Přejít na obsah

kabelovy svazek ...


bajdik1...

Doporučené příspěvky

Ahoj Kluuuuuci,

mam na vas zasadni otazku ..

jiz pred nejakym casem jsem se rozhodl udelat z me socialni verze o neco komfortnejsi .. :)

zacal jsem uvazovat o dodelani prednich elektrickych oken + origo centralniho zamykani ..

po nejakem case jsem poshanel vse potrebne .. cili predni komplet dvere se vsim,co maji obsahovat + zadni motorky s centralnim zamykanim + potrebnou kabelaz + komfortku podporujici central na dalku + sadu vystrelovacich klicu ..

ale kdyz jsme se ptali mechose,co me to mel montovat tak jsem se dozvedel,ze bude potreba jeste interierovy kabelovy svazek obsahujici central na dalku + predni okna v elektrice ..

a ted nastal problem .. zajima me par veci k tomuto abych nekoupil neco,co by me bylo platne jak mrtvemu zimnik .. ;)

zajima me,jak to zhruba vypada .. ? jak ma byt ten kabelovy svazek dlouhy ( volal jsem na vrakoviste a pan se me ptal,jak by mel byt dlouhy,ze tam neco ma,ale pry nejaky kratky ) ..

prosim,kdo dodelaval predni okenka podelte se o sve zkusenosti .. -_-

moc dekuji vsem za pripadne rady a pomoc ..

dekuji .. Pavel = Bajdik .. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čiže potrebuješ kabelaž od komfortky do konektorov stlpikov pretože predpokladam že dverovu kabelaž máš.

neviem či na vrakači dostaneš kupiť kabelaž len na central a okna...asi nie že? ide totiž o komplet interierovy kabelovy zväzok v ktorom vedú aj iné vodiče do zadu auta a za palubkou. naj by bolo keby si cely taky kupil, rozobral ho a nechal len tie vodiče ktore k tomu potrebuješ a naviazal ho na povodny ktory už tam máš.

alebo to urobiť pekne na kolene, nehovorim že sa to neda, ale nebudeš mať presnú dlĺžku a tak - pokial ti to nevadí to koleno je naj riešenie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žádnej takovej svazek nekupuj, jde jen o natáhnutí pár drátů do komfortky., jen kabely z předních dveří a pak kablíky ze sloupků A do sloupků B na zadní centrál..každej škodováckej elektrikář to musí podle schématu zvládnout bez problémů.. :ph34r:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žádnej takovej svazek nekupuj, jde jen o natáhnutí pár drátů do komfortky., jen kabely z předních dveří a pak kablíky ze sloupků A do sloupků B na zadní centrál..každej škodováckej elektrikář to musí podle schématu zvládnout bez problémů.. :ph34r:

presne tak nekupuj pokial by to nebola nejaka mooooc dobrá cena! čo asi nebude lebo vieme kolko stoji motorový káblový zväzok...

ide presne len natiahnuť napájanie do "motorov" a prepojiť s komfort CAN čo v podstate môžeš aj na BSG

Editováno: , autor: profor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle jsem dělal.Měl jsem kabeláž a vymotával s toho vedení pro okna a centrál.Byla to hrozná práce.myslím že je lepší koupit celou kabeláž a vyměnit.je to asi jednodušší než vymotávat dráty.Navíc jestli nerozumíš schématům tak ti asi nic jiného nezbyde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žádnej takovej svazek nekupuj, jde jen o natáhnutí pár drátů do komfortky., jen kabely z předních dveří a pak kablíky ze sloupků A do sloupků B na zadní centrál..každej škodováckej elektrikář to musí podle schématu zvládnout bez problémů.. :ph34r:

Olo .. ten mechos prave rikal,ze pokud se to udela pouze klasicky tak to muze delat neplechu .. nemusi to proste spravne slapat .. :ph34r: ze jedine ten svazek ..

ze tam u toho originalu diochazi k nejakemu stineni ci co .. nevyznam se v tom,takze jen prodavam jak jsem koupil a ze pri tom klasickem dodelani tam toto neni .. :unsure:

EDIT : ty jsi to dodelaval .. ??

Editováno: , autor: bajdik1...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dodělával jsem všechna čtyři okna a centrál. Na vrakáči jsem z kompletního pavouka elektriky vymotával jednotlivé větve ke dveřím a komfortce. Jde to, ale jelikož je ovinovací páska značně lepivá, tak jsem byl po nějakém čase celý upatlaný. Pěkná pakárna. Samozřejmě je nejlepší řešení originál kabeláž, ale pokud nemáš možnost koupit celého pavouka el. interiéru za velice příznivou cenu z nějaké bouračky (mimochodem kompletní kabeláž stojí 46 000 Kč), sežeň konektory s piny a natáhni těch pár vodičů sám. Jen je pořádně zabandážuj do nějaké vhodné pásky. Stínit není třeba, CAN komfortky běží jen na 100 kbit/s.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dodělával jsem všechna čtyři okna a centrál. Na vrakáči jsem z kompletního pavouka elektriky vymotával jednotlivé větve ke dveřím a komfortce. Jde to, ale jelikož je ovinovací páska značně lepivá, tak jsem byl po nějakém čase celý upatlaný. Pěkná pakárna. Samozřejmě je nejlepší řešení originál kabeláž, ale pokud nemáš možnost koupit celého pavouka el. interiéru za velice příznivou cenu z nějaké bouračky (mimochodem kompletní kabeláž stojí 46 000 Kč), sežeň konektory s piny a natáhni těch pár vodičů sám. Jen je pořádně zabandážuj do nějaké vhodné pásky. Stínit není třeba, CAN komfortky běží jen na 100 kbit/s.

dekuji za info .. a kde se daji ty konektory a piny sehnat .. ?? jak rikam,jsem laik takze tomu vubec nerozumim .... :(

diky moooc za info ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zrejme nemyslel tienenie ale CAN musi byť pletený, to zrejme myslel. takže kupiš dve rozne farby 0,35 alebo 0,5ky a spletieš ich a to by malo stačiť.

žiadnaa paska ktorou je omotavany kabelovy zvezok nie je tieniaca

Piny a konektory v škodovke -_-

Editováno: , autor: profor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ted jsem se po mailu bavil s COSBYm a on mi tvrdi,ze BSG s dodelavkou centralu a oken na elektriku nema nic spolecneho .. :unsure:

dokaze mi tedy nekdo s urcitosti rici,zda je vymena BSG potreba .. ?? COSBy tvrdi,ze s okenky nema BSG nic spolecneho,ze je nutna vymena kvuli tempomatu ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cosby> Je. Koupil jsem classica MR03, nadšeně jsem namontoval okna - a nic. Několikrát jsem kontroloval celou instalaci, vše v pořádku, ale okna šly ovládat jen v nouzovém režimu, tj. bez automatických dojezdů a BSG po zhruba 10ti minutách odpojila jednotky dveří z důvodu úspory odběru proudu. Jak je všeobecně známé, má BSG po opětovném zapnutí klíčku obnovit napětí do jednotek dveří, což se však nestalo, protože jednotka 6Q2... je očesaná a nekomunikuje plně po CANU, tj. jednotky dveří nedostávají informaci o zapnutém klíčku a proto již funkci neobnoví. Abych mohl s okny manipulovat, musel jsem vyndat pojistku příslušného okna, čímž se jednotka oken vyresetovala a zase jsem mohl s okny manipulovat. Samozřejmě jen do doby, než je BSG zase opojila. Dal jsem vůz na diagnostiku do značkového servisu Škoda a oznámil jsem závadu komunikace na CANU. Po půl dni jsem byl servisem vyzván k odběru vozu, kde jsem zaplatil 1109 Kč za zjištění, že vůz má závadu komunikace na CANU! To jsem si pomohl. Nezbylo, než vyměnit BSG 6Q2... za BSG 6Q1... a ejhle, najednou vše chodilo na první zapojení. Takže, pokud nebyla původní jednotka vysloveně defektní, což by se u nového vozu snad nemělo předpokládat, je skutečně očesaná a právě proto se montuje jen do modelů se základní výbavou. Nebo že by si ve Škodovce řekli: hele moula si koupil auto bez centrálu, bez dálky a bez el. oken, tak mu tam nacpeme tu vadnou jednotku? Kdo ví...?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takze nakonec jsem se kouknul jake ma oznaceni moje BSG a zjistil jsem,ze 6Q2 coz je na "H" .. <_<

ale kamarad mi dal kontakt na vrakoviste v Brandyse nad Labem - volal jsem tam a pan mi rikal,ze ma jak BSG jednotky tak interierove svazky .. -_- cili tam dnes odpoledne vyrazim ..

nakonec to jsou posledni dve veci,ktere mi chybi aby se cele to "divadlo" dalo rozpohybovat ..

tak doufam,ze vylet bude uspesny ..

OREL a All,dekuji vam za rady a poznatky .. -_-

P.S. vecer dam vedet,jak jsem poridil .. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cosby> Je. Koupil jsem classica MR03, nadšeně jsem namontoval okna - a nic. Několikrát jsem kontroloval celou instalaci, vše v pořádku, ale okna šly ovládat jen v nouzovém režimu, tj. bez automatických dojezdů a BSG po zhruba 10ti minutách odpojila jednotky dveří z důvodu úspory odběru proudu. Jak je všeobecně známé, má BSG po opětovném zapnutí klíčku obnovit napětí do jednotek dveří, což se však nestalo, protože jednotka 6Q2... je očesaná a nekomunikuje plně po CANU, tj. jednotky dveří nedostávají informaci o zapnutém klíčku a proto již funkci neobnoví. Abych mohl s okny manipulovat, musel jsem vyndat pojistku příslušného okna, čímž se jednotka oken vyresetovala a zase jsem mohl s okny manipulovat. Samozřejmě jen do doby, než je BSG zase opojila. Dal jsem vůz na diagnostiku do značkového servisu Škoda a oznámil jsem závadu komunikace na CANU. Po půl dni jsem byl servisem vyzván k odběru vozu, kde jsem zaplatil 1109 Kč za zjištění, že vůz má závadu komunikace na CANU! To jsem si pomohl. Nezbylo, než vyměnit BSG 6Q2... za BSG 6Q1... a ejhle, najednou vše chodilo na první zapojení. Takže, pokud nebyla původní jednotka vysloveně defektní, což by se u nového vozu snad nemělo předpokládat, je skutečně očesaná a právě proto se montuje jen do modelů se základní výbavou. Nebo že by si ve Škodovce řekli: hele moula si koupil auto bez centrálu, bez dálky a bez el. oken, tak mu tam nacpeme tu vadnou jednotku? Kdo ví...?

Je to jak píšeš,stejná zkušenost s BSG a nutná výměna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...