petry Vloženo před 23 hodinami Sdílet Vloženo před 23 hodinami Zdravím, mám Superb III (2023) s motorem 2.0 TDI, 110kw, automat a začal mi přibývat olej. Cca před týdnem se mi objevila kontrolka motoru, že mám nad maximum oleje v nádrži. Tak jsem zajel do servisu a tam mi řekli, že mám v oleji naftu, ale že olej vypadá ještě dobře. Olej mi teda jenom upustili a řekli, že jezdím krátké jízdy a že se motor (nebo dpf) musí nějak regenerovat a taky, že mám jezdit delší trasy cca. 15min jízdy při 2000-3000 otáčkách. Každopádně mají pravdu, protože diesel není na krátké jízdy, ale mám občas týdny, kdy jedu na den max. 3km a tak jsem je poslechl. Jezdil jsem 3 dny, a to každý den 50-70 km na sport režimu no a kontrolka je zpátky. Nechápu jak je to možné, a chtěl bych se zeptat proč to tak je, nebo jestli je chyba někde jinde, protože za 2 - 3 měsíce, co mám tohle auto jsem najel 4000 km, což mi přijde docela dost. Předem děkuji za odpověd a omlouvám se za trochu rozsáhlé téma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OnMiT312 Vloženo před 19 hodinami Sdílet Vloženo před 19 hodinami Podle rocniku tipuje, ze jde uz o Evo motor. Kolik ma auto aktualne najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
denial Vloženo před 17 hodinami Sdílet Vloženo před 17 hodinami LOL. to sa pozreli na olej a povedali, ze je OK a staci odpustit? ako prve si mal tvrdit, ze auto pouzivas vzdy vyhradne podla navodu na pouzitie. a ako druhe si hned zisti, kedy ti auto regeneruje dpf a vtedy NIKDY nevypinaj motor. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo před 15 hodinami Sdílet Vloženo před 15 hodinami před 1 hodinou, denial napsal: a ako druhe si hned zisti, kedy ti auto regeneruje dpf A to se prosím udělá jak? Vrtá to hlavou nejen mně, ale i milionům dalších uživatelů... VAG má "interní" obochacení směsi, ne další vstřikovač. Pokud jezdíš častěji takovou vzdálenost ve Sport, regenerace by měla doběhnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo před 12 hodinami Sdílet Vloženo před 12 hodinami Tak treba si koupis stekr do diag. zasuvky. Na mobil si nainstalujes VAG DPF a hlidas si to. To neni zadna veda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petry Vloženo před 2 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 2 hodinami před 17 hodinami, OnMiT312 napsal: Podle rocniku tipuje, ze jde uz o Evo motor. Kolik ma auto aktualne najeto? Mám najeto 22800km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petry Vloženo před 2 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 2 hodinami před 15 hodinami, denial napsal: LOL. to sa pozreli na olej a povedali, ze je OK a staci odpustit? ako prve si mal tvrdit, ze auto pouzivas vzdy vyhradne podla navodu na pouzitie. a ako druhe si hned zisti, kedy ti auto regeneruje dpf a vtedy NIKDY nevypinaj motor. No ale mně se tam žádná kontrolka, ani žádné upozornění neukazuje, že zrovna teď se regeneruje dpf a v návodu o tom nic napsáno není. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petry Vloženo před 2 hodinami Autor Sdílet Vloženo před 2 hodinami před 10 hodinami, koudy_123 napsal: Tak treba si koupis stekr do diag. zasuvky. Na mobil si nainstalujes VAG DPF a hlidas si to. To neni zadna veda. To mě ani nenapadlo, ale mohl by to být dobrý nápad. Nevíš náhodou, jaký by jsem měl koupit adaptér, aby to sedělo jak s aplikací, tak zároveň s motorem?? Nedaří se mi to najít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.