Přejít na obsah

FRS skube


Doporučené příspěvky

auto ma najeto 800km. Pri plynule jizde s ohratym autem po rovine kolem 1900ot aniz by se pridavalo, nebo auto jelo do kopce, tak zaskube. Vag nic nehlasi a koumaci v servisu to projeli, jim to neudelalo, tak rekli, ze to zasahuje ESP, ze pry je to strasne silne auto. Vzdy to zaskubalo kdyz auto jelo rovne :D

a obcas kdyz je to ohrate, tak kolisa volnobeh...

podobne tema jsem tady jeste nevidel, pokud se to tu probiralo, tak prosim o odkaz :unsure: diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fakt trotlici koumaci, asi ti chcel povedat ze to zasahuje ASR (protipreklz) lebo ESP (stabilizacny) si neviem potom predstavit, jedine zeby tam bolo riziko prevratenia. asi sa sekol v 3 pismenkach no este ze vedel cestu naspät do servisu :D ty voe to su esa. ale ved v kazdom servise je pisane kolko hodin rocne ich skodovka skoli ale ak to prebieha v zmysle financneho poradcu tak je mi to jasne. kurna mna by zaujimalo co v zivote soferoval ked 130HP je strasne silne auto sa cudujem ze sa nebal do toho sadnut a nevolali profi zavodnika. ale ved jasne ked u nich je dostacujuci vykon 64HP (55HP) tak 130HP je raketa. to keby sa viezol v octavii RS tak sa asi posere :D

p.s.: dnes si ma tymto prispevkom riadne pobavil, diki, dufam ze sa ti to podari odstanit.

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fakt trotlici koumaci, asi ti chcel povedat ze to zasahuje ASR (protipreklz) lebo ESP (stabilizacny) si neviem potom predstavit, jedine zeby tam bolo riziko prevratenia. asi sa sekol v 3 pismenkach no este ze vedel cestu naspät do servisu :D ty voe to su esa. ale ved v kazdom servise je pisane kolko hodin rocne ich skodovka skoli ale ak to prebieha v zmysle financneho poradcu tak je mi to jasne. kurna mna by zaujimalo co v zivote soferoval ked 130HP je strasne silne auto sa cudujem ze sa nebal do toho sadnut a nevolali profi zavodnika. ale ved jasne ked u nich je dostacujuci vykon 64HP (55HP) tak 130HP je raketa. to keby sa viezol v octavii RS tak sa asi posere :D

p.s.: dnes si ma tymto prispevkom riadne pobavil, diki, dufam ze sa ti to podari odstanit.

trosku bych to uvedl na pravou miru ... pokud ma auto ASR tak nema 100% ESP a pokud ma ESP tak 100% spucasi ESP je i ASR ... proto kdyz rekli, ze zasahuje ESP, tak to neni nemozne .... ovsem otakza je kdyz se jede jen rovne jestli ASR nebo ESP vc. ASR by zasahlo ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fakt trotlici koumaci, asi ti chcel povedat ze to zasahuje ASR (protipreklz) lebo ESP (stabilizacny) si neviem potom predstavit, jedine zeby tam bolo riziko prevratenia. asi sa sekol v 3 pismenkach no este ze vedel cestu naspät do servisu  :D ty voe to su esa. ale ved v kazdom servise je pisane kolko hodin rocne ich skodovka skoli ale ak to prebieha v zmysle financneho poradcu tak je mi to jasne. kurna mna by zaujimalo co v zivote soferoval ked 130HP je strasne silne auto sa cudujem ze sa nebal do toho sadnut a nevolali profi zavodnika. ale ved jasne ked u nich je dostacujuci vykon 64HP (55HP) tak 130HP je raketa. to keby sa viezol v octavii RS tak sa asi posere  :D

p.s.: dnes si ma tymto prispevkom riadne pobavil, diki, dufam ze sa ti to podari odstanit.

trosku bych to uvedl na pravou miru ... pokud ma auto ASR tak nema 100% ESP a pokud ma ESP tak 100% spucasi ESP je i ASR ... proto kdyz rekli, ze zasahuje ESP, tak to neni nemozne .... ovsem otakza je kdyz se jede jen rovne jestli ASR nebo ESP vc. ASR by zasahlo ;)

jasne dik za spresnenie -_- mne islo len o ten vyrok: nam to neurobilo, to je strasne silne auto, to zasahuje ESP. to nie je podla mna vyrok vhodny automechanika ale nejakeho neodborneho laika co sa v nieco domnieva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Coyote & anry: bacha, houmera nebrat v potaz, nesmysly!!!!!

Správný překlad (mám u vás u každýho voňavej stromeček :D;) ):

Nepravidelný chod motoru BLT okolo 1800ot/min – Fabia vRS

Během posledních pár měsíců jsme obdrželi množství dotazů týkajících se jemného zaváhání v chodu agregátu v oblasti okolo 1800ot/min u motorů výše zmíněného vozidla.

Jakmile byly shromáždeny veškeré nutné informace, provedlo se šetření zde, v Milton Keynes a bylo určeno, že problém je spojen s funkcí ventilu EGR.

Během šetření jsme zjistili, že výměnou těsnění ventilu EGR (č.dílu 028 131 547B – 9mm průměr otvoru) mezi ventilem a sacím potrubím se tento jev významně zredukuje. Tento postup se potvrdil, když byl aplikován na více vozidlech v Milton Keynes a také v prodejní síti.

Naše nálezy byly předány kolegům technikům v továrně v CZ a během týdne k nám byli vysláni dva zástupci za účelem vlastního přešetření. Zdálo se, že problémem je rychlá změna množství EGR způsobena otevřením škrtící klapky po přechodových otáčkách okolo 1800ot/min. Patrně jde o opatření nutné k tomu, aby tento motor splnil EU4 a dle techniků z CZ má těsnění s 9mm otvorem negativní dopad na emise motoru a vede k překročení EU4 limitů.

Provedli jsme emisní zkoušku EU4, která potvrdila správnost předpokladu techniků z CZ ohledně emisí. Postupným zkoušením těsnění s různými průměry jsme došli ke zjiětění, že jediné těsnění, které které redukuje průtok EGR a zároveň dovoloje splnění EU4 emisních limitů, je těsnění s průměrem otvoru zvětšeným na 14.5mm.

Po instalaci EGR těsnění s průměrem 14.5mm jsme zjistili, že při běžných provozních teplotách (nad 80°C) došlo k nepatrnému zlepšení chodu motoru, nicméně při rozjezdech za studeného motoru je tento jev stále patrný.

Na závěr lze tedy říci, že pokud si zákazník stěžuje, je možné osadit těsnění číslo 028 131 547B ale s podmínkou, že jeho otvor je upraven na 14.5mm.

Za žádných okolností nesmí být namontováno těsnění s otvorem menším než 14.5mm, jelikož poté by vozidlo neplnilo emisní normu EU4. Veškerá vozidla, jenž byla vybavena pro testovací účely těsněním s vntř. průměrem 9mm, by měla být zpětně osazena buď původním těsněním, či těsněním upraveným na 14.5mm.

Po zevrubném prošetření této záležitosti musíme učinti závěr, že nepravidelnost chodu je vlastnost vyplývající z stále přísnějších exhalačních zákonů a není to jev, který bychom mohli, resp. byli schopni zcela odstranit. Nejde o výrobní vadu a není vliv na životnost a použitelnost vozidla.

S pozdravem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže je to přesně naopak než píše houmer...

průměr 9mm problém významně odstraní, ale neprojdeš emisema

14.5 je kompromis, ale spíš mířenej na ty emise, ač to škubnutí se trochu omezí.

Závěr? Buď 14.5 a mít emise ok a škubat o trochu méně než to bylo z výroby, nebo 9mm, emise ee, ale motor neškube... Myslim, že mezi řádkama je to jasně popsaný, co je nejlepší ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...