Přejít na obsah

Projektorová světla


ntr23

Doporučené příspěvky

No až tak istý by som si nebol.......na slovensku je im to jedno maximálne až keby to mali z vrchu nariadené, že majú to sledovať tak potom za to dajú pokutu, ale čo počúvam v čechách to je troška prísnejšie ako u nás. Ak si dáš farbu(teplotu) výbojky 4300k alebo ešte lepšie 3000k tak je to ako nejaká kvalitnejšia žiarovka s xenon efektom.

U nás prehliadajú aj hmlovky ako denné svietenie. (na STK nie, ale policajti)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si zase jistý jsem, nemají to jak ani čím změřit a jejich mozkový myšlení jako důkaz stačit nebude. Pokud je někdo trouba a zaplatí blok, tak vyhráli, pokud ne, tak je to vyhrané správní řízení pro vás. Pokutu nelze dostat, tu si jde jenom nechat dát.

Odesláno z mého Lenovo X2-EU pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zalezi nakoho kapnes. nemel jsem xenony, ale mel sem prave silnejsi zarovky. Kamos rikal ze me prave pozna podle toho ze to moje auto vic sviti, a policajti nikdy nelezli do motorovyho prostoru, aby se podivali na zarovky, Zas je ale pravda ze me zastavili snad jen parkrat, tak jestli jsem mel stesti??

ale psis si myslim ze u tech xenonu jde o barvu svetla.

resit to zarovkou mi prijde nejlepsi. za me xenony nee

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 4. 9. 2016 at 9:25, lukas.urbanek3 napsal:

Já si zase jistý jsem, nemají to jak ani čím změřit a jejich mozkový myšlení jako důkaz stačit nebude. Pokud je někdo trouba a zaplatí blok, tak vyhráli, pokud ne, tak je to vyhrané správní řízení pro vás. Pokutu nelze dostat, tu si jde jenom nechat dát.

Všiml sis, že reaguješ na radu dát místo žárovky HID výbojku? Tam není třeba cokoliv měřit - když na to přijde, nechají tě "žárovku" vyndat a jestli do světlometu patří halogen nebo xenon, je na něm přímo napsané, na to nemusí být policajt génius. Obzvlášť když jde o Škodovku, kterých tu jezdí mraky a snad každý, kdo se aspoň trochu zajímá, ví, že pro F2/R se xexony nikdy nedělaly. S HIDkou v reflektoru pro halogen není vozidlo způsobilé k provozu a potom je samozřejmě lepší nemachrovat a zaplatit blok, protože ve správním řízení to bude leda dražší. ;)

Editováno: , autor: JayBee1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A všiml sis ty, že žádnej fízl u nás nemá oprávnění kohokoli nutit k vyndání žárovky či ji sám vyndávat? Asi ne. A už vůbec se nedá věřit tomu, že na místě posbírají tak neprůstřelný důkazy ke správnímu řízení, který by bylo opravdu jasně prohraný. Sklápět uši a platit bloky není dobrá cesta, ale kdo chce kam...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, lukas.urbanek3 napsal:

A všiml sis ty, že žádnej fízl u nás nemá oprávnění kohokoli nutit k vyndání žárovky či ji sám vyndávat? Asi ne. A už vůbec se nedá věřit tomu, že na místě posbírají tak neprůstřelný důkazy ke správnímu řízení, který by bylo opravdu jasně prohraný. Sklápět uši a platit bloky není dobrá cesta, ale kdo chce kam...

Policista není strážník - má právo kontrolovat hmotnosti a technický stav. Nutit tě k vyndání žárovky nemůže, ale může tě vyzvat, abys to dobrovolně udělal a vyvrátil tak podezření na nevyhovující technický stav vozu. Jinak má právo poslat tě ke kontrole na STK a tam už se o případné důkazy postarají, to mi věř. Pokud je při kontrole nalezena vážná závada, hradíš mimo jiné její náklady a protože za HIDky ve světlometu pro halogen se odjakživa vyhazuje... Zkrátka v situaci, kdy člověk vědomě porušuje platné právní normy a není si hodně jistý v kramflecích, je obvykle sklopení uší rozumnější (levnější, rychlejší) volba. Ale máš pravdu, kdo chce kam... ;)

Zanechme mlácení té off topic slámy a vraťme se... :noot:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S životností žárovek je to těžký. 

Například minimální garantovaná životnost žárovky H7 NBR+ je 150 hodin. Tato životnost platí pro napětí 13,2V. S každým navýšením napětí o desetinu voltu klesá životnost o 5% až 10%.

Ale bez napětí to zase nesvítí. :-) A 150 h je tak 10 - 15 tis. km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky, me slo spis o takovy ty veci co muzu ovlivnit. Kdy rozinat, kdyz se vypalati vypnout, kdy ne. A tak

nejaky odpory montovat nechci, to mi prijde slozity:-)

DRL nechci pac, kdyz je levny tak nesviti a to je k hovnu to bych zakazal. A drahy zase "postradaji" smysl.

bohuzel mam FII pred FL:-/ a z mlhovek mi to prijde prasarna. Stejne musi svitit parkovacky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli chceš nějak ušetřit na tom že si prodloužíš životnost tak si vubec nekupuj žárovky s nižší životností a ušetříš si i mozkový buňky od toho vymýšlení nesmyslů ;)

Kup si něco mezi dobrou svítivostí a životností a máš to. Ja sice bohužel nejsem tak poctivý abych si zapsal jak dlouho mě vydržely NBR ale pocitově současný silver vydržely odost déle, teda stále drží :D a ve svítivosi už není tolik rozdíl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja ti dam nesmysly:D

me jde o  to abych se vyhnul ukonum, ktery zivotnost zarovky snizuji, nebo spis o to, aby mi neodesly za 5 jizd.

Mam prave spatny zkusenosti s NBR, ty sem namontoval, zapnul svetlo a nez sem vystoupil a podival se ja ksviti, tak uz nesvitila:unsure: ale to nebylo na fabce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli to byla jen jedna NBR a druhá jinačí tak to se asi může stát že mezi nima není stejné napětí a citlivější NBR praskla. V druhém případě ses mohl dotknout prstama skla žarovky, ty vyměňuj pokud možno v rukavicích.

Mě právě praskla jedna a následě potom i druhá okamžitě a to asi z důvodu většího přísunu proudu do té druhé. Bráchovi s F1 se toto stává často, že když praskne jedna tak zákonitě i ta druhá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • Ako to už na predošlej strane odznelo HID sadu s farbou svetla 3000 K nebude riešiť nikto, lebo bežné žiarovky majú farbu svetla okolo 3200 K, tie lepšie okolo 3500 K. V prípade HID sady tu s farbou svetla 4300 K tu už malé riziko je, ak policajt vie, že do F2/R sa nemontovali, xenóny, ale v bežnej premávke kedy každé druhé auto má výbojkové svetlomety a veľa z nich ešte studenšie svetlo 5500-6500 K, stále to je v poriadku, lebo to nebije hneď do očí. Už mám s HID odjazdenú viac ako jednu sezónu, zatiaľ bez problémov. Samozrejme pre istotu vozím sebou aj sadu H7 žiaroviek a behom pár minút ich môžem nahodiť. Výhodou je aj nižšia spotreba HID sady (35 W), alebo možnosť použiť ešte výkonnejšiu 55 W verziu, ktorá už ale bude pravdepodobne moc silná a okrem protiidúcich bude dráždiť aj policajtov. Pri HID sade tiež platí, že treba častejšie kontrolvať správne nastvenie svetlometov. Tiež si treba dávať pozor na to, že je lepšie HID sadu nezapínať pred policajtom, kvôli jej pomalšiemu rozsvieteniu. :-)
  • 100 W žiarovky budú určite svietiť lepšie ako 55 W ale neriskoval by som poškodenie svetlometov kvôli veľkému teplu. Svetlomety sa vypália aj s bežnou žiarovkou.
  • Osram Night Breaker Unlimited alebo teraz novinka Laser je dobrý kompromis ak má byť všetko úplne legálne, ale to iba v prípade, že auto má denné svietenie. Tieto žiarovky sú totiž moc drahé na to, aby sa ich oplatilo vypalovať svietením cez deň.
  • Ak auto denné svietenie nemá a nedá sa z nejakého dôvodu namontovať DLR, pozrel by som sa o jednu výkonnostnú triedu nižšie a zvolil žiarovky Osram Silverstar 2.0. Sú lacnejšie, majú aj dlhšiu životnosť ako Osram NBU, a stále sú lepšie ako bežná žiarovky. Ja osobne si dokonca myslím, že sú rovnaké žiarovky ako rada Nightbreaker, akurát nemajú modro zafarbené sklíčko (čo ja osobne považujem za blbosť), ale dokázať to neviem.
Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...