Přejít na obsah

Nízký tlak v railu - Nestartuje


Péťa Kasal

Doporučené příspěvky

Dobrý den, prosím o radu. Superb 2 2011 2.0tdi 103kw cffb, najeto 280xxx, při jízdě zdechlo a nešlo natočit, na diagnostice chyba nízkého tlaku v railu. Po poklepání při startu na ventil na čerpadle chytnul podezření tedy na špatný ventil - vyměněn, poté ujeto 500m a opět to samé, piliny v čerpadle nejsou, nafta jde do i z čerpadla. Podezření ještě na ventil co je na railové liště, nyní čekám než přijde. Nevíte, čím by to mohlo být popř. nesetkal se s tím někdo ? 

IMG_20221222_134952.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výpis z diagnostiky: 

5211 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail 
          P0087 00 [101] - príliš nízký
          Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 283196 km
                    Datum: 2043.14.04
                    Čas: 06:36:18

                    Otáčky motoru: 1440.00 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 76.5 %
                    Rychlost vozidla: 55 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 57 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 8 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar
                    Napětí svorky 30: 14.340 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 80
                    Teplota paliva: 30.1 °C
                    Střední vstřikované množství: 36.30 mg/stroke
                    Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 5
                    Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 402800 hPa
                    Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 961200 hPa
                    Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0956
                    Zásoba paliva: 22.00 l

5212 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail 
          P0087 00 [101] - príliš nízký
          Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 283196 km
                    Datum: 2043.14.04
                    Čas: 06:36:19

                    Otáčky motoru: 1433.50 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 91.8 %
                    Rychlost vozidla: 56 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 57 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 8 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar
                    Napětí svorky 30: 14.360 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 80
                    Teplota paliva: 30.1 °C
                    Střední vstřikované množství: 21.80 mg/stroke
                    Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 5
                    Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 290400 hPa
                    Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 871300 hPa
                    Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0956
                    Zásoba paliva: 22.00 l

5231 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail 
          P0087 00 [101] - príliš nízký
          Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 283196 km
                    Datum: 2043.14.04
                    Čas: 06:36:22

                    Otáčky motoru: 1724.00 /min
                    Normovaná hodnota zátěže: 79.6 %
                    Rychlost vozidla: 47 km/h
                    Teplota chladicí kapaliny: 57 °C
                    Teplota nasávaného vzduchu: 8 °C
                    Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar
                    Napětí svorky 30: 14.360 V
                    Čítač zapomenutí po OBD: 80
                    Teplota paliva: 30.1 °C
                    Střední vstřikované množství: 18.57 mg/stroke
                    Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 4
                    Vysoký tlak paliva: skutečná hodnota: 85300 hPa
                    Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 955700 hPa
                    Adaptační faktor tlakového regulačního ventilu: 1.0625
                    Zásoba paliva: 22.00 l

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Ahoj,

mám dotaz, jaké bylo konečné řešení, pokud se podařilo prosím tě? Mám nejspíš obdobný problém, ventily vyměněny, ale auto stále nestartuje, čerpadla tlačí. jediný pro mě zádrhel je, že se mi při odvzdušňování přes diagnostiku nafta zastaví na vysokotlakém čerpadle a místo do railu mijde rovnou do přepadu. Kde byl nakonec problém u tebe?

 

Děkuju za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 3 měsíce později...

zdravím,

problém se týká motoru 2.0 /125 CFGB.

Chyba 5211 a 5227.

systémový tlak rail příliš nízký. závada se projevuje jen od teplot nad 28 st. vypozorováno přes léto a to jen s ohřátým motorem. raní starty ok, za studena bez cukání. po ohřátí nepravidelné cukání a nouzový režim a chyba P0087. na liště nový regulátor tlaku a na pumpě také.

na grafu je vidět po přidání plynu náběh tlaku,pak pokles a po puštění plynového pedálu další špička tlaku nahoru.Screenshot_20240912_174547.thumb.jpg.2e21168012275c36b6648d802195db9f.jpg

kontrola čerpadla,vše v pořádku, bez šponky a bez zjevného opotřebení. kontrola vstřikovačů- korekce v normě, test přepadů 20240912_172108.thumb.jpg.b39170f92e7a83c4842967db7ee0fed2.jpg

, třeba bude někdo vědět jestli to není špatně,nebo se někdo se závadou setkal a poradí.

díky

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

snímač tlaku na liště rail také vyměněn za nový a beze změn. graf vypadá uplně stejně.

mé podezření jestli ten propad tlaku po přidání plynu nemohou způsobovat vstřikovče. najeto 370tis km.

další poznatek - cca okolo 2200 ot. se objeví dunění a občasné zacukání.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...