Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ahojte, pred par tyzdnami sa v ponuka Karoqu objavil pri verzii Sportline motor 2.0 TSI. 

Je to pre Karoqa novy motor. 2.0 TSI je sice uz znamy motor ale ak sa nemylim, presiel teraz kvoli emisiam nejakymi zmenami. Predpokladam, ze tam uz dali filter pevnych castic. 

Chcem sa vas opytat ci ma niekto z vas blizsie info o motore. Zaujimaju ma hlavne tie zmeny a v suvislosti s nimi vase nazory ci to moze nejako ovplyvnit zivotnost a charakter motora. Vseobecne ho totiz pokladam za velmi vydareny, mal som ho, teda trochu s inym vykonom, vo verzii octy III RS (no ten este OPF urcite nemal). 

Vyberam totiz nove auto a finalisti su dvaja - prave Karoq sportline 2.0 TSI a Mazda CX 5 2,5 skyactiv g (hladka atmosfera) a fakt sa neviem rozhodnuuuuut. 

vopred vdaka za akekolvek info k motoru 2.0 TSI (a pripadne aj za nazory co by ste si vybrali vy a preco :))

Posted

Motor 2.0TSI v Octavii RS je úplně jiný s tím co používá Karoq.

 

Jinak mám s tím motorem najeto cca 3500km, takže se teprve zajíždí.

Spotřeba zatím okolo 8,2l.

 

Posted

Prave to bola moja otázka, že čo je v tomto motore v Karoqu nové, iné. 

Ja len mam obavy napr. z filtra pevnych castic. Ano, kazdy v salonoch Skoda mi hovori, ze filter funguje inak ako v prípade dieselových motorov. Verím, že je to pravda, ale tak či tak sa obavam, že motor bude citlivejší na kratšie trasy ako verzia bez filtra. 

Teda, nemam obavy, mal by som obavy. Včera som sa totiž upíísal Mazde 2,5 benzinu...aj napriek tomu, ze škodovku zbožňujem. Tak hadam nebudem ľutovať...

Posted

Mám objednaný Karoq s týmto motorom. Veľmi rád by som si prečítal pár osobných skúseností s týmto motorom. Dlho som rozmýšľal o 1,5 4x4 ale v predajni ma upozornili, že rozdiel v dynamike bude citeľný, ale v spotrebe minimálny. Viac menej mi však ide o pružnosť auta s týmto motorom. Ďakujem za informácie.

Posted

Co k tomu mozem povedat je,ze som skusal 1,5 tsi s dsg avsak v dvojkolke a islo to fakt mizerne. Tych 150 k tam absolutne nebolo citit.

2.0 tsi 190k som skusal v octavii a bol to velmi prijemny a pruzny motor. S 1,5 sa to  co sa vykonu tyka neda porovnavat.

Verim, ze v Karoqu bude jeho prejav podobny. Realna skusenost ale este asi nie je kedze len pred par tyzdnami (aspon teda na svk) prisiel do ponuky.

Posted

Dle mého názoru bude projev motorů 2,0 Tsi a 2,5 atmosféra docela odlišný. Viz výkonová křivka - Tsi max výkon i krouťák v širokém rozsahu otáček, ale atmosféra maximum v jednom bodě.

Posted

Mal som 121kw mazdu 6 a uz by som do atmosfery nesiel. Mega lenive a to fkat musi clovek mat rad ryncanie aby citil neaky ten vykon. Nevravim ze turbo je super ale pre bezneho cloveka je atmosfera zastarana

  • 1 year later...
Posted

Borci, nespekulujte, když to nevíte jistě, neodpovídejte. Všechny motory TSI EA888 mají v rozvodech řetězy. Navíc jsou tam ty řetězy dohromady tři - ještě pohon olejového čerpadla a hnací řetěz vyvažovacích hřídelů.

  • Pozitivní 3
Posted

o tom je polovina fóra.Spekulace a žvanění těch,co se jen domnívají,myslí.....bohužel.Není se pak čemu divit,že ti,co opravdu znají odcházejí jinam,bohužel.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Posted
před 2 hodinami, Pawouk napsal:

Borci, nespekulujte, když to nevíte jistě, neodpovídejte. Všechny motory TSI EA888 mají v rozvodech řetězy. Navíc jsou tam ty řetězy dohromady tři - ještě pohon olejového čerpadla a hnací řetěz vyvažovacích hřídelů.

Dík, paráda. Takže případná koupě Karoqa se mi smrskla jen na tuto motorizaci.

Posted
před 2 hodinami, Martin Rušaj napsal:

Dobrá. Omluva za omyl. 

 

Připojuji se o k omluvě. Radši se příště zdržím reakce, neb viditelně si ty technické popisy už nepamatuji.

  • Pozitivní 1
  • 2 months later...
Posted

2.0 tsi zmizel z nabídky. A s ními celá výbava sportline. To nějak souvisí s novým modelovým ročníkem nebo chystaným faceliftem? Doufám, že se příští rok vrátí do nabídky. Nebo je snad definitivně z Karoqa vyřazen?

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...
Posted

Víte někdo, jak je to s falešným zvukem u FL Sportline? Některá videa ukazují, že kromě Eco je ve všech režimech, v některých videích vůbec není. Dealer tvrdí, že se tam nedává, tak nevím. Díky.

Posted (edited)

Umělý zvuk má jen Octavie RS. Určitě se nedává do výbavy Sportline, aspoň co je mi známo. 

 

Edit: Tak jsem se na to mrknul a píšu zde opravu, ať nemystifikuji... Zdá se, že ve sportovním režimu má aktivní soundactor/soundgenerator/umělý zvuk i Karoq Sportline 2,0TSI... Celkem mě to překvapilo :) 

Edited by JirikHL
Doplnění informací po studiu problému :D
  • 9 months later...
Posted

Zdravim,

 

premyslam nad novym karoqom a zvazujem tento motor. mam 1.5 sucasne uz 145tis km a sme spokojny ale premyslam nad 4x4 a 1.5tsi na svk nie je 4x4 tak preto tis, zaujima ma hlavne spotreba a prejav a hlucnost.

Dakujem, 

Posted

Hlučnosť nemusíš riešiť, je to stále benzín, akurát prejavom je ten motor trochu viac "naftový", nakoľko má dosť vysoký kompresný pomer aj vysoké tlaky vstrekovania, ale je to stále benzín a keď budeš sedieť v aute tak nič nepostrehneš. Spotrebou pôjdeš ale určite o niečo vyššie, nakoľko tento motor (našťastie) nedokáže jazdiť na dva valce, niečo pridá aj 4x4, a samozrejme aj vyšší objem motora potrebuje svoje. Počítaj, že pôjdeš spotrebou zhruba o liter vyššie.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...