TiGeRZ Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 Skus doliat kvapalinu nastartovat auto.... poturovat ho pri 90°C.... a nechat stat nejaky cas... a potom uz len pozorovat kde to kvapka... s tym by som zacal..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dawo Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 Vodní pumpa - toť můj názor. Taky se mi ztrácí (bud pomalu anebo se prostě "vycáká" najednou) a nikde v motorové části to není vidět.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan1477 Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 No neviem neviem, ale vsetky spoje som preveril a vsetko je vizualne v poriadku.Teda nikde my to neslzi ani pocas behu motora.Ze by to bolo tesnenie pod hlavou ?? A keby som dal premerat tlaky vo valcoch ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 ono to slzení nemusí být vidět - projevuje se až po natlakování systému, tedy zahřátí a jak je to teplé, tak se to dřív odpaří než to skápne. Dá se to ale celkem snadno identifikovat podle růžových usazenin (barva záleží na tom, jakou používáš nemrznoucí směs). Často roní hadice na chladiči. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 Mas prasknute tesnenie pod hlavou alebo hlavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 22. Červen 2009 Sdílet Vloženo 22. Červen 2009 To s tou hlavou je sice možný, ale to by to celkem kouřilo (světlé páry). Spíš by to mohla být ta pumpa. Podtlak při vychladnutém chladícím systému je normální! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sssisko Vloženo 24. Červen 2009 Sdílet Vloženo 24. Červen 2009 Čaute borci, mám takovej problém. Na Fabii 1.4 MPi 50kw se strácí voda (fridex). Auto jsem měl zvedlé a nikde není vidět že by to teklo. Neteče to ani přes vodní pumpu, chladič, hadice, ani přes vyrovnávačku.. Prostě motor je celý suchý, nikde ani kapka fridexu. Olej nepřibývá a je krásně čistý (není vněm voda,fridex). Rano je třeba hladina fridexu ve vyrovnávačce 1cm pod MIN. Doleju, a přes den to nemá problém,ani nejde poznat že z vyrovnávačcky cosi ubylo. Ale jakmile večer dám auto do garáže, a rano se kouknu hned je ubytek fridexu. Začlo mě to zlobit 2 tydny zpátky. A jinak topí to krásně, fouka to studený nebo teplý vzduch uplně bez problému. Tak jsem se chtěl zeptat jestli se stím už někdo setkal. Doufám že to nebude těsnění pod hlavou. Díky help.gif Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 24. Červen 2009 Sdílet Vloženo 24. Červen 2009 Sssisko:Tak mas prasknute len tesnenie pod hlavou alebo aj hlavu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sssisko Vloženo 24. Červen 2009 Sdílet Vloženo 24. Červen 2009 PROCHY603: doufám že ne a když při nejhorším tak jen těsnění pod hlavou... Ale doufám že hlava ne... A ty už ses stím setkal s podobnými příznaky u nějakého auta nebo konkret u Fabky?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 24. Červen 2009 Sdílet Vloženo 24. Červen 2009 Sssisko: Preco bi si nemohol mat prasknutu aj hlavu???? Tesnenie mas prasknute chladiaca kvapalina vnika do spalovacieho priestoru valca a tam sa vypari preto nevidis nikde jej uniky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 25. Červen 2009 Sdílet Vloženo 25. Červen 2009 Z jakého roku je to MPi? A jak jsou na tom hadice, chladič - nezkoumat za studena (při chladnutí se kapalina hezky vypaří), ale za tepla pod tlakem. Některé servisy nabízejí možnost naplnit chladicí okruh nějakou směsí, která pak ukáže, kde se za tepla (s otevřeným termostatem) kapalina ztrácí - většinou za to mohou lehce zpuchřelé hadice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 25. Červen 2009 Sdílet Vloženo 25. Červen 2009 Mas prasknute tesnenie pod hlavou alebo hlavu. Jasná volba, o víkendu mě čeká dem hlavy,povedlo se mě to spařit. Jestli není vidět nikde ůnik,tak je to toto,Chladící soustava se natlakuje víc a přes víčko chl. kap se to prostě odpaří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zahri Vloženo 9. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2009 (editace) Zdravim všechny, mam Fabii 1.4MPi 50kw a včera jsem zjistil že mi taky uniká chladící kapalina a to přímo z chladiče, tam kde jsou napojeny trubičky s žebrovím na levou část chladiče. Při provozní teplotě nebylo nic vidět jen jakési vyschlé bílo-růžové flíčky od zhora dolů na leve straně. Při odstavení auta a poklesnutí teploty se začala kapalina ukazovat. Při studeném motorou kapalina neuniká. Takže dotaz zní zda vyměnít celý chladič anebo zkusit přilít Stop a Leak přípravek, který by mohl únik kapaliny odstranit. Má s tímto někdo zkušenosti? Editováno: 9. Červenec 2009, autor: Zahri Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sssisko Vloženo 16. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 Tak jsem si vyměnil to těsnění pod hlavou a kapalina už neuníka... Tak už mám auto v pohodě... Tak díky za rady. A jsem rád že to bylo jen to těsnění a ne hlava... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guru Vloženo 17. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2009 U 1,2HTP bol problem s hlavami , kamarat mal to iste, nakoniec mu vymenili hlavu ,ktora bola kriva. Este stastie ze to mal v zaruke. Priznaky: najprv sa straca voda, potom problem s tlakmi vo valcoch, motor nepracuje ako ma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny007 Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 I KED MAM OCTAVIU ALE MYSLIM ZE IDE LEN O PRINCIP SKODA OCTAVIA 1.6i , 74kW , 1997rok , kod motora:AEH . PROSÍM VÁS O POMOC : Uniká mi chladiaca kvapalina ked som dolial na MAX tak za priblizne 5-6tyzdnov je uz na MIN a neviem si s tym poradit. Myslite ze je to normalne??? Objednal som teraz : LIQUI MOLY - Utesňovač chladiča - prísada do chladiča , ktory by mal utesnit chladiaci system ... A teraz neviem ako to mam urobit , cital som ze do chladica ide priblizne 6litrov kvapaliny , ako mam postupovat??? Mám teraz dolu na pravo pri chladici co je uzáver tak mám vypustit vsetku kvapalinu??? Potom ked budem dolievat tak budem musiet uz zmiesat NEMRZNUCU s vodou + tu PRISADU DO CHLADICA??? cize mam naliat do nadrzky s chladiacou kvapalinou priblizne 6litrov zmiesanej kvapaliny ( nemrznucu+vodu+prisadu na utesnenie chladica) a ta kvapalina stecie do chladica alebo sa do chladica leje kvapalina zvlast??HM ... Alebo staci len doliat trochu tej prisady do nadrzky s chladiacou kvapalinou , ale zase tam asi potrva kym sa dostane do chladica si myslim , neviem ako to funguje... PROSIM O RADU .. alebo vas NAPAD , dakujem ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 no a není lepší zjistit, kudy to teče? Nech si natlakovat systém a uvidíš. Také můžeš prohlídnout všechny spoje, jestli někde nejsou růžové usazeniny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 Já bych zajel do servisu aby zjistili kde to teče a podle toho se rozhodl sám....když to bude jen nějaká pikačovina...oprava doma a když to bude něco většího..buď to tam nechat opravit nebo si to nechat udělat u někoho z tzv. garážníků co opravujopu auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 Fajn je, když tyhle zázračný vodičky utěsní i to, co nemají - a pak to není jen nová hadice/nový chladič + hodina práce, ale třeba i výměna výměníku topení (kde těch hodin práce bude víc a výměník taky něco stojí) Proti gustu žádný dišputát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 Uniká mi chladiaca kvapalina ked som dolial na MAX tak za priblizne 5-6tyzdnov je uz na MIN a neviem si s tym poradit. Myslite ze je to normalne??? Já taky doleju na max a po 2 tejdnech sem na MIN, a pak už to nemizí. Auto si řekne samo kolik vody chce. Kdybych dolejval furt, tak to stejně někudy uteče a ustálí se to. Zkus nedolejvat a počkej jestli se bude dál ztrácet nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ros19 Vloženo 15. Září 2009 Sdílet Vloženo 15. Září 2009 ZDRAVÍM, PROSÍM NEVÍTE NĚKDO JESTI POD ČIDLO (TERMOSTAT) CO POUŠTÍ VENTILÁTOR NA CHLADIČI KAPALINY, PATŘÍ TĚSNÍCÍ KROUŽEK POPŘ. JAKÝ ? TEKLO MI TO TAM A POD ČIDLEM ŽÁDNÉ TĚSNĚNÍ NEBYLO. DÍK R FABIA 1,4MPI 44KW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 15. Září 2009 Sdílet Vloženo 15. Září 2009 Niekedy sa to tesnenie nedávalo.Poväčšine stačí dotiahnuť.V Škodaservise určite budú vedieť aké tesnenie tam ide. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirdasR32 Vloženo 15. Září 2009 Sdílet Vloženo 15. Září 2009 minulý měsíc jsem v práci měnil na 1.2 12v hlavu. Po natlakování chladící soustavy byl za chvilku první válec plnej vody. Byla tam pěkná viditelná prasklina. Najeto 55 tisíc normálním užíváním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sonic666 Vloženo 15. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2009 Mam fabii 1.4, rok 2003. Na hladicy na pravi strane tam gde je umela hmota, negde ve prostred (kdiz se na auto diva ze predu) mi kape voda. Jednou sem s tim bil v servisu, a rukou mi to dotahly. Nevim co je stim nejlip udelat aby se to spravilo. Omlouvam se na spatnem psany... Lyp ne umin ))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 15. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2009 asi by pomohla fotka. teda ja netusim ci ti kape. chladiaca? ostrekovac? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.