Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Pánové díky za rady.

V garáži jsem jen pískal dopředu dozadu. Tak jsem stím za šíleného jekotu vypálil na parkoviště před garáž. Tam popojíždění nezabíralo. Sundal jsem kolo a rozštípal oto prkno. Pak jsem našel pořádnou kládu a po pár ranách to povolilo :)

Při čtení fora jsem dospěl k názoru, že za sundání bubnu není potřeba stahovák, že je to blbost?

Editováno: , autor: peetr
  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Chlapci s cim mam premazat ten system co som zvyraznil na obrazku ostava mi visiet rucna brzda mam kotucove brzdy vzadu... vraj WDCKO je blud ze sa to este viac zapecie po nejakom tom case a ktomu mi este viacej taha rucna jedno lanko ako druhe vid druhy obrazok ale to je asi tym ze je to zaseknute .. alebo sa mylim??

post-26540-1251126904_thumb.jpg

post-26540-1251127339_thumb.jpg

Editováno: , autor: Lukas1450
Vloženo

Zůstalo mi teď v létě vyset pravý zadní kolo, rada zněla jednoduše, odbrzdit a vyslat někoho, aby se pohoupal na kufru, brzda udělala bum a už to bylo :) jak se píše, přirezlý a pomohlo to. I tak ale mám najeto 141tis, takže brzdy pujdou ven a nový, časem možná vrtaný kotouče a rez na bubnech se mi taky nelíbí, takže ta pude taky dolu :)

Vloženo (editace)

diki chlapci za odpoved :palec: dnes som premazal ten system vsetko rozchodene ale asi budem musiet vymenit lanko stale mam nakrivo ten system kde sa dotahuje rucna brzda :(

Editováno: , autor: Lukas1450
Vloženo

Jestli se ti lanko vrací a kolo nepřibržďuje tak to neřeš.Seřiď ručku jak píšou na obrázku a dál to neřeš ničemu to zásadně nevadí.Lanko může být trochu vytahaný. Když vyměníš 1 lano tak to může být zas na opačnou stranu nakřivo.

Vloženo

Vymenil som obe lanka, lebo jedno bolo rocuchane a poskodene v boudene pod autom (mozno macka/pes/svina-ludska) a obe na koncoch v bubnoch dost hrdzave na to aby mohli kedykolvek ostat vysiet brzdy. myslel som si vsak, ze ked vymenim lanka a spravne ich postelujem bude vsetko vyriesene. ale neni tomu tak. rucna mi zabera tak okolo 6-7 zubu co je dost vysoko ( mam neorigo laktovu opierku , ktora je dost nizko ) a ked pritiahnem rucnu podla DP a ked zdvihnem zadnu napravu a tocim kolesami je pocut taky skripavy zvuk ale len v jednej pol otocke. cim viac pritiahnem matku za pakou tym viac skripu brzdy, ale stale sa da volne kolesom tocit bez pouzitia vacsiej sily. hadam som to spravne napisal :)  co to moze znamenat? sisaty bubon / krivy bubon / zodrate pakne / zodraty bubon - mne sa nezda ani jedno z toho...hmm??? vsetko menit nema zmysel. auto mi brzdi super ( bohuzial naposledy odskusane 26.08.2009 v Nizkych Tatrach a som rad ze som rad... ) Stretol sa niekto z takym to niecim?

dikes za vsetky reakcie

Vloženo

hmm ked bude o maliko lepsie pocasie a viac casu , zajdem do garaze , a skusim sa na to pozriet znovu....uz ma to moje priblizovadlo zacina sr*t . keby som ho nemal tak rad a nebolo take spolahlive (zatial poslednych 12t km) tak ho potlacim niekde do kanala...  :prc:  

najnovsie pocujem klepkanie zpredu z napravy , stabik vymeneny takze kosticky, v horsom pripade loziska...kua kua kua no nic, ked musim tak musis

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Cafte, mam vzadu bubny a chci se zeptat zdali-ma cenu dotahnout rucku,(chci docilit aby se pro zatazeni kola kousli) ..nebo to proste neubrazdi ...Diky

Editováno: , autor: NeRozum
  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Mám problém s ručnou brzdou,už som tu počítal veľa no konkrétne môj problém som nikde nenašiel.

Čo to robí?

1.-Keď odstavím auto a zatiahnem ručnú a vystupujem tak vrzne v zadných brzdách,podotýkam že neni zatiahnutá nafest,ak nafest tak tomnerobí,ak nezatiahnem ticho.

2.-Keď nastúpim trebárs nadruhý deň do auta naštartujem a odbrzdím ručnú,tak v momente keď sa mám pohnúť tak mi lupne v zadných brzdách,ako keby boli zalepené pakne,potom je kľud.Ak nemám zatiahnutú ručku tak je vsio ok.

3.-Ručnú brzdu som skúšal,full zatiahnutá a auto s jednotkou a plynom nie e nie sa pohnúť,taktiež státie na kopci=OK.

4.-Skúšal som aj odbrzdené zadné kolesá na heveri točiť a nič ich neblokuje ani nešúcha,so zatiahnutou ručkou snimi nepohneš.

Ide mi oto čo robí to akokeby prilepenie,za odpovede a rady vrele ďakujem.

Vloženo

a máš to na žigulíku nebo Volze?....jde mi o to, jestli je to na Fabce a jestli máš vzadu bubny, nebo kotouče ;) 1) vrznutí z brzd je normální, jak u bubnů tak u kotoučů 2) je to opět normální - pakny se skutečně jakoby "přilepý" - rez a bordel udělají své i za tu jednu noc ;) 3) moc bych to s touhle zkouškou neryskoval....až se jednou ozve lupnutí a auto nepojede není to nelepší ;)

přilepení ruční brzdy dělá to, že ji zbytečně zatahuješ, pokud nestojíš z kopce, stačí zařadit zpátečku, nebo 1 rychlostní stupeň....když dáš ručku po jízdě v mokru,často an i to být nemusí, tak se prostě přilepí :)

Vloženo

Pred barákom na sídlisku ručku vôbec nemusím zaťahovať,pretože sú tam tak vyjazdené koľaje na predné kolesá že odbrzdené auto bez rýchlosti a ešte aj kombíka ani nepohneš.Išlo mi len oto prečo to robí,lepí.Napr.v zime vôbec nezaťahujem naozaj iba keď musím.Vďaka za názor.

Vloženo

Táto téma je ohľadom FABIA I Podvozok,tak prečo sa pýtaš na auto Fábia Combi 2/2004 1.2 12V HTP vzadu brzdy bubnové.

protože né všichni to vědí, nebo si toho všimnou a můžeš mít vzadu přesně jak jsi napsal bubny nebo kotouče ;) pokud není třeba, tak ručku zbytečně nezatahuj, to "přilepování" často způsobuje bordel a vlhkost, kdy se prostě komponenty k sobě přilepí....u bubnů se to stává častěji než u kotoučů PS: někdy si zkus zatáhnout ručku, když víš že s autem delší dobu nebudeš jezdit - nebo to spíš nezkoušej, přilepí se to pekelně ;)

Vloženo

Rucku nezatahovat a pokud chces mit klid, ne vzdy jde stat jenom pres rychlost, rozebrat bubny, vyfoukat z nich bordel pripadne prosplichnout silikonem (samozrejme ne stycne plochy), pomuze to tak (u me) na pul roku a zacne to pak zase zlobit. Jednou jsem lehce pritahnul rucku a za tyden jsem chtel jet, na jednicku, na zpatecku auto se stavelo na zadni nebo tahalo zadni kola proste nepovolilo, ... od te doby si davam sakra pozor

Vloženo

přesně jak píšeš :palec2: pokud to jde frknout kvalt (v kopci je lepší ručka - kvalt není dobrý dávat) a když né ta ručku...to s údržbou brzd beru jako samozřejmost - vždy po zimě ;)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Já s tím mám teďka taky stejný problém. Vzadu bubny. Nicméně nesouhlasím se zde zmiňovaným řešením - nepoužívat ruční brzdu. 4 roky nebyly s ruční brzdou problémy a auto mohlo stát před domem klidně týden, mohlo lit, sněžit cokoliv. Teď jej nechám den a hned se přilepí, takže ok to určitě nebude a chci to vyřešit. Respektive mám teď v pondělí prohlídku po 60k km, tak to nechám vyřešit jiné.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...