Přejít na obsah

Konec záruky a rekapitulace


jirkaK

Doporučené příspěvky

takže dnešním dnem mi končí záruka, tak bych rád zrekapituloval všechny reklamace, pokud si na všechny vůbec vzpomenu. Omezím se pouze na věci podstatný, kde se muselo něco měnit. Nějaký seřizování a jiný banality, nad kterýma jsem na konec už rezignoval, vynechám. Takže natvrdo:

1) Rozlepený čelní sklo po cca 10 t.

2) Voda v L světlometu, netěsnost již z výroby

3) Totální destrukce pneu na vnitřních hranách až na plátno, vlivem špatný geometrie zadní nápravy (tvrdím, že z výroby) po cca 20 t.

4) Vadný teplotní čidlo chladicí kapaliny, cca 80 t.

5) Vadné vstřikovače, po cca 50 t. (výměna po dlouhé anabázi v cca 75 t.)

6) Vadné turbo (hvízdání), cca 82 t.

7) A perla na závěr : vadná hlava motoru, 85 t.

Poslední závada se projevila náhlou ztrátou chladicí kapaliny ze systému. Tato vada je výrobní, jedná se o jakousi mikroporéznost materiálu.

Chci tady veřejně prohlásit, že jsem stále ještě příznivec zn. Škoda. Měl jsem už dodnes 9 aut této značky. Tolik závažných reklamací, jako s tímto posledním "špičkovým" modelem jsem ale neměl ani u Š105 nebo Favorita. Takže čeho je moc, toho je příliš. Jen tak dál soudruzi. :angry::angry::angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prodat to nemůžu, protože je to leasing.

Ještě k tý hlavě. Teď jsem byl v servisu, kde jí právě vyměnili. Tento týden tam na dvoulitrech dělali i s tou mojí 3 ks. Mění se kompletně osazená hlava i s ventilama a vačkama. Když to tak suma sumárum sčítnu, motor už je skoro novej :smich:

já vidím jádro problému u toho dvoulitru. Myslím, že 1,9 se to netýká.

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

musím konstatovat jednu podstatnou věc a sice, že po výměně makovice se vrátily do normálu starty za tepla, který se začaly dost v poslední době prodlužovat. V podstatě je to ale logický, pokud se díky netěsnosti hlavy ztrácel tlak. Na výkonu to ovšem nijak znát nebylo, i když mám teď jakýsi subjektivní pocit, že to je ostřejší. Ostatně jsou nový i ventily a vačky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to se mám s tou hlavou tedy na co těšit.Teď jsem se ale dostal ke zdělení škoda as. a píšou,že po první ztrátě vody se mění těsnění+osazovací kroužky pod hlavou,teprve potom-nepomůže-li to hlava.Kolik máte najeto vy co máte s hlavou problémy??Dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to se mám s tou hlavou tedy na co těšit.Teď jsem se ale dostal ke zdělení škoda as. a píšou,že po první ztrátě vody se mění těsnění+osazovací kroužky pod hlavou,teprve potom-nepomůže-li to hlava.Kolik máte najeto vy co máte s hlavou problémy??Dík

to mi neřekli, ale pravděpodobně vzhledem k četnosti tý závady už ten mezikrok s těsněním vynechávaj. Každopádně by se to prej jako výrobní vada mělo uznat i po skončení záruky. Nechtěl bych být v kůži těch, co ty makovice vyráběj. Ty se prohnou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar vespolek,

taky mám 2.0 TDI (51 tkm, 07/2005), téma vadné hlavy mě zaujalo. Mně voda neubývá, ale poslední dva měsíce mi nezvykle kolísá její hladina. Po delší jízdě poklesne o 1 cm a když druhý den vyšroubuju víčko, tak to zasyčí, v motoru zabublá a hladina vyskočí do původní polohy. Nevím, jestli je to normální. Dříve jsem si ničeho nevšiml, obávám se, že fouká do vody.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U nových aut je to určitě vyřešeno.Jinak já mám OII krátce jak víte a zatím co mě trápí bylo lepání někde vzadu,tak jsem rozdělal všechny plasty kufru na právé straně(mám combi),postrkával jsem tam molitan a je klid a ještě mě trápí,že když přejedu nerovnost,lupne něco v palubce-asi uprostřed.

Jinak tedy si na to nemůžu nějak zvyknout,hodl Superb je Superb,to pohodlí se nedá rovnat.Teď jsem jel v OI Tour 2005 a zas takový skok kupředu se mi ta OI nezdá.Je znát úspory ve výrobě formou tvrdých plastů(OI je má měkčí).Také lícování některých plastů není ideál(u mě třebas plasty na 5 dveřích,v rožcích nesedí).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U nových aut je to určitě vyřešeno.Jinak já mám OII krátce jak víte a zatím co mě trápí bylo lepání někde vzadu,tak jsem rozdělal všechny plasty kufru na právé straně(mám combi),postrkával jsem tam molitan a je klid a ještě mě trápí,že když přejedu nerovnost,lupne něco v palubce-asi uprostřed.

Jinak tedy si na to nemůžu nějak zvyknout,hodl Superb je Superb,to pohodlí se nedá rovnat.Teď jsem jel v OI Tour 2005 a zas takový skok kupředu se mi ta OI nezdá.Je znát úspory ve výrobě formou tvrdých plastů(OI je má měkčí).Také lícování některých plastů není ideál(u mě třebas plasty na 5 dveřích,v rožcích nesedí).

To lupnutí může být problém v té liště na palubce nahoře. Je na to nějaké sdělení, mění se tam nějaké plastové držáky té lišty nebo něco takového. Tak jestli to máš v záruce není problém ne ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cosby, asi tak, radšej si to spravím sám (hlavne interiér), a mám istotu, že nebudú dolámané plasty. Hoci som mnoho vecí nukdy nerozoberal, stále som presvedčený, že narobím menej škody ako niektoré "odborné" servisy, ktorým za za to platia veľké prachy (resp. MB im platí).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...