Spiol Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 Mám Fabii 1.2 HTP 47kw asi půl roku starou, najeto 10000km, a před měsícem mi na dálnici odešla zapalovací cívka na 2. válci. Cívku vyměnili, bral jsem to jako vadný kus. Najel jsem dalších asi 1500 km a znovu mi odešla cívka, tentokrát na 3. válci. V servisu změřili tlaky ve válcích, prý bývají vadné hlavy motoru, ale hlava OK. Vyměnili vadnou cívku a auto zatím jede. Jde mi o to, jestli mám smůlu na vadnou sérii zapalovacích cívek, nebo jestli tam může být nějaká skrytá závada, která způsobuje postupnou likvidaci cívek. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wassermann Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 Asi máš holt smůlu, ale stávají se na HTP i horší věci, třeba ta hlava nebo i celý motor KO A nejen na HTP, ale aspoň to máš v záruce a doufej, že už bude klid. Někdy cívky odejdou hned u nového, jindy až po x-tisících km a někdo má štěstí, že má najeto třeba 100t km a cívky v pohodě původní. Nedomnívám se, že by to bylo vadnou sérií... BTW: jak jsi to na té dálnici řešil? Přijeli ze Škoda Assistance a řešili to na místě nebo odtahem do servisu? Nebo jsi se tam doplazil po vlastní ose? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spiol Vloženo 27. Únor 2007 Autor Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 Poprvé ( před Brnem) přijela ŠKODA Assistance a cívku vyměnili na místě.Opravu i výjezd mi proplatili až u prodejce, protože jsem neměl servisku. Podruhé ( před Zlínem) mě odtáhli do servisu, kde cívku vyměnili do druhého dne.Na vadné cívky se prý nevztahuje záruka mobility a měl jsem původně zacvakat i odtah, ale slitovali se nade mnou! Pokud je ta závada jenom v cívkách, tak to ještě jednou přežiju. Spíš by mě zajímalo, jestli to nemůže být něco třeba v elektrice, nebo tak, aby neodcházely i ty vyměněný cívky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 ja si myslímm že to môže byť vadná séria zapalovacích cievok.... každopádne uvidíš čo bude ďalej, samo že ti to neprajem, ale až odíde jedna z tých dvoch menených, bude to už na uváženie.... btw... HLADAL si už? tu som našiel tému kde sa riešilo niečo podobné ako máš ty.... problém s HTP, svítí kontr. elektroniky motoru http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...hl=zapalovac%ED Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bubi Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 co to je za bordel ze se na civky nevztahuje mobilita. kdyz ti to znehybni vozidlo tak neni co resit ne, aspon je videt ze ta zaruka mobility je na prd.bych chtel videt co by se delo kdyby mikleklo auto nekde venku a museli mi zaplatit nocleh atd. jak o tom krasne pisou v knizkach... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 Problém s cívkami je docelá stará záležitost. Začalo to aférou kolem vadných cívek motoru 1.8T, tenkrát to myslím i svolávali do servisu. Problém mělo i testované Polo v časáku Autotip, kde cívky odešly tuším dvě během celého testu a pak i katalyzátor, což dávali za vinu právě vadným cívkám. Určitě nepodceňovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 já zatím u HTP MR 05 během 120k km problémy žádný, tuším jestli se nezměnil dodavatel, ty moje jsou italské Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 Presne tak, ako píše bubi - každá porucha, ktorá spôsobí, že s autom nedôjdeš do cieľa, je porucha a v rámci záruky ti je servis povinný pomôcť aj priamo na mieste. Inak s tými servisnými knižkami to je zaujímavý problém - sú leasingovky, ktoré zakazujú servisné knižky nechávať v aute a v prípade poruchy potom má zákazník problém, ak knižku u seba nemá (veď kto by servisnú knižku vždy nosil zo sebou do auta a potom ju zasa bral preč). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spiol Vloženo 2. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 Na záruku mobility jsem se ptal u mého prodejce, bylo mi řečeno, že se samozřejmě vztahuje i na vadné cívky. Jinak auto zkontrolovali, proměřili a je OK, takže KO byly jenom ty cívky. Takže teď budu čekat, až odejde ta poslední cívka - ještě že to není osmiválec , a snad už bude pokoj! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1pe1sk Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 14 16V 55kw 6/05. Mě odešla cívka při 28000km někdy v 10/06, oprava na záruku . Zrovna dnes odešla další a zítra jedu v nouzáku do servisu. Najeto 36000km a 14 dní po záruce . Dám to do servisu, nechám lokalizovat závadu a zkusím kontaktovat Škoda Auto jak se k tomu postaví. Není přece možný, aby auto mělo sice dva roky, ale pouze 36000km a už dvě cívky pryč. Tenkrát jsem je chtěl nechat vyměnit všechny, ale to samozřejmě nešlo. Můj názor je, že odejdou všechny, a musejí být vadné. Nevíte někdo cenu opravy ? Zaslech jsem něco kolem 1700kč ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 14 dní ti vemou v poho ale v nouzáku na 2 válce bych nejezdil když do nefunkčního válce jde stále palivo. To pak rádo ničí KAT. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 24. Červen 2007 Sdílet Vloženo 24. Červen 2007 V zadnem pripade zbytecne nejezdit!!! Pochopil jsem z predchoziho, ze bys jel na 3 valce. Dohodni se se servisem a argumentuj nicenim katalyzatoru! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1pe1sk Vloženo 25. Červen 2007 Sdílet Vloženo 25. Červen 2007 Tak jsem se asi s tou cívkou unáhlil. Ráno sednu otočím klíčkem a motor naskočí a jde normálně, žádná kontrolka nic. Akorát při volnoběhu lehce kolísali otáčky až do 1tis. Jel jsem do servisu, tam to napojil a žádná závada, žádná chyba nic . Projel to a zase jako naschvál nic a když jsme vystupovaly tak najednou začala svítit kontrolka elektroniky a opět vynechávat válec, tak jsem si docela oddych. Opět to napojil a zase nic, žádná chyba, jen něco o nadmořské výšce a něco o netěsnosti sacího a nebo výfukového potrubí to už si nepamatuji, ale prý to je nějaký nesmysl. No auto tam zůstalo. V poledne mi volá, že si můžu přijít. Tak, a dozvěděl jsem se : že jsem ztratil víčko od oleje tak mi dali nový a to bylo ono prý něco s tlakama a mohlo se to takhle rozhádat a ještě uvedli soft. do základního nastavení a je to OK. Je pravda, že jsem dolíval olej, a nakonec jsem to víčko našel dole na plastu, se mi teda ještě nikdy nestalo tak mám náhradní ( a to by mě moc zajímal Váš názor, protože tomu nerozumím a nějak se mi to s tím tlakem oleje nezdá, že by až s toho vynechával válec ? a po telefonu do dvou servisů mi v jednom řekli, že by to mohlo být možné, ale se s tím ještě nesetkaly). Jinak víčko 250kč a 1.5 hod práce 353kč. No kéž by to opravdu bylo jen tím víčkem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1pe1sk Vloženo 25. Červen 2007 Sdílet Vloženo 25. Červen 2007 Jinak k tomu katu. ně to taky napadlo, ale jsem někde četl, že při zjištěný závadě na válci se zavírá přívod paliva do toho válce právě aby se nezničil kat. nespáleným palivem. A v návodu se píše, že pokud svítí EPC a ikonka motoru-výfuk. potrubí, tak že to navolí nouzový program a může se dojet se zvýšenou opatrností do nejbližšího servisu. Ale je mi jasné, že návod je jedna věc a praxe a zkušenost bohužel druhá věc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 25. Červen 2007 Sdílet Vloženo 25. Červen 2007 po havarii som mal taketo potiaze. bolo prasknute vicko oleja. nechcel som tomu verit ze co je to za auto to HTP. dal som nazad prasknute vicko a ten motor zacal koktat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 26. Červen 2007 Sdílet Vloženo 26. Červen 2007 jelikož je kliková skříň odvětránána pozitivně to znamená nejen velkou hadicí před škrtící klapku ale i menší kde je větši podtlak za škrtící klapku tak chybějící nebo netěsnící víčko oleje může a taky podtak rozhodí a to poté blbne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1pe1sk Vloženo 26. Červen 2007 Sdílet Vloženo 26. Červen 2007 Dík za info... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomasx Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Zdravim pratele ? Trosku oprasim tema a rad bych se zeptal v kolika tisicih vam odesla zapalovaci civka ? Už i já jsem si tento víkend dockal a odesla mi tesne pred 40 000 km na druhem valci. Ted jen cekam,kdy mi odejde dalsi... Vazne uvazuji, ze si koupim jednu jako nahradni dil, protoze zkusenost s assistencni sluzbou je fajn, ale jednou mi to stacilo . Mam 1.2 47 KW RV. 2005 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomaS-BB Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Mam 40kW HTP a 43 000km a nic, sice parkrat sa stalo ze zasvietilo EPC a raz Porucha motora ale nikdy ziadne zmeny na chode auta, a potom to zhaslo, tak neviem teraz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hornobrizak Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 Tak pánové na moji F1 47 kw,2003 rok mám vyměněné všechny tři cívky a to po 15000km 65000km a 170000km jedna za druhou.Jednou jsem dojel na dva válce do servisu a dvakrát odtah. Poprvé to bylo po servisu a komplet po vyčištění motorového prostoru vodou (Wap) tak jsem usoudil,že elektro věci nemá rádo vodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomasx Vloženo 15. leden 2009 Sdílet Vloženo 15. leden 2009 Ja jsem o tomto problemu vedel, ze je s civkama u 1.2 problem, ale rikal jsem si no nejak se s tim bude dat dojet, ale po osobni zkusenosti to moc opravdu nejelo. Vazne uvazuji o tom, ze jednu civku si koupim a natrenuji vymenu. Ted vim, ze jednu mam menenou , takze bych se mohl splest jen jednou. Docela by me zajimalo v cem je problem, jestli je to v civkach, nebo v elektrice 1.2. Pokud ma nekdo podrobnejsi informace proc k tomu dochazi dejte prosim info. Verim, ze spousta lidem to muze pomoci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpavlik Vloženo 25. leden 2009 Sdílet Vloženo 25. leden 2009 Pro vsechny postizene (vadnou civkou). Jak se to projevilo? Nepravidelny beh na volnobeh, ztrata vykonu, treseni se... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jELDA Vloženo 25. leden 2009 Sdílet Vloženo 25. leden 2009 jen pro info http://www.cc-autodily.cz/civka-zapalov-s-kabel.html http://www.cc-autodily.cz/civka-zapalov-s-kabel-1_1.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája2 Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 Mám HTP 40 kW, 12/2003, najeto 48000 a zatím OK. Ale mám dva kolegy v práci, co jim na HTP taky odešla jedna cívka, jeden to řešil odtahem a druhý dojel do servisu. Uvažuji taky o koupi rezervní cívky. Nemám servisní manuál (ale asi možná brzo koupím, bo auto stárne), proto se chci zeptat, je složité ji vyměnit a je ta vadná cívka spálená - poznám, která to je? Myslím, že stačí sundat kryt motoru (vytahnutí hadičky na odvětrávání klikovky a vyrvání krytu nahoru) a odpojit kablík od cívky a jen ji vytáhnout a dát druhou a zapojit kablík? Říkám to dobře? Docela by mě naštvalo, kdyby mi odešla na cestě do HR třeba na dálnici v A a já ji neměl!! Díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpavlik Vloženo 1. Únor 2009 Sdílet Vloženo 1. Únor 2009 Rikas to naprosto presne. Neni to nic, co by se na ceste nedalo opravit. Staci plochy sroubovak. Jinak diagnostika, ktery civka je zrovna KO pujde bez kompu asi tezko. Taky jsem o tom premyslel jak to poznat..... jedine metoda pokus-omyl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.