Mirous1 Vloženo 13. Září Sdílet Vloženo 13. Září zdravím, problém se týká motoru 2.0 /125 CFGB. Chyba 5211 a 5227. systémový tlak rail příliš nízký. závada se projevuje jen od teplot nad 28 st. vypozorováno přes léto a to jen s ohřátým motorem. raní starty ok, za studena bez cukání. po ohřátí nepravidelné cukání a nouzový režim a chyba P0087. na liště nový regulátor tlaku a na pumpě také. na grafu je vidět po přidání plynu náběh tlaku,pak pokles a po puštění plynového pedálu další špička tlaku nahoru. kontrola čerpadla,vše v pořádku, bez šponky a bez zjevného opotřebení. kontrola vstřikovačů- korekce v normě, test přepadů , třeba bude někdo vědět jestli to není špatně,nebo se někdo se závadou setkal a poradí. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 13. Září Sdílet Vloženo 13. Září že by čidlo na railu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirous1 Vloženo 25. Září Autor Sdílet Vloženo 25. Září snímač tlaku na liště rail také vyměněn za nový a beze změn. graf vypadá uplně stejně. mé podezření jestli ten propad tlaku po přidání plynu nemohou způsobovat vstřikovče. najeto 370tis km. další poznatek - cca okolo 2200 ot. se objeví dunění a občasné zacukání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.