Přejít na obsah

Octavia RS 2.0 TFSI BWA 2007 - motor točí, ale nechytne


Paras21

Doporučené příspěvky

Auto točí, ale nechytne. Byla slabá a stará baterka. Po dobití baterky do plné kapacity normálně nastartovala. Jel jsem auto projet a v pohodě. Odpoledne jsem chtěl nastartovat a zase jen točila.  Diagnostika napsala tyto chyby:

P0688 Zatěžovací obvod relé napájení: rozpojený )

P2146 Obvod napájecího napětí vstřikovače paliva skupiny A - rozpojený obvod 

P2149 Obvod napájecího napětí vstřikovače paliva skupiny B - rozpojený obvod 

Dobili jsme baterku a zase chytla napoprvé.

Baterie zjištěno, že je špatná a  nemá dostatečný startovací proud.

Koupil jsem novou, namontoval a auto startovalo bez problémů.

Po týdnu ježdění jsem dnes ráno dojel do práce. A teď v poledne jsem zase nenastartoval!!! Auto točí, baterie je v pohodě, ale nechce chytnout.  

Diagnostika našla tyto chyb - viz příloha!

Po smazání chyb auto normálně nastartovalo napoprvé. A jede normálně.

Auto má nejeto poctivých 345.tis km, první majitel, koupeno jako předváděčka ze Škoda Mladá Boleslav a do nedávna servisované ve Škoda servisu!

Nevíte kde by mohl byt problém?

Auto jsem dostal k užívání od bratrance.

Díky za cenné informace.

 

Chybové kódy Octávia RS.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Octavia RS 2.0 TFSI BWA 2007 - motor točí, ale nechytne

Nedobíjí to, nebo něco masivně baterku vysává - v nastartovaném, nebo spíš i vypnutém stavu. To nová baterka nevyřeší. Kdo trochu slyší, tak odcházející baterku včas pozná podle sluchu. "Auto točí, ale nechytne" ukazuje s vysokou pravděpodobností na jiný problém. Po takové porci km už může být shnilý, či zlomený kterýkoliv kabel, uzemnění motoru, kdo ví, kdo se v tom vrtal a co tam napáchal. Určitě bych překontroloval a debordelizoval zaručené "dodělávky" - DRL, alarmy, trackery, skryté zásuvky pro kameru atp.

Dost se divím, že auto stíhá dobíjet, že nesvítí červená kontrolka Víte, co znamenají kontrolky v autě? - poradíme Vám - Modul Servis s.r.o.

Změřit klešťovým ampermetrem klidový odběr - auto zamknout, vyčkat 30 min. Kapota a dveře musí být zavřené. Odběr nemá překročit 100mA trvale, ideálně ne nad 60mA.

Překontrolovat všechny možné kontakty - autobaterie, připojení na karoserii, na motor, spínací skříňka.

Napětí během startu může být nízké natolik, že nesepne některé relé, otáčky startéru nízké, palivová pumpa, vstřikovač, svíčka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Alternátor dobijí dobře, žádný odběr to nemá.  

Žádné dodělávky, žádné denní svícení, alarm, nic. Auto v originálním stavu!

Vypnutý Comming home a Living home!

Baterka nová BOSCH, s větším startovacím proudem.

Startér točí dobře, podávací čerpadlo u nádrže taky dává.

Prostě to hodí chyby a jakmile je chyba, tak řídící jednotka nenechá nastartovat.

Smažu chyby a chytne to na první otočení!

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...