Přejít na obsah

Škoda Superb 4


Dixik2

Doporučené příspěvky

zkus si uvedomit, ze kdyby ten prodejce vsem lidem, kteri cekaj na auto, a kazdej se jednou denne ptal na aktualni status, nedelal nic jineho, nez ze by 24x7 kontroloval aktualni stav auta. 

 

na prodejne nemaj jenom tvoje auto, maj jich tam objednany desitky/stovky a proste maj danej proces, auto prijde na obchod, zaridi jeho prihlaseni, a nekdy v tomhle procesu ti daj vedet, kdyz mu to vyjede, ze auto je ready.

 

nemusis se bat, ze na tebe zapomenou. jediny, tak toho rpodejce nase**s.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@bazycek Tady vůbec nejde o to, že máš "v něčem milion" a je stanoveno nějaké konkrétní datum.

 

Můj příspěvek směřoval na to, že každodenně otravuješ prodejce a ten se právem odvděčil tím, že nemá snahu ti shánět jakékoliv informace navíc, a že by to chtělo víc trpělivosti, protože to stejně neurychlíš. A tvrzením, že víš o výrobě aut vše si mi jen dokázal, že nemá cenu dál v tomhle OT pokračovat, stejně to tu nepatří. Ono totiž debatovat s někým, který tvrdí, že ví o něčem vše, nejde. 

 

 

  • Díky 1
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahojte,

nemáte prosím někdo info, kdy půjde objednat 150kw 2,0L benzín? Je dán nějaký kalendářní týden? Jediné, co jsem se dočetl, bylo "později tento rok". Ale to bylo někdy v březnu nebo dubnu. A rok se pomalu chýlí ke konci... :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 hodinami, JirikHL napsal:

Tak si odpovím sám :) . Pro ty, které by to taky zajímalo, tak podle autorizáku a jejich informací by měl být tento motor dostupný v průběhu prosince. :palec2: 

Čekám na něho od začátku prodeje S4. Spíš teda na cenu a pak se rozhodnu. Takže díky za info. 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak trochu zklamání, ve výbavě podle mých představ, je liftback Sportline dražší než L&K, ale prý to taky bylo i u S III, kdy L&K vycházelo výhodněji, když se do Sportline doplnila výbavy na úroveň L&K:

 

Laurin

& Klement

    Sportline    
2,0 TDI/142 kW 1 325 000 1 260 000    
stříbrná/červená 19 000 19 000    
Veritate 235/40 R19 15 700      
Torcular 235/40 R19   13 200    
L&K černý 0      
Sportline Suite   22 000    
Asistovaná jízda 2.5+ 0 19 000    
Family 0 12 000    
Infotainment Navi 13" plus 0 10 000    
DCC+ sport 0 22 500    
Tažné zařízení sklopné 32 000 25 000   L&K s Trailer Assist
Audiosystém CANTON 0 13 000    
Nezávislé topení 32 900 32 900    
Zadní stěrač 3 500 3 500    
Rezervní kolo 0 4 900    
5 let, do 100 000 km 19 000 19 000    
5 let, do 100 000 km 40 000 40 000    
  1 487 100 1 516 000   -28 900
Editováno: , autor: Petr Svetr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj co si myslíte o Supu vyrobeném v lednu , myslíte že tam bude ještě hodně neduhů oproti třeba autům vyrobených teď? mohu mít jednoho vyrobeného v lednu v plné výbavě. za dobrou cenu a pěkný výkup mého starého auta. díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim ze bude. Lidi tady hodne resi bouchani podvozku do 6 mesice(nekdo i pozdeji a nekdo taky ne) dale dost problemu s assistenty da se toho dost docist. Nekdo mel problem s licovanim. 

Da se toho tady docist mraky ve vsech ruznych vlaknech.

ja mam vyrobeno 25.9 a zatim vse funguje nic neboucha nikde zadny problem.

jen jedna vec s AC a piskanim ( snad bude jen treba doplnit doplna ) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 19. 10. 2024 na 16:36, tomas89 napsal:

ahoj co si myslíte o Supu vyrobeném v lednu , myslíte že tam bude ještě hodně neduhů oproti třeba autům vyrobených teď? mohu mít jednoho vyrobeného v lednu v plné výbavě. za dobrou cenu a pěkný výkup mého starého auta. díky

máme vyrobeno únor 2024 a musím zaklepat , jen DCC+ bouchání, vše jinak funguje na jedničku.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cena 150 kW TSI, bude asi veľmi podobná cene 110 kW TDI. Bolo to tak pri Superbe III, rozdiel v cene 140 kW TSI bol vtedy oproti slabšej nafte pár eur v prospech silnejšieho benzínového motora.

Ku kvalite vozidla: všeobecne platí, že prvý rok výroby sa vychytáva veľa drobností. Potom ešte možno budú veci, na ktoré sa ešte ani neprišlo, lebo tie autá nemajú najazdené veľké porcie kilometrov, tie sa budú riešiť až v priebehu ďalších modelových rokov. Čo sa týka spoľahlivosti, teoreticky najlepším by mal byť posledný ročník výroby, lenže tam zase dochádza k tomu, že sa hľadajú spôsoby znižovania výrobných nákladov, čo spôsobuje to, že veci, ktoré auto malo pri uvedení na trh, ku koncu výroby už nemá vo výbave, alebo to má v lacnejšom riešení (rôzne chýbajúce lampičky, absencia chladenia priehradky, radar bez ohrevu a iné drobnosti).

V prípade firemného auta, ktoré behom pár rokov vymením by som toto moc neriešil, maximálne by som sa snažil počkať na MR26, v prípade súkromného auta, na dlhé roky to vidím tak, že najlepšie je brať 2. modelový roky faceliftu. Akurát ten je v prípade S4 ešte dosť ďaleko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám na konfigurátor Super Sportline a nějak mi uniká smysl, proč platit tolik peněz za málo muziky ve srovnání s verzí L&K? Především absence barevných variant, mě nemile překvapila, je stejná jako u L&K či nižší výbavy, do toho, pokud chcete přidat věci dostupné v základu L&K, cena je rázem vyšší, než L&K.... Design není příliš odlišný a rozhodně mi přijde, že rozdíl u 3. generace, byl mezi verzí L&K a Sportline na pohled větší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@PetriCZECH Souhlas. Po S4 Sportline pokukuju jako po potenciální budoucí (vzdálené) náhradě za O4 RS, tj. za nějaké 2-3 roky. Co se ceny týče, můj ideální konfig je nějakých 35-40 tis. pod úrovní L&K, takže za mě v pohodě. Ne všechno, co má L&K potřebuju / využiju. Ale mrzí mě absence jakékoliv nové barvy, i "obyčejná" Steel grey by stačila a byl bych spokojený. Určitě by slušela, na S3 Sportline vypadá skvěle. Každopádně uvidíme, za tu dobu se toho může dost změnit, ani by mě nepřekvapilo, kdyby během příštího roku přidali zvláštní lakování. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I když už to zavání OT, doplnil bych, že evropská legislativa svícení zadními světly jako DRL umožňuje. Je pak samozřejmě na jednotlivých státech, co zavedou na svém území.

Nemyslím si, že by při silniční kontrole někdo řešil, že u nového auta svítí i zadek. Naopak bych řekl, že by tuto skutečnost záchranné složky jako prevenci nehod uvítaly.

Pokud se moc interně v elektronice nezměnilo a existuje možnost jako u předchozí generace, snad by se to dalo přes dobrou známost v některém AS provést. 🤔

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 19. 10. 2024 na 16:36, tomas89 napsal:

ahoj co si myslíte o Supu vyrobeném v lednu , myslíte že tam bude ještě hodně neduhů oproti třeba autům vyrobených teď? mohu mít jednoho vyrobeného v lednu v plné výbavě. za dobrou cenu a pěkný výkup mého starého auta. díky

DCC+ bouchání a obrazový výstup s kamery šílenost kupováno minulý týden a vyrobeno v únoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 19. 10. 2024 na 16:36, tomas89 napsal:

ahoj co si myslíte o Supu vyrobeném v lednu , myslíte že tam bude ještě hodně neduhů oproti třeba autům vyrobených teď? mohu mít jednoho vyrobeného v lednu v plné výbavě. za dobrou cenu a pěkný výkup mého starého auta. díky

Myslím, že musíme dávat odezvu výrobci a potažmo dealerům. Aby došlo k nápravě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...