Zero4 Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Ahoj. Mam Octu I. 19 SDI,50Kw. Je to slabej motůrek,ale v práci máme dve SDI a ty lítají 160 bez problémů a já vytáhnu sotva 130km/h. Motor krásně startuje,má pěkný zvuk,seřízený předstih,ale šneček. Poradíte na co se zaměřit? Díky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Píst Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Zkus se zkontrolovat saní - vzduchový filtr, vedení a potom výfuk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zero4 Posted December 8, 2006 Author Share Posted December 8, 2006 Sání jsem kontroloval,skusil jsem tam dát sportovní filtr. Výfuk? Jak ho mam prověřit? Je zánovní,ještě ani nezačal reznout. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomasino Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 A co vaha? Kolik to ma nalitano? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zero4 Posted December 8, 2006 Author Share Posted December 8, 2006 Váhu to nemá-klapku. Ma nalítáno 200t. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pike Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Prvni bych sel na diagnostiku a pak bych zacal laborovat s ostatnim... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zero4 Posted December 9, 2006 Author Share Posted December 9, 2006 No kdyz jsem měnil rozvoďák,tak se měřil předstih a projížděla se diagnostika a nic. A co tlaky,neni to blbost?Start na brnknutí,nehulí,nežere olej,prostě super...akorát netáhne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Píst Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 U toho výfuku bych zkontroloval těsnost. Nejlépe si k tomu vzít pomocníka. Zvedneš auto, přicpeš výfuk a pozoruješ, jestli je těsný . Jinak diagnostika je samozdřejmě základ. Byl jsem svědkem i "zabetonovanýho" katalyzátoru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomáš Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Váhu to nemá-klapku. Ma nalítáno 200t. Jaktože nemá váhu?? SDI má, stejné jak TDI. A po 200 tis. se není čemu divit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zero4 Posted December 10, 2006 Author Share Posted December 10, 2006 Jo kaťák jsem už taky u jiného vozu vytloukal,mrknu na něj. QUOTE myslíš vážně,že 200t.km je pro takový motor problém??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomáš Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 Pro ten motor není problém ani 500tis. Myslel jsem, že po 200tis. může být v háji ta váha vzduchu. Zkus jí tam třeba prohodit z toho jiného SDIčka jestli máš možnost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomasino Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 Váhu to nemá-klapku. Ma nalítáno 200t. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomasino Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 (edited) Jo kaťák jsem už taky u jiného vozu vytloukal,mrknu na něj. QUOTE myslíš vážně,že 200t.km je pro takový motor problém??? Trochu nechapu, ze na to jdes uplne odzadu, zacinas netesnosti vyfuku, pak jde na kat ale vahu netipujes... EDIT: 200t nekomu muze vydrzet ale je to dost...! Edited December 10, 2006 by thomasino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
David-pv Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 V podstatě souhlas s thomasino. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.