capo Vloženo Středa v 08:59 Sdílet Vloženo Středa v 08:59 Je tu někdo kdo má tenhle motor? Předpokládám, že to má klasický startér, a že start/stop nefunguje ani zdaleka tak hezky jako u mildhybridní 1,5tsi kde je startérgenerátor v převodovce? Mrzí mě koncernová politika že nerazí mildhybridy více a plugin hybridy jsou pouze slabé 1,5 s náhonem na předek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirikHL Vloženo Středa v 12:57 Sdílet Vloženo Středa v 12:57 @capo v podstatě sis svým příspěvkem sám odpověděl... je to klasický motor na "tekuté dinosaury" bez "e-tec". Věřím, že to má nějaké opodstatnění, proč motor není jako mildhybrid, protože e-tec jistě snižuje spotřebu a (flotilové) emise a kdyby to bylo tak jednoduché, že to tam jen "přilepí" ke stávajícímu motoru, tak by to dávali všude... Taky bych to u svojí Rosničky ocenil. Ideálně i třeba možnost jet 3-5km čistě na elektřinu, ať nemusím budit všech 245 koní kvůli každému kousku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mito7 Vloženo před 11 hodinami Sdílet Vloženo před 11 hodinami V 5. 12. 2024 na 8:42, rostak475 napsal: Zdravím, uvažuji, že si dám do výroby právě 195 KW ( doma mám O4 RS 180 KW ) a po zkušenostech s benzínem nechci naftu vidět. Ti co jezdily ve 206 KW je velký rozdíl 195 KW vs 206 KW? a neví někdo proč Škodovka snížila výkon? trend je navyšovat aspoň co vidím u Cupry.. Mám tento motor (najeto přes 5000km) prům. spotř. 8 l/100 při úsporné jízdě. Vzhledem k předešlému motoru Sup 2 1,8/118kW a vlastnostem po provedeném chiptuningu od BSR, kde se nádherně zvýšil výkon v celém rozsahu otáček+reakce a spotřeba šla dolů jsem rozhodnut nechat udělat chiptuning od BSR. Již jsem s nimi jednal a musím k nim zajet na stažení současného softwearu a na základě toho udělají nový. Z 206 kw dělali 296 kW/527Nm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bazycek Vloženo před 7 hodinami Sdílet Vloženo před 7 hodinami A co na to tovarni zaruka? 🤔 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.