadnou..

Diky vsem za trpelivost:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Che che, já jsem jezdil s dvoulitrem pravidelně 8,5l město 6,5l mimo město na kratších trasách. Kladno-Mělník jsem jel za 5,3l ! S každym autem se dá jezdit ekonomicky....

Jenže pak tam nasedla manželka (která jezdí s dětma častěji) a hned to bylo o 2l výš v obou destinacích.

Není nad TDI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Che che, já jsem jezdil s dvoulitrem pravidelně 8,5l město 6,5l mimo město na kratších trasách. Kladno-Mělník jsem jel za 5,3l ! S každym autem se dá jezdit ekonomicky....

Jenže pak tam nasedla manželka (která jezdí s dětma častěji) a hned to bylo o 2l výš v obou destinacích.

Není nad TDI.

5,3l ? To tě někdo tlačil nebo tahal na laně?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

5,3l ? To tě někdo tlačil nebo tahal na laně?

Je to jednodušší než se zdá - rychle rozjet s plnym plynem a pak už jen lechtáš a udržuješ na pětce nebo čtyřce, podle terénu. Občas vyhodíš rychlost (rovinka před vesnicí, mírný kopec dolů) z kopce brzdíš motorem a vůbec brzdy skoro nepoužíváš, jezdíš předvídavě.....

Samo, že to není nic pro závodníky.

Kdo se zajímá o snížení spotřeby měl by si občas vyzkoušet, jak reaguje plovák na způsob jízdy, párkrát jsem se podivil, že je to trochu jinak než jsem si myslel.

To bylo však se žravým dvoulitrem, s TDI spotřebu vůbec neřeším, těch 4,5-6,5 od A do Z mi vrásky nedělá....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Da sa ist s 2,0 aj za 5,3 L benzinu, ale to je uz pre ten motor skor trapenie jazdit za tolko benzinu....Proste ten motor nie je na uspornu jazdu, kto chce setrit s pohonnymi hmotami nech si kupi 1,9 Tdi,Sdi.....

Kdo chce jezdit levně a pěkně se užít si jízdy tak 2,0 a v plynu!!! :plol lol :palec2: :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Da sa ist s 2,0 aj za 5,3 L benzinu, ale to je uz pre ten motor skor trapenie jazdit za tolko benzinu....Proste ten motor nie je na uspornu jazdu, kto chce setrit s pohonnymi hmotami nech si kupi 1,9 Tdi,Sdi.....

Kdo chce jezdit levně a pěkně se užít si jízdy tak 2,0 a v plynu!!! :plol lol :palec2: :palec2:

Moje řeč !!! :palec2:lollol:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Da sa ist s 2,0 aj za 5,3 L benzinu, ale to je uz pre ten motor skor trapenie jazdit za tolko benzinu....Proste ten motor nie je na uspornu jazdu, kto chce setrit s pohonnymi hmotami nech si kupi 1,9 Tdi,Sdi.....

Kdo chce jezdit levně a pěkně se užít si jízdy tak 2,0 a v plynu!!! :plol lol :palec2: :palec2:

Moje řeč !!! :palec2:lollol:)

moje rečččččč :p:p:p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kurňa chlapy dejte si do podpisu co máte za systém LPG, ať se můžem

ptát na rady a zkušenosti pro různý systémy a motory :palec2:

Jo jo.Jak je to s tím LPG?Někdo tvrdí,že je to super.Někdo zase,že se tím ničí motor.Zajímalo by mě,jestli se třeba nesníží spotřeba oleje u tohodle typu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...