Publikováno Květen 24, 20223 r Dobrý den, potřeboval bych poradit. Mám VW Golf r.2014 16,tdi. Nechal jsem vyměnit rozvody a vodní pumpu. Po ujetí 10 km motor ztratí výkon. Vyměnil jsem ještě přední pomocnou pumpu a propláchl několikrát celý systém chlazení. Dnes to ujelo asi 40 km a znovu ztráta výkonu. Všiml jsem že výkon klesá při teplotě oleje 125 stupňů. Když teplota klesna na 110 zase to jede. Na diagnostice žádné hlášení... Netuší někdo co to je? Děkuji Lehman
Květen 24, 20223 r No pravděpodobně se ti to přehřívá, protože pokud se motor provozuje výrazně nad jeho provozní teplotu, hodně se roztahují písty/klika a pod. a vnitřní tření snižuje výkon motoru dost zásadně. Hodí to nouzák ? Při jaké rychlosti a zatížení máš 125 stupňů ? Ne že by to byla u oleje tak vysoká teplota, vídám sem tam teplotu oleje nad 120 stupňů, ale drtím to po dálnici na plný céres... Upraveno Květen 24, 20223 r od 15degren
Květen 25, 20223 r a nemas chladici okruh plny bublin, ktere se nepohnou a spatne ti to chladi urcitz casti motoru?
Květen 25, 20223 r před 8 hodinami, 15degren napsal: Ne že by to byla u oleje tak vysoká teplota, vídám sem tam teplotu oleje nad 120 stupňů, ale drtím to po dálnici na plný céres... Na plný ceres asi nejezdím, to je fakt, ale u svého benzínu jsem neviděl na oleji víc než 112°C (tehdy trackday + klima), takže i u rozumně dimenzovaného dieselu (jakože 1,4 né jízda 160) bych nečekal ani těch 110°C. @JiVi Může být, je otázka, co s tím, jestli každý motor má odvzdušnění jinde, resp. jestli ho vůbec má. Mně po výměně ch.k. servisák vždy doporučuje klidnou jízdu, pak namístě nechat roztočit větrák (známka, že se otevřel vnější okruh, který je údajně jinak při/zavřený, což se nemyslím) a dolít.
Květen 29, 20223 r V 25. 5. 2022 na 7:58, kiterr napsal: voda má 90 stupňů Posuzuješ podle čeho? Podle teplmoěru vody? Ten je fake. Je třeba diagnostika. Jestli se hřeje jen olej, nepadá mě za a) vadné čidlo teploty oleje, b) problém s chladičem oleje (olej/voda), pokud je jím vozidlo vybaveno. Voda 90 a olej 125 je celkem nepravděpodobná kombinace.
Červen 20, 20223 r Ahoj, obdobně to mám na O3 1.6tdi (77kw). Mám za sebou čištění chladícího okruhu, výměnu rozvodů, xy návštěv v autorizovaném a neautorizovaném servisu, ale nikdo mi není schopen říct, jak můžu mít na oleji dle palubního počítače 120 - 130 stupnů při 130 km/h na dálnici (voda drží rafičku uprostřed). Jediný rozdíl je, že mě to nepadá do nouzáku (zatím) a výkon to (asi) taky neztrácí... Kdybys přišel na řešení, budu rád, když se podělíš. Už jsem z toho dost neštastnej...
Srpen 22, 20223 r Podarilo sa to niekomu vyriesit? Mam ten isty problem O III 1.6 tdi 81kw. Zacalo mi to v kopcoch v lete, dal som vymenit rzovody a vodnu pumpu za original skoda. Chvilu mi prsilo ze to ide ok, no zase na dialnici pri 140km/h teplota oleja 120 a vody 100. Po spomaleni to prestane. Upraveno Srpen 22, 20223 r od Tkl
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.