Přejít na obsah

Motor 1.8 20V Turbo (AGU)


Dave0401

Doporučené příspěvky

Zajimalo by me kolik lidi tady ma tento typ motoru (AGU).

Ja ho mam ve sve octavii. Delal jsem prestavbu s 2.0 na 1.8T.

Motor byl puvodem s octavie. Pak byl namontovan v Golfu II. Takze prosel mensi ocesavaci kurou. Musim rict, ze v Golfu byl kompletni svazek kabelu s octavie.

Jezdilo to paradne. Pak dotycny koupil 225PS z TT, a ten motor sem vzal ja.

Jinak motor je po chipu a byl pouzivany jako zavodni motor (pouze 2x jel 12hodinovku).

Ted k dotazu...

Odbornici tehda odstranili kompletne nadobku s aktivnim uhlim. Zaslepili vyvod od turba i na skrtici klapce... (viz. obr)

Dle nich to je pouze kvuli ekologii. Ale jak sem prochazel DP tak jsem zjistil trochu jine skutecnosti.

Mate nekdo prakticke zkusenosti s odpojovanim a zaslepovanim okruhu s nadobkou?

AGU_1.jpg

takze:

1) skrtici klapka ma zaslepeny vyvod pro ventil (14)

2) na vstupu turba je zaslepeny vyvod pro ventil (4)

3) takze cela ta vetev tam neni...

Ja jsem nadobku mel pripojenou (ventil N80) a pri kontrole akcnich clenu cvakal a jevil se ok.., ale vstup ma nepripojeny, protoze ho neni kam napojit kdyz tam neni cela vetev. Na vstupu je vlastne vzduch z motoroveho prostoru.

V tom golfu ta nadobka nebyla vubec, takze na VAGu hlasilo ze N80 zadny signal nebo neco v tom smyslu.. uz si nepamatuju presne...

Kazdopadne N80 nebyl napojen...

A proc to vubec pisu. Vcera jsem si zase prochazel DP a nasel jsem informace o tom, ze prece jen to nejak ovlivnuje regulaci lambdy.

Neco ve smyslu, ze hlasi RJ, smes prilis chuda...

Takze davkuje palivo vic nez je nutno...

Vcera jsem na zkousku odpojil v mem aute kabel od nadobky a udelal testovaci jizdu... Rozdil s pripojenym a odpojenym N80 ve spotrebe cca 2L/100km...

s pripojenym N80 10,1/100

s odpojenym N80 8,2/100

(stejna trasa, stejny styl jizdy, stejna teplota...)

Co si o tom mistri experti mysli?

Diky za vase postrehy a nazory!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajimalo by me kolik lidi tady ma tento typ motoru (AGU).

Ja ho mam ve sve octavii. Delal jsem prestavbu s 2.0 na 1.8T.

Motor byl puvodem s octavie. Pak byl namontovan v Golfu II. Takze prosel mensi ocesavaci kurou. Musim rict, ze v Golfu byl kompletni svazek kabelu s octavie.

Jezdilo to paradne. Pak dotycny koupil 225PS z TT, a ten motor sem vzal ja.

Jinak motor je po chipu a byl pouzivany jako zavodni motor (pouze 2x jel 12hodinovku).

Ted k dotazu...

Odbornici tehda odstranili kompletne nadobku s aktivnim uhlim. Zaslepili vyvod od turba i na skrtici klapce... (viz. obr)

Dle nich to je pouze kvuli ekologii. Ale jak sem prochazel DP tak jsem zjistil trochu jine skutecnosti.

Mate nekdo prakticke zkusenosti s odpojovanim a zaslepovanim okruhu s nadobkou?

AGU_1.jpg

takze:

1) skrtici klapka ma zaslepeny vyvod pro ventil (14)

2) na vstupu turba je zaslepeny vyvod pro ventil (4)

3) takze cela ta vetev tam neni...

Ja jsem nadobku mel pripojenou (ventil N80) a pri kontrole akcnich clenu cvakal a jevil se ok.., ale vstup ma nepripojeny, protoze ho neni kam napojit kdyz tam neni cela vetev. Na vstupu je vlastne vzduch z motoroveho prostoru.

V tom golfu ta nadobka nebyla vubec, takze na VAGu hlasilo ze N80 zadny signal nebo neco v tom smyslu.. uz si nepamatuju presne...

Kazdopadne N80 nebyl napojen...

A proc to vubec pisu. Vcera jsem si zase prochazel DP a nasel jsem informace o tom, ze prece jen to nejak ovlivnuje regulaci lambdy.

Neco ve smyslu, ze hlasi RJ, smes prilis chuda...

Takze davkuje palivo vic nez je nutno...

Vcera jsem na zkousku odpojil v mem aute kabel od nadobky a udelal testovaci jizdu... Rozdil s pripojenym a odpojenym N80 ve spotrebe cca 2L/100km...

s pripojenym N80 10,1/100

s odpojenym N80 8,2/100

(stejna trasa, stejny styl jizdy, stejna teplota...)

Co si o tom mistri experti mysli?

Diky za vase postrehy a nazory!!!

Tenhle motor mam taky,ale s timhle sem fakt neexperimentoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
Idem to skusit najprv jazdu so zapojenym setkym jak ma byt a potom odpojim connector a zas tu istu trasu. Ked sa mi zapise chyba tak to pojde vymazat hej?

nho hotovo. Mne sa spotreba absolutne nezmenila. ci uz je ten connector zapojeny alebo nie. Ale ked je odpojeny tak mi aspon necvaka akt. uhlie vadilo by keby som ho nehal odpojene??? Mne cvaka motor aj sam o sebe (asi hydrostely) a ked do toho cvaka este aj akt. uhlie neznie to moc pekne. pokial by to nevadilo by som ho nehal odpojene.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nho hotovo. Mne sa spotreba absolutne nezmenila. ci uz je ten connector zapojeny alebo nie. Ale ked je odpojeny tak mi aspon necvaka akt. uhlie vadilo by keby som ho nehal odpojene??? Mne cvaka motor aj sam o sebe (asi hydrostely) a ked do toho cvaka este aj akt. uhlie neznie to moc pekne. pokial by to nevadilo by som ho nehal odpojene.

Tak pri ji zde to vadit nemuze,jelikoz ten ventil pri jizde neni aktivni..Ten sepne az na volnobeh,aby odvetral palivovou soustavu,ktera se za jizdy odvetrava proudicim vzduchem..Zkus ho nechat i na vonobeh odpojeny a uvidis,co to udela.. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
no jedine co mi to spravilo je ze to zostalo ticho. Co ine by to malo spravit?

Ahoj, je tedy normální, že při volnoběhu je slyšet takové cvakání z nádobky s Aktivním uhlím? Někdy cvaká normálně, někdy dvakrát tak rychle, někdy na chvíli přestane. Je to normální? dík jsem tu nový :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super dík, hned jsem o jeden kámen lehčí :)

Ještě bych se zeptal, při jzdě, když přidám tak v tahu je slyšet nějaké podcházení (syčení) nevím čím to může být ale při volnoběhu není slyšet žádný podivný zvuk

N

Nevíte někdo co by mohlo podcházet? (snad to nebudou válce?) neměl bych nechat přeměřit kompresní poměr? asi už blbnu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...