Přejít na obsah

Chiptuning 1.4 MPI 50kW


pmultimix

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Můžu jen potvrdit řečené. Měl jsem Cimbu chip ve feldě 50kW, ještě s ostřejší vačkou (260°, větší zdvihy palců). Pokud bych měl 50kW fabku MPI, udělal bych hned totéž. Rozdíl o několik tříd jinde, při stejném způsobu jízdy o 0,5-1 l/100km nižší spotřeba.

Je to dáno zlepšenou účinností motoru, takže palivo se lépe zužitkuje, naroste krouťák a tím i výkon (výkon je jen přes úhlovou rychlost přepočtený krouťák, obě veličiny spolu úzce souvisí - viz. fyzika možná 8. třída).

Po "mé" úpravě měla felda 68kW/5800, 112 Nm/3600 a v rozsahu 2000-4500 neklesal moment pod 100Nm. Omezovač byl posunut o 500 ot. výš (6500 (?)). V případě chuti to jelo hodně slušně, navíc ve spojení s podvozkem HP to byl pro mnohé dost nepochopitelnej kombík.

Mám teď fabku 1.4 16V 55kW a Octu 1,6MPI 75kW a s těma už ty kouzla nejsou tak jednoduchý, ale min. do zlepšení přechodů se taky chystám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém je ten,že vaček na 1,4 MPI není tolik jako na starší 8kanály díky hydroštelům,není zkrátka moc vzorů ke kopírování tak aby to fungovalo na 100% :-)Taky mám pocit že u feldy stačil popustit motor,u fabie se bojím že by to možná nemuselo vyjít.....nicméně láká mě to hodně,chip od cimbu zafungoval jako u 1,3 MPI,zlepšené přechody a snad o něco spadla v kombinaci spotřeba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahojte,

kdo mate nachipovanej motor 1,4 AME 50 KW, kombi, muzete mi poradit? Zajima me ta prodleva na plynu. Muzete mi presne popsat jak se vam to chova?

Kde presne byla prodleva a ted neni?

Ja si nechal taky chipnout auto (Cimbu) a pri jizde pri zarazene rychlosti tam stale 0,5 sec prodlevu mam. Dam tam trojku rozjedu to, pak pustim nohu uplne z plynu rekneme na tri vteriny, auto zacne zpomalovat, brzdit motorem, pak seslapnu plyn, pul vteriny nic a teprve pak motor na plyn zareaguje.

Pak je tu ale druha vec, ze kdyz stojim na miste, mam normalne neutral, motor mi bezi a mackam na plyn, tak to mam temer bez prodlevy.

Je to tak v poradku? Nebo je nekde jinde jeste problem. Na radu p. Jandy jsem vymenil vsechny tesnici gumicky na vstrikovacich, ale nepomohlo to. Prodleva pri jizde je tam stale. Pred vymenou gumicek hlasil VAG zavadu BOHATA SMES, ted po vymene gumicek je vse bez zavad.

Diky za odpovedi a postrehy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj,

chtěl bych se zeptat, vlastním také fóbii 1.4mpi 50kw r.v. 2000 najeto už 200tis. Má cenu, při takovém náběhu km ještě čipovat? Jde mi o to abych nějak neublížil motoru. Jde mi hlavně o tu prodlevu, protože s autem nejsem schopen se rozjet bez nepříjemného škubnutí.

Dík za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj,tak jsem přijel ze Sportmotoru a musím říct že je to sakra znát.Od 2500 otáček úplně neuvěřitelně táhne a i od spoda táhne líp než předtím a trvalo to necelou hoďku.A navíc u sportmotoru mají do konce ledna slevy na chiptuning,mě to vyšlo na 3999 Kč takže můžu vřele doporučit :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau všem :)

Už dlouho uvažuju o CHT, ale nenašel jsem u nás na Moravě nikoho, kdo by to dělal (resp. nikoho důvěryhodného:)). Teď jsem ale našel tohle http://www.maxpower.cz/index.php?chiptuning=16/model/1893 - pravda, chlapci jsou drazí, ale dorazí na místo a popisovaný výkon je mnohem vyšší, co vy na to ?

Našel jsem třeba tohle http://www.abctuning.cz/?id=11〈=cs&pid=1&aid=1 ale 13 000? to žertují ne? :)

Editováno: , autor: Demonicus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Takže se to dost propíralo tady a jsem stejně rozhodnut pro Cimbu, jen aby byla ta cena 3tis tak se musí dát dohrommady 10aut takže případně kdo by měl taky zájem necht mě písne na radek.me@tiscali.cz a pokud by se to dalo dohromady tak bych pak domluvil nějakej konkrétní termín.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak jelikož s cimbu neni moc řeč o ceně tak se na ně asi vybodnu, protože mě bylo řečeno že nejlevnější varianta je bud sehnat tech 10aut což nevypadá zrovna nadějně a nebo druhá varianta na srazu v Bešinách za 4200kč vč dph a to je tam ještě 350kč poplatek za vjezd. Níž už to prej s cenou ani bez dokladu nejde :mellow: no prostě celkově se mě nezdá jejich jednání nějak moc seriozní, myslí si že jsou jediní kdo to pro Škodovky dokáže. takže asi tak.

Pro mě se začíná momentálně nejlépe vyvíjet varianta tady u nás od Diesel-Technik psal jsem jim a parametry jsou tyto téměř stejné jako cimbu je to pro 50KW verzi

navýšení výkonu motoru je o 8 koní a 10 Nm.

Cena : 2.990,- Kč vč DPH

Pro objednání volejte prosím předem a to na T 602 359 931

S pozdravem,

Marek Bulis

Diesel-Technik

Cyrila Boudy 1444

272 01 Kladno

Naproti Hotelu Kladno

http://www.diesel-technik.cz

Za odvedenou práci ručí vrácením peněz takto: pokud zákazník na motorové brzdě zjistí nižší hodnoty, než jsme uvedli. Vrátíme vše do původního stavu a uhradíme celou částku a náklady na měření. Takže si myslim že ví co dělaj.

Mám již několik kamarádů kteří u nich čipovali, sice tedy Dieseli ale vždy spokojenost a za rozumnou cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...