novi37 Vloženo 5. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2007 Ahoj, vcera se pritelce ve fabce rozsvitila kontrolka chladici kapaliny, po doliti bylo vse ok, ale hned po prijezdu domu cca 20km se rozsvitila znova, opet se kapalina dolila a dneska rano opet skoro prazdna nadrzka na kapalinu...muzete mi nekdo prosim poradit, kde by mohl byt problem? diky moc! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 5. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2007 skontroloval by som olej ci nejde donho voda a pozrel by som pod auto ci sa objavuju kaluze, moze byt prasknuty chladic, nejaka netesnost skus najprv tymto smerom pozret. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novi37 Vloženo 5. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2007 tak dalsi poznatek, ohledne zavady.....kdyz auto stoji - je nenastartovane, tak voda neuchazi, tece pouze kdyz se s nim jezdi..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 5. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2007 Tak to je celkem normalni, to bys tam musel mit nekde diru jak blazen, aby to vyteklo "pres noc". Natoc to, projed, zahrej na provozni teplotu a pak to nech bezet na miste, pripadne zvysuj otacky. Pak jdi po chladicim okruhu (hadice, chladic atd.) a hledej. Pokud nic nenajdes, servisu se asi nevyhnes. Taky to muze jit do motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuVIrs Vloženo 5. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2007 já měl dírku v trubce kolem motoru... ve svaru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liapor Vloženo 5. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2007 Mě tekl po šesti letech chladič jak cedník.Mrknul bych se i na něj! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 6. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2007 hmm, když se systém natlakuje, tak to utíká rychlejc. Když na to nepřijdeš při běžícím zahřátém motoru - holt servis - oni to naplní nějakým viditelným sajrajtem a najdou to. Jezdit bez vody - bleéé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kops Vloženo 6. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2007 ohřát motor a pořádně zkoumat, zda se něco neobjeví. Ale pokud to dělá za jízdy, i když tyhle motory moc neznám, může to vypadat na těsnění pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 6. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2007 Spínač větráku. Máš tam buď papírové nebo žádné těsnění... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
novi37 Vloženo 6. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2007 Spínač větráku. Máš tam buď papírové nebo žádné těsnění... a kde ten spinac najdu.... ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lojza_ Vloženo 9. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2007 Spínač větráku. Máš tam buď papírové nebo žádné těsnění... a kde ten spinac najdu.... ? Na chladiči vlevo (ve směru jízdy) kousek odspoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
duskos Vloženo 10. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2007 Skus pozriet na vodnu pumpu.Mne unikala kvapalina cez nu. A potom mi pre istotu este vymenili tesnenie pod hlavou, lebo bol v exp. nadrzke nejaky bordel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 10. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2007 Skus pozriet na vodnu pumpu.Mne unikala kvapalina cez nu. A potom mi pre istotu este vymenili tesnenie pod hlavou, lebo bol v exp. nadrzke nejaky bordel. Duskos ako sa to prejavovalo mal si pod pumpou taky ružovy maglajz?Menil si celu pumpu alebo iba tesnenie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 19. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2007 (editace) Dnes som sa pustil do výmeny tesnenia pod vodným čerpadlom.Tomas cz asi to boloiba tesnenie lebo okolo hriadelky to netieklo a tesnenie bolo dole namoknuté. je stým celkom práca musí sa rozobrať prakticky cela lava strana. ale dá sa to zvladnuť za 3 hod.TU sú fotky ako to vyzerá keď je odmontované čerpadlo: Editováno: 19. Červenec 2007, autor: vikino1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 19. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2007 Čo ma však prekvapilo bolo pod podbehom to ,že bude kopa blata za podbehom v mieste zásterky som predpokladal ale kolko je bordelu v štrbine ktorou vyteká voda z prepážky pod predným sklom pod stieračmi to ma dostalo je tam kopa lístia a iného bordelu.Neviem kadial sa to tam dostáva veď tie štrbiny sú celkom malé .Asi sa to prepasíruje okolo tesniacej gumy kapoty. Tu sú fotky: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radarek Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 Prosim o radu k chladicimu systemu. Precetl jsem dost prispevku, jenz se tykaji uniku chladici kapaliny. Presto to muj problem neresi. Po doliti kapaliny a ujeti par desitek kilometru dojde k uniku v hadicovem spoji. Tento spoj jsem jiz utesnil, jak to slo, ale tlakovani od motoru je natolik velke, ze si to najde misto k uniku vzdy nekde jinde. Proto si myslim, ze pricina neni v netesnosti hadic, ale v motoru. Kdyz oddelam vicko, jde slyses, jak je bana natlakovana. Pri rychlem otevreni to jde dokonce i s vodou. Ted v zime se mi tvori slehacka u olejove napustky, ale bila duha v oleji neni patrna. Taktez oleje nepribyva, spise nadmerne ubyva. Asi 1l na 3000km. Tesneni kolem hlavy trochu slinta oleje. Tesneni pod hlavou jeste nebylo meneno. Prosim o radu a logickeho vysvetleni techto zavad. Dikes 1.4 MPi 50kW 150 000km LPG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jendam Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 Co nádobka na vodu má kolem do kola bílošedý až šedo černý povlak? Je chladící kapalina čirá a nebo zakalená do hnědo červena? Jestli je na nádobce povlak a je voda zakalená, asi by se slušelo vyměnit těsnění pod hlavou. U těchto motorů 1,4 MPi byly pkřivé hlavy válců a dost brzo odcházelo těsnění pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Konstrukce motoru s vložkami válců je vždycky trochu náchylnější k závadě těsnění pod hlavou. I tak je 150kkm docela slušný výkon. Jeden z válců Ti pumpuje plyn do chladící soustavy. Vyměň si těsnění pod hlavou. Hlavu si nechej srovnat, stejně bude trošku prožraná od fridexu a rovnou vyměň gufera na ventilech, vyřeší to spotřebu oleje. Je to motor Favorit, tak stačí oslovit i spolehlivého garážistu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radarek Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Moc dekuji, sverim to znamemu mechanikovi. Holt jak rikas 150tkm uz neni novy motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peetr Vloženo 20. leden 2008 Sdílet Vloženo 20. leden 2008 (editace) u garážisty s živnosťákem jsem to měl posledně, těsnění vydrželo 10000km - rok Editováno: 23. leden 2008, autor: peetr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 20. leden 2008 Sdílet Vloženo 20. leden 2008 Moc dekuji, sverim to znamemu mechanikovi. Holt jak rikas 150tkm uz neni novy motor. Počkej . Nespěchej. Chladicí systém je třeba natlakovat a čekat jestli dojde k poklesu a potom teprve měnit těsnění. Ve škodovce je na to spešl přípravek , který se nasadí místo zátky a pozoruje se pokles tlaku na manometru. Něco podbného se dá snadno vyrobit. Zkoušet na zhřátém motoru. Jinak pokud povoluješ vyrovnávací nádržku na zahřátém motoru tak musí být natlakovaná. Vlivem zahřátí motoru chladicí směs značně zvětší svůj objem. 150 000 km neznamená, že musí být těsnění kaput. I když připouštím, že podle tebou popisovaných příznakůje je to možné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
steeler Vloženo 23. leden 2008 Sdílet Vloženo 23. leden 2008 Počkej . Nespěchej. Chladicí systém je třeba natlakovat a čekat jestli dojde k poklesu a potom teprve měnit těsnění. Ve škodovce je na to spešl přípravek , který se nasadí místo zátky a pozoruje se pokles tlaku na manometru. Něco podbného se dá snadno vyrobit. Zkoušet na zhřátém motoru. Jinak pokud povoluješ vyrovnávací nádržku na zahřátém motoru tak musí být natlakovaná. Vlivem zahřátí motoru chladicí směs značně zvětší svůj objem. 150 000 km neznamená, že musí být těsnění kaput. I když připouštím, že podle tebou popisovaných příznakůje je to možné. ked uz sa bavite o kvapaline, moze to rozpinanie kvapaliny sposobovat jej nepravidelne miznutie? Mam tam neriedenu G12 a stava sa mi ze niekedy 4 mes nedolejem nic a niekedy /hlavne v zime/ dolejem 1l za 3 dni . Nadrzka je cista a nikde som nezaznamenal netesnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radarek Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 ked uz sa bavite o kvapaline, moze to rozpinanie kvapaliny sposobovat jej nepravidelne miznutie? Mam tam neriedenu G12 a stava sa mi ze niekedy 4 mes nedolejem nic a niekedy /hlavne v zime/ dolejem 1l za 3 dni . Nadrzka je cista a nikde som nezaznamenal netesnosti. Mas pravdu, tohoto jevu jsem ti taky vsiml. Obzvaste kdyz jsou teploty pod bodem mrazu, tak se vzdy ztrati vice kapaliny. Jak rikas, nekdy az 1l za 3 dny. Dokonce jsem vedel, kde to utika, ale zastavit ten unik proste neslo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludovit Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 Mam problem s unikom chladiacej kvapaliny.Niekedy je pod autom mala skvrna ale nezda sa mi ze to je chladiaca kvapalina .Kvapalinu dolivam kazde dva tyzdne po 3 dcl.To nie je normalne.Mal som menene tesnenie pod hlavou..Chcel by som este ovzdusnit hadicky od chladica.Nevjete ako sa to robi a kde by som to nasiel.Mam knihu oprav ale tam vobec nic nie je.Mam Fabiu 1.4 50KW 2002 s klimatizaciou.Hladal som vsade ale ten motor je malo rozpisany. dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
steeler Vloženo 25. leden 2008 Sdílet Vloženo 25. leden 2008 dolial som iba destilku cca 1l, uvidime co to spravi pocas mrazov /ak este vobec nejake budu / Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.