Přejít na obsah

Má někdo DSG??


cosby

Doporučené příspěvky

DSG samo s mezyplynem nikdy neřadí.proč je potřeba se učit???protože je potřeba vedět kdy a jak to řadí atd.Jasně,jeli řidič trubka,učit se nemusí.Chce li řidič něco o ní vědět,učit se musí,resp.znát,jak se chová.

A zase takový genius ta převodovka není,i když je opravdu špička a lepší zatím není,ale člověk je vždy chytřejší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takovy "problem" jsem u sve DSG nikdy neregistroval, a mam nyni cca 85 kkm od noveho auta. Spise to vidim jako problem konkretniho vozu, tzn. spise nejaka porucha

ci spatne nastaveni, nez charakterovy rys DSG. Krasne podrazuje jak ma, a pokud chce nekdo vice sportovnejsi jizdu, staci "joystick" presunout do S polohy (tady podrazuje i

s meziplynem !), prip. si prepnout na "rucni razeni" a je to.

Tato prevodovka je naprosto excelentni (to uz je ale mlaceni prazdne slamy), nic se s ni ucit nemusi (tady oponuji Cosbymu), resp. pokud clovek nekdy s nejakou

automat. prevodovkou jezdil, zadny problem nema, nic specifickeho u DSG na uceni neni. Naopak ona je dost ucenliva :-)

Zadny zasadni problem (nevim kde "herutaur" vzal info o nejakych "DSG problemech"), az na drobny zadrhel, ktery jsem popsal v threadu o DSG, kde se i o ni dost

jiz napsalo... O potizich s 2.0 TDI toho bylo take napsano dost a dost.

A tohle jsi četl ?

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=45764

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

p2p: tys psal, že ti to občas dá meziplyn, to je mi divný, žil jsem v tom, že když už automatika umí dávat meziplyny, dává je pořád. navíc v souvislosti s DSG jsem o tom nikdy nic nečet

Ti dám p2p lol;)

Slovem občas mám na mysli styl jízdy, kdy na S tomu opravdu šlapeš na krk a děje se to ve chvíli, kdy brzdím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi trošku OT, ale DSG umí meziplyn?

Ano umi, jak jsem psal, deje se tak v rezimu S, a presne jak doplnil "P2M" v urcitych rezimech jizdy. Je asi zbytecne to dal rozebirat, proste to umi, pokud to nekdo neregistroval nebo tomu neveri,

musi si to vyzkouset :-) Jinak se me moc libi takove absolutisticke vyrazivo typu "...DSG samo s mezyplynem nikdy neřadí..." (citace Cosbyho)

A proc se tak nedeje porad (otazka "Luke") ? Nu inu, asi proto, ze je to velmi vyspela a pomerne "chytra" prevodovka (a ja si myslim, ze je opravdu genialni), nesrovnatelna s tupymi HDM automaty jine provenience.

Mimoch. a proc by mela tak radit stale ?

To jsem samozrejme cetl, a nic to nemeni na mem postoji o jeji extremni spolehlivosti (i pres vlastni malou negativni zkusenost). Myslim, ze to jen potvrzuje tvrzeni, "ze vyjimka potvrzuje pravidlo".

Kolik je na tomto foru prispevku o vadach, ci havariich klasickych "kvedlacek" ? Kdyz jsem mel ten svuj miniproblem s DSG, tak jsem komunikoval se vsemi moznymi technickymi oddelenimi ve Skode (i VW),

v podstate nemaji zaznamy o zasadnejsich problemech ci potizich s DSG. A to jiste jiz nyni DSG neni nejakou technickou kuriozitou, Skoda ji docela uspesne prodava, a tento licencovany koncept Borg Warneru

prevzali i jine automobilky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak kupříkladu o F1 převodovkách ve ferrari (a nejen těch, mám pocit, že i SMG, ted ta nová PDK nebo jak se jmenuje dvouspojka od Porsche a tvrdí, že je to evoluce DSG) se píše, že tam sází meziplyn kdykoliv se podřazuje a nemyslim, že by to byly nějaký tupý převodovky, proto jsem si myslel, že když už to nějakej automat umí, dělá to vždy a ne jen, kdy uzná za vhodné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Luke: Já myslim, že to, kdy se tam ten meziplyn objeví, může přece záviset i na SW nastavení, ne? Třeba u toho "féra" se to jaksi očekává, že se to při řazení bude takhle "předvátět" s meziplynem, tak to tam dali jako podmínku na 100% provozu. U DSG ve spojení s chrochtou (navíc 1.9 variantou) asi nebude předpoklad, že majitel bude jezdit tužku nonstop a chtít oblažovat okolí soundem motoru a tak to tam mohli nacpat jen pro případ pseudosportovní jízdy. Moje teorie :)

Jinak 2 omnicron: Já nemám problém ani s klasikou automatama (mimo oldies 3st. v US autech), jde o to být připravenej na styl, jakým se to chová a jet na pohodu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je fakt,že na sport režim moc nejezdím,tak jsem si nevšiml,ale nevím,proč by měl s meziplynem řadit.je to dvouspojka.Dvě hřídele.Na jedné 135Z,na druhé 246,takže ona si to chystá dopředu a myslím,že nemá důvod meziplyn.Schválně to dnes vyzkouším

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

přátelé, ač jsem byl k DSG vždycky takovej skeptickej a zvyklej tak maximálně na tiptronic, tak minulou sobotu jsem měl možnost si sjet kámošovo RS TDI s DSG. sice jenom kousíček a žádná divočina, ale jako ta převodovka je naprostej luxus. to jsem fakt nečekal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj,to je....já jsem byl dřív skeptickej ke všem automatům,ale po tom co jsem pořídil dva kombíky z DSG jsem nazor zcela změnil..........A co potom ta 7st.DSG co dávaj k 1.8 a 1.4TSI...........

V tom uz velky rozdil nebude (samozrejme ze ta sedma navic je asi lepsi), ale ta 7DSG je pro benziny s nizsim tocivym momentem, take je pro to mene dimenzovana (nizsi prenaseny moment), a proto u ni pouzili suche spojky. Mela by byt proto i levnejsi.

Pro TDI je stale ta "lepsi" 6DSG se spojkami v kapalinove lazni...

Editováno: , autor: omicron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Četl jsem že ta 7st.je stavěná na max.250Nm....což by mohla být u 1.9TDI,ale tam určitě nebude...prý se s kombinací 7st.DSG vs.TDI počítá až z nástupem 1.6TDI-CR........to je z článku SM.....

Jinak Audi už ted z nástupem faceliftu A6,nového modelu Q5 atd.začne dělat 7.st.DSG i pro 3.0TDI.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Četl jsem že ta 7st.je stavěná na max.250Nm....což by mohla být u 1.9TDI,ale tam určitě nebude...prý se s kombinací 7st.DSG vs.TDI počítá až z nástupem 1.6TDI-CR........to je z článku SM.....

Jinak Audi už ted z nástupem faceliftu A6,nového modelu Q5 atd.začne dělat 7.st.DSG i pro 3.0TDI.....

Pokud vim, tak 7stupnovy 2spojkovy automat u Audi pod nazvem S-tronic je jen k benzinum (TT a A3) ? Nebo ne ?

Jinak je to samozrejme jen jiny obchodni nazev k DSG, ktere pro cely koncern (a dnes i jine automobilky) licencne vyvinul BorgWarner a vyrabi je IAV GmbH... Je toto same. A myslim, ze u Audi davaji k nafte stale sve HDM automaty pod ruznymi nazvy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...