Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Možná už se to tu někdy řešilo, ale nic jsem nenašel tak se zeptám hlavně Vás co máte HTPčka. Potřebuju vědět jestli je považováno za závadu klepání v převodovce, když je ještě auto studené a než se ohřeje, tak cca do 2 minut po startu. Už jsem to jednou řešil se škodovkou ještě v záruce, bylo kvůli tomu strašný dohadování protože nejdřív technik tvrdil že to je závada, pak zase že to HTP dělá normálně nakonec se toho zůčastnila přímo škodovka a vyřešila to tak že mi dala úplně novou převodovku (mimochodem ještě asi 5 dní na ní mám pořád záruku) No a ted už je tohle klepání opět zpět i na týhle...prostě klepe a je to stoprocentně převodovka protože po vyšlápnutí spojky stichne. Ale samozřemě pro rejpali to nejni žádný drastický klepání.., ale je to pozorovatelný.

Takže se ptám...mám se jít s nima opět hádat do servisu a reklamovat (dokud to jde). A nebo je tohle normální jev u HTPčka 2,5 roku starého 41tis. najeto???? :ph34r:

Díky za každou dobrou radu.

Když se auto ohřeje, tak stichne jo? Jestli jo, tak to máš celkem v poho mě to klepe i při teplým. Známej mi tvrdil, že to dělá údajně tlak ve zdvyhátkách nebo tak něco a za tepla že to stichne. Moc se mi to nezdálo, ale nějak jsem to neřešil. Když jsem jel asi 220 km v kuse a přijel domů, tak jsem ten zvuk slyšel pořád a zdálo se mi, že i víc. Když sešlápnu spojku,tak stichne. Auto mám v záruce ještě 5 měsíců, tak taky přemýšlím co s tím. Asi ujedu ještě nějakej ten km a půjde se to řešit do škodovky.

Jinak zkušenosti s tím nemám, tak Ti neporadím. Jen jsem Tě chtěl ujistit, že nejsi sám... ;)

Mám HTP 47KW, najeto skoro 130000Km a žádný klepání nepozoruju.. :unsure:

Mám HTP 47KW, najeto skoro 130000Km a žádný klepání nepozoruju.. :unsure:

130.000, se s tím nemažeš :D , já 106.000,- a taky nic, takže bych reklamoval, schoval si papír na pozdější příp. řešení jako doklad, že jsi to reklamoval ještě v záruce.

Klepe mi to taky, najeto 35 tis. km. Zatim neresim.

hmm mě to taky klepe a prý je to spojkové ložisko..teda jestli máme ten stejný zvuk..:)

Taky si myslím, že se jedná o ložisko a najeto mám teprv 33tkm, tak jsem zvědav.

Dělá to opravdu převodovka, je to normální a dělaly to i 1.4 MPI.

fiha iha, tiez pozorujem klepanie, ale hlavne hned rano po starte ked je este zima, 1,2 40, nabeh 108000km.este to skusim s tou spojkou ci prestane a dam vediet.

verim ze to dela vsem, stoupneme si k levemu prednimu kolo pri nastartovanem motoru a je to slyset, jeste jsem nevidel fabii htp ktera by neklepala...me to zaclo asi po 5 tisicich, proste si ty dily sednou a vznikne tam trochu vule v ozubenych kolech diferencialu, to mi rekl mechanik...rekl bych ze neco pravdy na tom asi bude

taky mi to dělá(už snad od začátku), po vyšlápnutí spojky, nebo přidání otáček to zmizí

Taky mi to dělá už od novotí, neřeším.

Pro neznalé, převodovka je u obou motorů stejné konstrukce.

mne tiez nic neklepe klop klop klop -_-

Mě připadá že tam mam taky něco slyšet, když sešlápnu spojku je ten motor jakoby tišší a to mam 1,4TDi, tak nevim. Třeba si to ještě sedne když je to nový.

tenhle stejny problem jsem mel u Feldy a bylo to spojkovy ložisko.Klepalo když auto bylo studene až se zahřalo stichlo to ale po čase to delalo i za tepla vymenilo se a byl klid.

Dělá mi to taky a to mám najeto teprve 7tis. ale me naopak pri zahratym motoru, obvykle kdyz prijedu pred barak z nejaky delsi cesty, tak je to slyset nejvic... Ale hoodne divny je, ze po vyslapnuti spojky to nezmizi, pomuze jen pridani otacek-a to i sebemensi a klepat prestane...

u FRS zase "ševelí" při vyšlápnutí spojky ten dvouhmotovej setrvák...každý má něco;)

u FRS zase "ševelí" při vyšlápnutí spojky ten dvouhmotovej setrvák...každý má něco;)

Mě to taky nedělá převodovka, ale setrvák, což je myslím i případ těch HTP. To, že to dělá převodovka jen tak vypadá. Zvuk jde ze strany převodovky, po vyšlápnutí zmizí, dělá to jen u teplého motoru. Tohle jsou moje příznaky.

1,2 HTP 40 kw, 31 tis.km - Konečně se tento problém tady objevil!!!! Klepe mi to od začátku, je to slyšet z levé strany auta, nejvíce v levém podběhu předního kola samozřejmě. Je jedno jestli je motor teplý nebo studený. Zvuk zmizí při lehkém sešlápnutí spojky. Každý kus to dělá jinak. Moje máti to dělá teda o hodně míň. Mně o hodně víc. Ze začátku zvuk byl nepravidelný a časem se stal pravidelným. Jako by v převodovce něco lítalo, zvuk nezní zrovna libě. Kolega v práci měl motor 1,4 r.v. 90 a jednou jsem stál u jeho auta a slyšel jsem úplně stejný zvuk. Takže je to normální? Nemá to vliv na životnost motoru? Někdo psal, že to dělá setrvák, někdo, že spojkové ložisko. Auto už budu mít 3 roky, takže reklamace nehrozí. :angry:

Jinak nevíte jestli převodový olej do Fabie je 75w90, ale jestli API GL4 nebo GL?

Dík Tom

  • Autor

Takže co tu tak čtu a co mám z vyjádření dvou růsných servisů škoda, je klepání u motoru HTP prostě normální -_- .

Tak to holt nechám bejt, hlavně že jezdí ne. :smich:

1,2 HTP 40 kw, 31 tis.km - Konečně se tento problém tady objevil!!!! Klepe mi to od začátku, je to slyšet z levé strany auta, nejvíce v levém podběhu předního kola samozřejmě. Je jedno jestli je motor teplý nebo studený. Zvuk zmizí při lehkém sešlápnutí spojky. Každý kus to dělá jinak. Moje máti to dělá teda o hodně míň. Mně o hodně víc. Ze začátku zvuk byl nepravidelný a časem se stal pravidelným. Jako by v převodovce něco lítalo, zvuk nezní zrovna libě. Kolega v práci měl motor 1,4 r.v. 90 a jednou jsem stál u jeho auta a slyšel jsem úplně stejný zvuk. Takže je to normální? Nemá to vliv na životnost motoru? Někdo psal, že to dělá setrvák, někdo, že spojkové ložisko. Auto už budu mít 3 roky, takže reklamace nehrozí. :angry:

Mne to začalo pravidelne klepať pri 15000km, pri cca 30000 prestalo, teraz mám 46000 a stále neklepe. :)

Zatiaľ. Inak všimol som si, že to isté robí aj na VW polo 1.2.

mě to ftom klepe, právě při vyřazenym kvaltu ať je motor teplej nebo studenej..

(někdy už je to docela fest rámus - mám teď cca 102tis.km)

Aha, tak to muzem zalozit klub -_- klepe mi to od ty doby co jsem auto dovezl ze saloonu, auto studeny teply furt. A neni to syset jen od pravyho kola, je to slyset zvenku a nekdy dokonce i uvnitr, dvakrat jsem to na garanckach uvadel jako zavadu, dvakrat mi to vratili ze je to normalni, jel jsem jinam, to samy. Odhad asi tri lidi je na spojkovy lozisko, mam najeto 27 tis, spojka jde dobre, ale ten zvuk me obcas dohani k silenstvi :disgust:

Tak jdu taky s troškou do mlýna ...klepání na převodovce jsem měl taky i za tepla i za studena po vyšlápnutí spojky přestalo... měnili mi ložiska u hnacího hřídele a měl jsem klid... ne na dlouho.. po ujetí 4000 km se klepání vrátilo jen s tím rozdílem, že klepe jen za studena.. jak se motor ohřeje je klid... reklamoval jsem... neuspěl jsem... tak nevím, ale moc z těhle zvuků radost nemám ?!?!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.