Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

no mohu-li hovořit za sebe, tak "nově" vyměněné mi drží ... a pokud vydrží to co ty z prvovýroby, tak se já resp.auto ani výměny nedožije :kol-46:

tiež mám skúsenosť,že nové origo cievky držia statočne  :palec2:

  • 1 měsíc později...

Ahojte,mam takovy problem a to na otcově Fabii 1.2. 47 kw rv 2004.Najeto 130 tis.km.Po ranim startu se nějak motoru nechtělo naskočit a škubal,po chvili v pohodě.Dalšich asi 10 startu taky zatim v poho.Jinak auto jezdi na lpg,tam se vyskytuje taky problem že při provozu na lpg a při jizdě do kopce nebo podřazeni na nižši otačky začne auto trochu škubat jako by dochazel plyn.Je to dost nepřijemne.Na diagnostice jsem byl před 14 dny a nic to neukazalo,zkusim ještě zajet znovaAle co mě trošku zarazilo když jsem kouk na zapalovaci civky tak jsou na 2 ks celkem dost vyrazne boule,3 vypada v poho.Myslite že to muže byt těma civkama?Myslim že by povrch těch civek měl byt asi uplně hladky ne?Děkuji za připadne nazory.

 

Já už měnil 2 cívky a na obou byla boulička. Mě se vadné načlé cívky projevovaly ve vyšší rychlosti a házelo mě to do nouzáku. Staré italské, nové origo turecké. Tu 3tí jsem vyměnil preventivně - starou budu vozit s sebou pro jistotu (ta je na fotce vpravo:) První se odporoučela zhruba po 215.000km (cca) a druhá ve 223.000km.

post-37368-0-61749700-1380126133_thumb.j

Upraveno od 12htp47kw

zdravím kolegové, na 110tkm jsem měnil civku na 2. a 3. OE VW AG made in Turkey teď na 145tkm na obou jsou bouličky tak jsem je dal na reklamaci s ,, nafingovaným výpisem z diagnostiky a obojí uznáno. Povedlo se sehnat NGK civky po 450,- tak uvidím jak dlouho vydrží....

Mě se odporoučela včera poslední "původní" cívka :(, najeto cca 126tis. km a rv. 2003...

Co říkate na Bosche? Jen tu měl můj "dvorní" dodavatel skladem tak jsem ji vzal, snad bude sloužit dobře :)...

  • 3 týdny později...

Nazdar .Nemôžu tie cievky odchádzať kvôli niektorým druhom sviečok.Pri 93000km som vymenil originál sviečky za bosch a cievky boli pekné hladké ako nové.Teraz pri 105000km som sa zhrozil keď videl všetky 3 cievky na dvoch miestach nafúknuté.Auto zatiaľ ide bez problémov ale taká zmena za 12000km ma vydesila.

Já mám na všech třech svíčkách také bubliny, ale zatím nemám důvod proč je měnit. Jediný problém co řeším, že při rozjezdu josu otáčky moc vysoko nebo moc nízko, ale to podle i vagu bude pravděpodobně přidáváním falešného vzduchu. Dále co se mi nelíbí, že když podřadím hlavně z 3 na 2 tak to pěkně cukne. To lae asi taky nebude cívkami co? Jak se vám projevovalo auto před tím než odešli cívky, krom nouzového režimu? Jo a volnoběh je nepravidelných, občas jakoby vynechá, ale to bych taky přisuzoval falešnému vzduchu.

  • 1 měsíc později...

V sobotu jsem nastartoval (1.2 HTP 47kW) a hned bylo jasné, že běží na dva válce, auto hrozně škubalo. V servisu mi řekli, že byla špatná zapalovací cívka. Ale 3 dny před tím jsem jel cca 300 km zcela bez problémů. Cívka odešla ne za jízdy, ale mezi jízdami. Nechápu, jak se to může stát?

 

Jinak je to už 3. vadná cívka během cca 65000 km. Je to normální životnost? Dá se dělat něco aby vydržely déle?

úplně normálně, to máš třeba jak s televizí, jeden se díváš a druhý den jí chceš zapnout a ono nic, je pokažená :kol-28: . Jinak co se týká životnosti, jsou tady tací jako ty, co jim odešla brzy (holt nějaká vadnější série) a jsou tací, jako třeba já, kterým odešly cívky v rozmezí 185t, 215t a poslední v 245t km :kol-31: .

Čtu, že hodně lidí vozí náhradní cívku s sebou. Dá se nějak v polních podmínkách zjistit, která cívka je špatná?

pouze metodou pokus omyl, teda pokud není viditelně poškozená. Na cestě jsem měnil již 2x, u té první jsem se dobelhal cca 4 km zpět domů a polohu jsem dignostikoval VAGem, nicméně u zbylých dvou to bylo v polních podmínkách. Když odešla ta druhá, tak jsem vynechal již tu měněnou a vrhl se na zbylé 2. Ovšem na první pokus jsem nebyl úspěšný, jak funguje zákon schválnosti, byla to zrovna ta druhá a když odešla třetí, šel jsem již na jistotu. Otázka 5 min a jelo se dál :kol-47:

Já to poznal hned. Stačilo sfouknout oheň a počkat až se dým rozplyne.  Horší bylo že tu druhou jsem při vytahování přetrhl to je pak mazec.

  • 2 týdny později...

Zdravíčko pánové. Mám malý problém. Mám golfa IV 1.6 16V. Ať hledám cokoli nějakou závadu na googlu, vždy vše najdu právě na vašem foru:) Princip stejný, VW motory.

 

Mám najeto 227tis km. 210tis km odešla první cívka na 1 válci, vyměněna, pak další, další a dnes taky další :kol-32: Pořád jen cívka na 1. válci už 4tá. Nevíte někdo, čím to může bejt? :kol-26:

origo?

a svíčku na tom válci jsi zkusil jinou?

  • 4 týdny později...

Zkusil a nic. Dned další cívka KO. Vždy se pokazí při startu, nikdy při jízdě. Nastartuju auto a už běží na 3 válce a rozbliká se kontrolka. Přitom ho vypnu když dojedu a běží normálně. Nevím, co se s tím děje :kol-32: Ale sere mě to celkem. Máte nějakej nápad? Je to jen na tom 1.válci.

Elektrice nerozumím, ale nejde do ní příliš velký proud? Dá se to nějak proměřit?

Potřeboval bych nějaký schéma toho zapojení, nikde sem nic nenašel. Evidentně co sem sehnal, tak uprostřed je napájení té cívky a konektor 1a4 je kostra. Ale je to divný. No nějak bych to proměřit chtěl. A nebo je to pak špatně ukostřený, nevím.

Určitě bych proveřil ukostření.

Moc díky! Mrknu na to :)

 

 

Tak sem měřil kostry a všecky sou ok, i odpory dobrý. I kostry vzájemně mezi sebou. Tak pánové teď teda fakt nevím :( Je to jen při startu, je možné, že právě při startu někde jsou vysoké proudy, které cívku odrovnají, nevím. Každopádně s tou kabeláží už někdy bylo něco dělaného, je to zamotané černou elektrikářskou páskou. Mám LPG, ale proč by lezli do zapalování, to nevím.

Upraveno od tomakecTD

Pri startovani muze byt v napajeni vetsi bordel nez pri nastartovanem motoru - napeti ruzne zvlnene, napetove spicky ..., ktare by civku mohl odrovnat (i kdyz se mi nechce verit ze by si to vyrobce neosetril), takze by tam slo pokusne dat nejaky filtr ktery by napeti procistil . Dalsi moznost ze z ridici jednotky leze ridici signal s jinou hodnotou nez by mel jit (taky se mi to zda dost nepravdepodobne), takze zmerit co tam jde za signal a osetrit, aby tam nemohlo prijit nic jineho. Civky taky casto odchazely pokud to nekdo skousel bez zasunute svicky (takze by nekde mohl byt spatny kontakt nebo vadna svicka).  Jak tam jsou stare svicky, kolik maji najeto?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.