LubosJ7 Vloženo 23. Květen 2023 Vloženo 23. Květen 2023 Zdravím páni ,vedeli by ste mi niekto poradiť kde sa nachádza riadiaca jednotka ventilatora chladenia motora ? Moc som si neni istý kde ju hľadať ,prípadne neviete čo by mohlo byť zle ,nespina mi prvú polohu na ventilátory na chladici,po diagnostike mi vyhodili chyby : P1944- Riadiaca jednotka vetraku chlsdica -prehriatie -prerušovany P0691-Ridici obvod vetraku 1-nizky signál -prerušovany P1948-Riadiaca jednotka vetraku chlsadica 2,výstup prerušený obvod -prerušovany P1950-Vetrak chladiče , zadreny -prerušovany Ďakujem vopred za každé info . Citovat
koudy_123 Vloženo 28. Března Vloženo 28. Března Je to dlouho, ale i tak zkusím oživit téma. Mám problém na autě. Vyčetl jsem chybu: 1 Fault Found: 4523 - Control Module 1 for Coolant Fan P1946 00 [032] - Defective Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 39 Mileage: 306733 km Date: 2081.01.24 Time: 15:44:46 Předpokládám, že to je ten modul na velkém větráku a že vzhledem k frekvenci výskytu je to problém s potenciálním vařením. Dá se ve VCDS otestovat spuštění větráku? Příladně, zkoušel někdo ten modul opravovat? Citovat
suri. Vloženo 28. Března Vloženo 28. Března co chces na tom opravit ? je to zaliate cele pozri dole konektor ci nie je zeleny , zmeraj silove privody aj kabel k jednotke motora a vymen vetrak , stoji par korun Citovat
koudy_123 Vloženo 28. Března Vloženo 28. Března (editace) Proměřit piny - tomu rozumím. Našel jsem i pěkné video. Proměření kabelu k jednotce: jakože ho mám propípak u jednotky a u větrákovýho konektoru? Větrák origo je drahý. Borsehung by asi stačil ne? https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0959455fr-vetrak-elektricky-300w-360mm-borsehung-28644.html Editováno: 28. Března, autor: koudy_123 Citovat
suri. Vloženo 30. Března Vloženo 30. Března ano , ten ovladaci zmerat na jednotke motora borsehung mam aj ja a ok Citovat
koudy_123 Vloženo 30. Března Vloženo 30. Března (editace) OK, díky moc za odpověď. Předpokládám, že konektor od jednotky mám sundavat až po odpojení baterie. Hm teď si čtu dílenskou příručku a koukám na YT. Ono to nebude jen tak s tím sundáním konektoru. Editováno: 30. Března, autor: koudy_123 Citovat
suri. Vloženo 30. Března Vloženo 30. Března rozoberes stierace , torpedo , plech torpeda , ak mas alarm vypilis trhacie sroby a vyberes jednotku,ziadny stres ... alebo su niekde pozicaj vrtulu a na skusku zapoj a uvidis , je to na 20 min roboty Citovat
koudy_123 Vloženo 30. Března Vloženo 30. Března JOjo, už jsem to nakoukal a načetl. Díky. Jen budu někde muset splašit stahovák na stěrače. Po těch 12-ti letech asi bez stahováku dolů nepůjdou Citovat
suri. Vloženo 31. Března Vloženo 31. Března to ide normalne rukou ... ale jednoduchsie mas vyskusat inu vrtulu Citovat
koudy_123 Vloženo 31. Března Vloženo 31. Března (editace) Díky, jasně, to by bylo asi nejsnazší. Dá se vrtule nějak spustit na studeném motoru a stojícím autě? Jde mi o to, že bych tu novou vrtuly chtěl ozkoušet nenamontovanou, ale jen píchlou do konektoru. Edit. Co znamená ta poznámka: "Heat delivery temperature in cooling system: -273.1 °C" Viz výpis chyby. Ta hláška je v pořádku? Jo a ještě mě napadlo. Nemůže mít probém vrtule spojistost s chybami, které mám na AC (13701888 - Function Restriction due to Faults in Other Modules , 9480465 - Control Circuit for A/C Compressor B10A9 11 [008] - Short to Ground, 9480469 - Control Circuit for A/C Compressor B10A9 15 [009] - Open or Short to Plus)? 4523 - Control Module 1 for Coolant Fan P1946 00 [032] - Defective Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 308033 km Date: 2081.01.26 Time: 17:27:35 Engine speed: 1920.00 /min Normed load value: 53.3 % Vehicle speed: 97 km/h Coolant temperature: 92 °C Intake air temperature: 16 °C Ambient air pressure: 930 mbar Voltage terminal 30: 14.360 V Unlearning counter according OBD: 40 Air mass: specified value: 618.4 mg/stroke Coolant temperature at radiator outlet: actual value: 45.1 °C Heat delivery temperature in cooling system: -273.1 °C Outside air temperature: 9.5 °C Coolant fan 2: activation: 0.00 % Coolant fan 1: activation: 10.00 % Fuel temperature: 18.5 °C Editováno: 31. Března, autor: koudy_123 Citovat
koudy_123 Vloženo 2. Dubna Vloženo 2. Dubna (editace) Dneska jsem konektor proměřil. Zdá se, na všech pinech je to, co tam má být >> čili vrtule špatná. Objednávám novou. Bohužel se mi při demontáři vrtulí, urval jeden ze čtyř torx šroubů. No to bylo nadávek. Naštěstí je to levý dolní, kde je relativně dost místa. Tak zkusím dremlem udělat zářez na šroubovák. Snad půjde ven. Jinak nevím co s tím. Na odvrtávání to moc nevidím. Je to vrut v plastovým obložení chladiče. Jo a chyby na ACC jsou problémem konektoru na solenoidu. Ale to už v jiném tématu. Editováno: 2. Dubna, autor: koudy_123 Citovat
koudy_123 Vloženo 4. Dubna Vloženo 4. Dubna (editace) Ještě tajně doufám, že to půjde. Kdyby to bylo na třech, tak se to asi bude dost klepat a časem by se asi uklepaly i ty zvývající úchyty. Vyvrtat novou díru do toho plastu postraně chladiče je asi blbost, coi? Předpokládám, že je tudy vedena voda a chladič bych tak zničil. edit: Tak to byl blbý dotaz. Nakoukaná vydea > nejde to. Editováno: 4. Dubna, autor: koudy_123 Citovat
koudy_123 Vloženo 6. Dubna Vloženo 6. Dubna Tak dreml nepomohl. Zbytek šroubu ven nešel. Dám to na jen na tři nebo vymýšlet nějaký úchyt? Citovat
suri. Vloženo 7. Dubna Vloženo 7. Dubna vyskusaj uvidis , vymysliet tam moc co nemas ... alebo kup tri chladice nove a mas pokoj Citovat
koudy_123 Vloženo 7. Dubna Vloženo 7. Dubna 🙂 Uvidíme, jak to dopadne. Každopádně díky za pomoc a rady. Citovat
koudy_123 Vloženo 7. Dubna Vloženo 7. Dubna Tak dnes dorazil nový větrák zn. borshung. Plastový vrtule je křívá jak prase. Už vidím ty vibrace. Navíc ta ovládací jednotka je pod plastovým krytem místo v kovovém obalu. No prostě to na mne působí jako přebalená čína. Budu jim to muset poslat zpět. Sakra. No a vyvstává otázka a kde místo toho koupit. Citovat
koudy_123 Vloženo 10. Dubna Vloženo 10. Dubna (editace) Nakonec jsem zajel na vrakáš a koupil celou chladičovou stěnu za 1500,-. Nemontoval a uvidím, zda se chyby objeví. JInak šrouby na uchycení jsem koupil nové a, světe div se, jsou už nerezové. Uchycení u zalomeného šroubu jsem vyřešil tak, že jsem na plastový kolík od chladiče dal hadicovou sponu pod ní protáhl drát a tím přichytil stěnu sahary. Uvidíme, co to vvydrží. Editováno: 10. Dubna, autor: koudy_123 Citovat
koudy_123 Vloženo 12. Dubna Vloženo 12. Dubna Po ujeti 150 km (prevazne plynuly provoz) zadna chyba RJ sahary. Nicmene stejne bych chtel zkontrolovat funkcnost sahary. Da se nejak nucene spustit (treba pres VCDS)? Citovat
Alma Vloženo 12. Dubna Vloženo 12. Dubna (editace) Mělo by v motoru někde v testu akčních členů. Editováno: 12. Dubna, autor: Alma Citovat
koudy_123 Vloženo 12. Dubna Vloženo 12. Dubna Diky, diky za navedeni! Otestovano. Vetraky se toci. Tak uz budu v kolonach klidnejsi. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.