Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Brzdový pedál zabere až tak v půlce možná třetinu před podlahou. Auto jsem dostal jako služební, je to O1 1,9TDi najeto cca 125 000 v předu kotouče vzadu bubny a protože jsem si myslel, že je to slabou sílou kotoučů a desek, nechal jsem je vyměnit za Bremba Max a desky Jurid. Pro jistotu i zadní pakny a bubny (Lukas). Ale žádná změna, pořád jde pedál dolů. V origo servisu mi řekli, že brzda nepropadá a že je to v pořádku, a po mé namitce, že jiná stejného ročníku zabírá pěkně nahoře a moje Fabka (kotouče - bubny) taky brzdí jinak mi navrhli výměnu hlavního brzdového válce. Ale nemůžu do toho auta sypat aniž bych měl podložené. Neřešil to už někdo? Díky za postřehy a rady.

Brzdový pedál zabere až tak v půlce možná třetinu před podlahou. Auto jsem dostal jako služební, je to O1 1,9TDi najeto cca 125 000 v předu kotouče vzadu bubny a protože jsem si myslel, že je to slabou sílou kotoučů a desek, nechal jsem je vyměnit za Bremba Max a desky Jurid. Pro jistotu i zadní pakny a bubny (Lukas). Ale žádná změna, pořád jde pedál dolů. V origo servisu mi řekli, že brzda nepropadá a že je to v pořádku, a po mé namitce, že jiná stejného ročníku zabírá pěkně nahoře a moje Fabka (kotouče - bubny) taky brzdí jinak mi navrhli výměnu hlavního brzdového válce. Ale nemůžu do toho auta sypat aniž bych měl podložené. Neřešil to už někdo? Díky za postřehy a rady.

Zkus to jeste poradne odvzdusnit. Nejen brzdy, ale i spojku.

OK, zkusím to. Díky.

Brzdový pedál zabere až tak v půlce možná třetinu před podlahou. Auto jsem dostal jako služební, je to O1 1,9TDi najeto cca 125 000 v předu kotouče vzadu bubny a protože jsem si myslel, že je to slabou sílou kotoučů a desek, nechal jsem je vyměnit za Bremba Max a desky Jurid. Pro jistotu i zadní pakny a bubny (Lukas). Ale žádná změna, pořád jde pedál dolů. V origo servisu mi řekli, že brzda nepropadá a že je to v pořádku, a po mé namitce, že jiná stejného ročníku zabírá pěkně nahoře a moje Fabka (kotouče - bubny) taky brzdí jinak mi navrhli výměnu hlavního brzdového válce. Ale nemůžu do toho auta sypat aniž bych měl podložené. Neřešil to už někdo? Díky za postřehy a rady.

Ten brzdový válec byla slabost starých škodovek, to si ještě leckdo pamatuje. Jen se hned neměnil, měnily se střeva, někdy pomohlo vyměnit jen gumičky.

  • 1 měsíc později...

Na o1 03 mam problem s brzdama.Brzdi ale pedal ma dlouhy krok.už jse to odvzdušnovalo přes počitač , vydrželo to jen chvily.Ted budu muset asi vyměnit brzd.valec.ten stoji kolem2000 tak se chci zeptat jestli už jste se stim někdo setkal a jestli ta vyměna pomuže.

Na o1 03 mam problem s brzdama.Brzdi ale pedal ma dlouhy krok.už jse to odvzdušnovalo přes počitač , vydrželo to jen chvily.Ted budu muset asi vyměnit brzd.valec.ten stoji kolem2000 tak se chci zeptat jestli už jste se stim někdo setkal a jestli ta vyměna pomuže.

setkal a bylo to špatně ovzdušněný

od kdy ti začly tyto probémy ? dělal jsi s tím něco ?

Na o1 03 mam problem s brzdama.Brzdi ale pedal ma dlouhy krok.už jse to odvzdušnovalo přes počitač , vydrželo to jen chvily.Ted budu muset asi vyměnit brzd.valec.ten stoji kolem2000 tak se chci zeptat jestli už jste se stim někdo setkal a jestli ta vyměna pomuže.

setkal a bylo to špatně ovzdušněný

od kdy ti začly tyto probémy ? dělal jsi s tím něco ?

odvzdušňoval asi 3x já bych na to ani nepřišel ,že brzdí špatně , ale v servisu po výměně kotoučů mi řekli ,že Octavia má brzdit líp a že mám hodně dlouhej krok na pedálu!

novej brzdovej válec to nevyřeší

dlouhej krok většinou spůsobuje zavzdušnění v samotnym válci

měl jsem tu jednoho kterýmu to uzdušnovali ve 3 servisech a furt špatný.

chce to povolit i holendry na válci a ovzdušnit to přímo na něm

Mohl by jsi prosím tenhle zákrok trochu blíže popsat, jak ten válec správně odvzdušnit ? Mě se občas stává že že mě jde pedál strašně lehce při brždění a má dlouhej krok brzdný účinek není tak dobrý a pak zase po pár kilometrech když na něj šlápnu tak brzda zabíra hned nahoře, je podstatně tužší a brzdí to lépe.

naleju nádobku-povolím holendry na válci - opatrně vyšlapat - dotáhnout - povolit na ABS-jemně vyšlapat- povolit holendry za ABS opatrně vyšlapat - dotáhnout- a pak ovzdušnit na kolech

to že to někdo dělá VAGem je sice pěkný ale tím to ovzdužní z ABS po kola ale bublinu z válce tím nemusí vytlačit protože takovej průplach tam néní

možná to jde dělat i líp ale mě se to tak osvědilo

možná to jde dělat i líp ale mě se to tak osvědilo

diky za radu. zejtra to zkusim

možná to jde dělat i líp ale mě se to tak osvědilo

diky za radu. zejtra to zkusim

Tak mi to udělali podle toho navodu a zatim super. diky

možná to jde dělat i líp ale mě se to tak osvědilo

diky za radu. zejtra to zkusim

Tak mi to udělali podle toho navodu a zatim super. diky

tak to vydrželo 2 dny

  • 4 týdny později...
možná to jde dělat i líp ale mě se to tak osvědilo

diky za radu. zejtra to zkusim

Tak mi to udělali podle toho navodu a zatim super. diky

tak to vydrželo 2 dny

AHOJ. Mám 66kw TDI a mám ten samý problém. Dlouhý krok na brzdovém pedálu a pedál dokonce lehce propadává. Myslím si ,že je špatný válec.

Ahojte, tiez mam podobny problem ze brzdovy pedal prepadava az na "dno" moze to taktiez suvisiet so zavzdusnenim ?

Pocul som ze to tak ma byt, ale to je podla mna nezmysel, pedal musi byt tvrdy ked motor nebezi, a ked bezi urcite nema

prepadnut na dno. Brzdi to dobre ale ked mam trochu stlaceny pedal ze spomalujem a potom ho iba dotlacim na dno tak

to nebrzdi ako ma, ale ked ho pustim a znova zoslapnem tak to brzdi podstatne lepsie.

Auto mam 2 roky, co robil predch. majitel to netusim. Posledne som dal vymenit brzdovku pomocou stroja pretlakom.

Upraveno od Marcello

Ahojte, tiez mam podobny problem ze brzdovy pedal prepadava az na "dno" moze to taktiez suvisiet so zavzdusnenim ?

Pocul som ze to tak ma byt, ale to je podla mna nezmysel, pedal musi byt tvrdy ked motor nebezi, a ked bezi urcite nema

prepadnut na dno. Brzdi to dobre ale ked mam trochu stlaceny pedal ze spomalujem a potom ho iba dotlacim na dno tak

to nebrzdi ako ma, ale ked ho pustim a znova zoslapnem tak to brzdi podstatne lepsie.

Auto mam 2 roky, co robil predch. majitel to netusim. Posledne som dal vymenit brzdovku pomocou stroja pretlakom.

ja jsem tam dal brzdovku 5.1 a je to lepši. valec měnit nechci.Mam 03 a nevěřim že by byl špatny.a stoji kolem 5000.

  • 3 měsíce později...

Zdravím, mám problém. Když šlápnu na brzdu a držím, tak mi postupně pomale klesne pedál až na podlahu. Když našlapu tak chvilku drží a pak zase na podlahu. Nevíte co je potřeba vyměnit, kolko to zhruba stojí? Nikde nic neteče, kapaliny je dost. Mám 4 kotoučovky. Dík za rady

že by propouštěl hlavní brzdový válec?

že by propouštěl hlavní brzdový válec?

Neverim ze brzdovy valec bude prepustat... Este som nestretol nikoho kumu prepustal a ani tu na fore som nikoho nezaregistroval.

Neverim ze brzdovy valec bude prepustat... Este som nestretol nikoho kumu prepustal a ani tu na fore som nikoho nezaregistroval.

To neni tak pravda, v jednom foru sem na to narazil...hele pokud pri stalem tlaku klesne pedal az na dno tak znamena netesnost - pokud ti netecou zadni prasatka, tak musi byt problem v nejakem prepousteni, nevyznam se v technologii ABS, jestli je to tam mozne, proto tipuju valec

pokud by bylo zavzdusneno, tak pedal pruzi, citil by jsi to - jde treba promacknout na podlahu ale pruzi pri tom proti tlaku

mas problem s brzdama, res ho...neni to jako nefunkcni stahovacka, nikdy nevis kdy se to zhorsi

To neni tak pravda, v jednom foru sem na to narazil...hele pokud pri stalem tlaku klesne pedal az na dno tak znamena netesnost - pokud ti netecou zadni prasatka, tak musi byt problem v nejakem prepousteni, nevyznam se v technologii ABS, jestli je to tam mozne, proto tipuju valec

pokud by bylo zavzdusneno, tak pedal pruzi, citil by jsi to - jde treba promacknout na podlahu ale pruzi pri tom proti tlaku

mas problem s brzdama, res ho...neni to jako nefunkcni stahovacka, nikdy nevis kdy se to zhorsi

Přesně tak, všechno se opotřebovává a jestli tam je ta kapalina už hodně dlouho neměněná, tak je klidně možný, že je válec v háji.

Zitra s tím jedu do servisu. Mam už novej valec, tak pokud to bude tím, tak mi ho rovnou vymění. Auto jsem koupil ojety, takže je kliďo možny, že je tam 7 let origo kapalina. To fakt nevím. Ale jak říkate, brzdy nejsou stahovačka...ty musí být v pořádku.

Neverim ze brzdovy valec bude prepustat... Este som nestretol nikoho kumu prepustal a ani tu na fore som nikoho nezaregistroval.

Že ne? Já už jsem před rokem hlavní brzdový válec měnil. Při odvzdušňování jsem několikrát sešlápl pedál až na podlahu a bylo to. Začal propouštět, pedál se postupně propadal.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.