Přejít na obsah

nízký tlak railu,chyba P0087


Mirous1

Doporučené příspěvky

zdravím,

problém se týká motoru 2.0 /125 CFGB.

Chyba 5211 a 5227.

systémový tlak rail příliš nízký. závada se projevuje jen od teplot nad 28 st. vypozorováno přes léto a to jen s ohřátým motorem. raní starty ok, za studena bez cukání. po ohřátí nepravidelné cukání a nouzový režim a chyba P0087. na liště nový regulátor tlaku a na pumpě také.

na grafu je vidět po přidání plynu náběh tlaku,pak pokles a po puštění plynového pedálu další špička tlaku nahoru.Screenshot_20240912_174547.thumb.jpg.2e21168012275c36b6648d802195db9f.jpg

kontrola čerpadla,vše v pořádku, bez šponky a bez zjevného opotřebení. kontrola vstřikovačů- korekce v normě, test přepadů 20240912_172108.thumb.jpg.b39170f92e7a83c4842967db7ee0fed2.jpg

, třeba bude někdo vědět jestli to není špatně,nebo se někdo se závadou setkal a poradí.

díky

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

snímač tlaku na liště rail také vyměněn za nový a beze změn. graf vypadá uplně stejně.

mé podezření jestli ten propad tlaku po přidání plynu nemohou způsobovat vstřikovče. najeto 370tis km.

další poznatek - cca okolo 2200 ot. se objeví dunění a občasné zacukání.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...