Malta Vloženo 6. Duben 2009 Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 jestli jsi náhodou teď někdy netankoval až po hrdlo a nenatekl ti tam benzín ... jinak zkus pohledat, určo to bude někde jako samostatné téma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 6. Duben 2009 Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 Brával jsem do plna často ale né tak že by mi vypla pistole a pak jsem ještě dolil cosik. normálně jsem počkal až se pistole vypla. No a co stou nádobkou teď udělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 6. Duben 2009 Sdílet Vloženo 6. Duben 2009 16554 mimo závad v paliv. soustavě taky ještě zkontrolovat těsnost výfukové soustavy a těsnost sání Nádobka s aktivním uhlím by asi vyhazovala svoji chybu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanbicak Vloženo 8. Duben 2009 Sdílet Vloženo 8. Duben 2009 Zdar, tak jsem dnes čistil škrtící klapku na 1.2HTP 40KW, samozřejně vypadala děsivě, no znáte to. Měl jsem ji odpojenou a po montáži jsem v pohodě nastartoval a otáčky se ustálili, takže super. Pro jistotu jsem se stavil v havexu, kde mi to sjeli VAGem a vše v pohodě, nemuseli ani nastavovat nulovou polohu, vše si to načetlo samo. Takže velké díky za rady jak ji vyčistit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 12. Duben 2009 Sdílet Vloženo 12. Duben 2009 Mam 50 tisic km, dneska som chcel vycistit klapku, kuknem na nu a klapka cista troska nechapem? Od coho to vobec zavisy to zasvinenie tej klapky? Benzin berem na OMW, olej davam Shell... 5W 40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.MATRIX Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Prosím o pomoc. Vyčistil jsem škrticí klapku na Fabia 1, 1,2/47kW, motor typ AZQ. Potřeboval bych poradit přesný postup, jak mám nastavit výchozí hodnoty. Mám VAG 304. Ve VIS 2,0 návod na tento motor bohužel chybí. Předem moc díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 14. Duben 2009 Sdílet Vloženo 14. Duben 2009 Tu je podla VISu-3 na mot 1,2 AZQ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
F.MATRIX Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 Tu je podla VISu-3 na mot 1,2 AZQ Díky moc za vyčerpávající odpověď. Dnes odpoledne zkusím klapku nastavit. Píše mi to závady: 17987 - říd. jedn. skrtici klapky (J338) Adaptace neni zahajena - sporadicky 17976 - rid. jedn. skrtici klapky (J338) Mechanicka zavada - sporadicky 17811 - System zpetneho vedeni vyfukovych plynu Regulacni odchylka - sporadicky To je stav po vyčištění klapky, které jsem provedl zhruba před týdnem. Ale neprovedl jsem základní nastavení klapky po vyčištění. Pouze jsem při teplém motoru na 2 hodiny odpojil AKu a připojil. Po vyčištění auto jelo normálně, až včera to vyhodilo tyhle závady a otáčky někdy po nastartování zakolísaly a rozsvítilo se EPC. Toto se mi stalo za den asi 3x. Vždycky když se to stalo, tak jsem vypnul zapalování a auto potom normálně naskočilo a jelo. Vyčistil jsem tedy večer klapku znova a dnes ji zkusím i nastavit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinko_u Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 Ahojte Cez weekend som cistil skrtiacu klapku aj ja. Zaspinena nebola, (moc) cakal som horsie uz trosku horsie vsak na tom bol plast na privod vzduchu od filtra, ktory bol mastny od oleja. takisto od oleja bolo aj samotne potrubie , miesto kde bola skrt.klapka namontovana. tam sa vsak neda dostat bez toho aby sa rozobrala polka motora. Co sa dalo som vycistil. Mozno si len namyslam, ale zda sa mi motor zivsi od spodu viac zabera...este uvidim ci sa to prejavy aj na volnobehu, lebo ked som vagom dal zakladne nastavenia, volnobeh bol presne na 800, potom sa mierne zvysil na 832 o/min. po chvilke uz lietal zase od 800-832. coz je ale menej ako predtym 800-840 o/min niekto tu pisal ze sa ukludnil trosku neskor, uvidime. sorry za kvalitu, fotene mobilom... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feroaaa Vloženo 18. Duben 2009 Sdílet Vloženo 18. Duben 2009 ja som dal vycistit klapku v servise, zlepsil sa volnobeh , a starovanie , predtym mi pri teplom motore zle startoval teraz bez problemov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rozsta Vloženo 6. Červen 2009 Sdílet Vloženo 6. Červen 2009 Tak jsem taky vyčistil - po 24,5tis km na 1.2 12V. Zasrana trochu byla, nic hrozného, ale preventivně jsem očitil. Chtel bych se zeptat - provedou mi kontrolu (sežízení) spravného nastaveni ve SKODA AUTO? Jen tak prventivné, jestli jsem nahodou neco nepokazil. Auto staruje bez problémů. A další (stupidní?) dotaz: měnill jsem zároveň aji vzduchový filtr. Slyšel jsem, že je vhodné vymazat pamět s přizpůsobovacíma hodnotama (nebo jak to nazvat). Dá se to udělat např. vypojením baterky nebo musím taky na diagnostiku. Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bibso Vloženo 10. Červen 2009 Sdílet Vloženo 10. Červen 2009 ano v skodovke ti urobia kontrolu nastavenia ale si zato aj poriadne zaplatis (origo servis). pokial viem tak pri vymene vzduchoveho filtru nemusis mazat nic ani prispôsobovat, staci vymenit a jazdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Herot Vloženo 19. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2009 Zdravim chlapi, tata ma Fabii Combi rv 2002 1,4MPi (AQW) a na volnobehu mu motor skube tak, ze to hybe autem. Tak jsem vycistil skrtici klapku a nasledne prizpusobil a nic. Jeste se chystam vymenit palivovy filtr (az dorazi) a RJ motoru mi hlasi neco s ventilam odsvani palivove nadrze (sporadicky - tak jednou za 1 min) ci co. Nevite cim bych odstranil to skubani pri volnobehu ?? Klapku jsem sice cistil, ale vim ze s ni nesmim hybat. Takze jen cisticem a potom jemne hadrem a po namontovani zpet pri otvirani pod plynem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rh+ Vloženo 25. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2009 Zdravim, dnes jsem vycistil taky klapku. Byla zas.ana jako hrom Udelal jsem pak zakladni nastaveni Vagem. Ale je problem, ze hned po sundani klapky nebyla dovrena a ani po cisteni se nedovrela. Stale je trochu pootevrena a taky ve Vagu to ve skupine 003 pise nejakych 6,5 stupne misto 0 stupnu. Co s tim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 4. Září 2009 Sdílet Vloženo 4. Září 2009 chlapci treba cistit aj ten umely kryt od airboxu co sa nasadzuje na skrtiacu klapku??? alebo nemusi?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baris Vloženo 1. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2009 Je dobré vyčistit klapku preventivně, bez žádných náznaků, že je zanešená? Najeto cca 64000km motor 1,4 16V 74kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MirQoo Vloženo 18. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2009 mam fabiu 1.4 mpi 44kw, a motor mi pri rychlom pusteni plynoveho pedalu hrozne skubne, tak isto aj na 2jke mam kratky vypadok na otackach okolo 2tisic,,, moze to byt zanesenou skrt. klapkou ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfig Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 to MirQoo: heh, tak to by me taky zajimalo, mam tak stejne 1.4 44 kW, a zatim jsem to poresil tak, ze plyn poustim plynule... a s tou dvojkou jsi me na jednu stranu potesil, protoze se mi uz nekolikrat zdalo, ze pri studenem rozjezdu, kdyz to tocim na 2° tak to lehce jakoby zakolisa a pak je klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ustecak21 Vloženo 31. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2010 Skúšal niekto čistiť klapku s týmto? Už to nekdo vyzkoušel? funguje to? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cputakt Vloženo 6. leden 2011 Sdílet Vloženo 6. leden 2011 Zdravim, dnes jsem vycistil taky klapku. Byla zas.ana jako hrom Udelal jsem pak zakladni nastaveni Vagem. Ale je problem, ze hned po sundani klapky nebyla dovrena a ani po cisteni se nedovrela. Stale je trochu pootevrena a taky ve Vagu to ve skupine 003 pise nejakych 6,5 stupne misto 0 stupnu. Co s tim? Mám úplně to samé taky mi ukazuje VAG přez 6 stupňů a klapa je pootevřená ale když zapnu zapaování tak se uzavře vrčí servomotorek ale po 3 sekundách se klapa vrátí do potevřené polohy mám obavy že se vychodily zuby na servu nebo převodech a udělala se tam vůle. Dokonce jsem tady psal jestli to je normální ale nikdo zatím neodepsal. Mám 1.4 16V 74Kw motor BBZ ibiza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 chlapi, aku farbu mal vas "sajrajt" v klapke ? predpokladal som, ze by to malo od oleja, co sa tam odvadza, takze hnede a mazlave. ale bolo to cierne, ako keby sadze. je to dobre? co ste tam mali vy - cistici ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Myslim každy mal čierne. Nech ťa nemyli ked maš farbu oleja hnedu pri pohone LPG. Klapka bude aj tak čierna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 26. Březen 2011 Sdílet Vloženo 26. Březen 2011 Je možné,že je potřeba čistit škrtící klapku každý rok?Po zimně mi začne motor za studena mírně škubat po chvilce je to O.K. Když vyčistím klapku (slabej nános tam je),pak je to zase dobrý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 (editace) AHoj lidicky mam problem..nevim co to je ale za studena mi motor (krom toho ze se vic trepe nez za tepleho pocasi)..skubne vic a pak zase jen trepe.. myslite ze je zanesena skrtici klapka? ma najeto 86000 km, 50 000 km najezdil vice mene po meste kdyz ho poradne projedu tak se skoro nechveje .. poradte prosim motor 1.2 40kw .. jsem po vymene hlavy a katu opravarenskou sadou takze tlaky si myslim ze to nejsou..rucicka otackomeru se ani nehne je porad na 800 ot. Editováno: 27. Březen 2011, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 31. Březen 2011 Sdílet Vloženo 31. Březen 2011 Opravdu nikdo neporadi jak casto je potreba klapku cistit?Po kolika kylometrech cca. Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.