Přejít na obsah

Tahanie do strany


jey-r

Doporučené příspěvky

Jak tak na to koukám, tak geometrie není OK. Odklon má být 0°28´ + - 0°30´. A tobě na levém kole naměřili 1°07´, což je mimo toleranci. Proto je hodnota 1°07´ uvedena na výpisu červeně.

 

Osobně bych ale čekal, že auto s větším odklonem na levém kole potáhne doleva, ale možná si to myslím špatně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc všem za rady. 

Na tom servu je nejhorší to, že se začalo projevovat až po té, co mi ve čtvrtek kontrolovali opět geometrii a  když jsem odjížděl ze servisu, tak mě přišlo, že jde řízení trochu tíž. Jako by tam přitáhly hřeben - jako se to dělalo na starých 120-kách. 

Jak tedy postupovat dále? Jak je donutit to předělat - tedy v rámci reklamace, protože toto je na reklamaci - špatně provedená geometrie a navíc díky tomu zničené pneu? Jak jsem psal, tak mi tvrdí, že odklony - příklony se nedají u fabie seřídit.  :kol-27:

Jen doplním. Bohužel na řešení reklamací mám už jen 4500 km :(

Editováno: , autor: miland42
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Servo bych ani nepředpokládal reklamovat vůči jejich práci, ale prostě reklamovat- píská servo a jde tíž řízení. Jen aby mě s tím nevyhodili způsobem "moc si vymýšlíte a hledáte problémy tam, kde nejsou". 

Ach jo. Člověk koupí za nemalý peníz nový auto a čekal by že to bude chvíli fungovat jak má. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

,,Člověk koupí za nemalý peníz nový auto a čekal by že to bude chvíli fungovat jak má. ,,

 

Prišiel dedo mal 6 ročnu faku 30tis. km a odmerak som mu kompresiu na druhom valci 9 bar skoro sa rozplakal že raz v živote si kupil nove auto aby už mu to vydržalo do konca života.  Bolo mi ho velmi luto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výsledek geometrie by měl jít vyreklamovat, protože 1°07´ je mimo toleranci, takže to není OK a proto bys nové měření platit nemusel. Platil bys měl jen za odstranění závady (seřízení). Gumy (guma) na tom nebude po 6000 km tak zle. Taky si myslím, že některé dezény se sjížděli do pily i když bylo všechno v pořádku. 

 

Další věc je, jestli se s nima chceš dohadovat a taky jestli mají ještě tvoji důvěru, protože do opravy se jim evidentně nechce....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes volal na ŠA infolinku, jestli jde, nebo nejde seridit odklon kola. Odpoved: to by bylo hodne spatne, kdyby to neslo. Jde to na vsech koncernovych autech. Krom toho chtel vedet nazev servisu, coz jsem nerekl, protoze az na toto male zavahani zatim se servisem spokojenost.

Editováno: , autor: miland42
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě sedím v servisu a čekám na auto... Stavil jsem se ještě na STK a zjištěny volné - měkké zadní silenbloky (nebo jak se to píše) uložení předních ramen. Takže to je pravděpodobně důvod mích veškerých problémů. Teď se to snažím uhrát na reklamaci. Snad nebude problém. Jinak geometrii uznali a rekli, ze rpzhodne znova platit nebudu. Ještě dám vědět, jak to dopadlo.

 

edit: Volali mi ze servisu. Čekalo se na vyjádření ŠA. Výsledek je - vyměnit (opravit) v rámci reklamace - silenbloky. To servo se ještě uvidí. Musí na něm naměřit nějaké hodnoty, což se udělá, až tam budu auto dávat. 

Takže zatím super. Ještě by mohla Škoda zaplatit zničené pneu, nebo dát alespoň 50% slevu na nové :)

Editováno: , autor: miland42
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Píšu jak jsem slíbil.Dnes jsem dal auto na výměnu těch silenbloků. Ty jsou opraveny v rámci reklamace. U toho zjistili, že je na pravé straně ohnutá spojovací tyč řízení, ale až v závitu, co se řídí geometrie. Nikdy jsem nevzal žádnou díru. V servisu mi řekli, že se s  tím ještě nesetkali, a že si také myslí, že to není tím, že bych vzal nějakou díru a zkouší to dát na reklamaci. To prý může být také problém toho tahání do strany. Pokud to ŠA neuzná, tak budu chudší o cca 2700Kč

Jinak jsem dostal náhradního rumíka - zdarma. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes vše opraveno a perfektně funkční. Po tahání do strany není ani památky a vlastně poprvé za 56tis km si užívám jízdu, když auto jede jak má. Jinak reklamace spojovačky řízení neuznána, ale na druhou stranu uznána reklamace serva řízení, takže v pondělí bude výměna. :)

Podle geometrie je rozdíl v odklonech kol 7 úhových minut, což je už nic. Sice je hodnota někde na 52´´ ale je to prostě na obou stranách stejné, takže to konečně jede rovně a dá se i pustit volant, aniž by to někam tahalo. Maximální spokojenost se servisem (Verold - HK). Možná se i díky mě naučili seřizovat odklony kol na fabii2 :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám stejný problém, tahání doprava. Najeto cca 12 tis. km, koupeno jako půlroční ojetina Škodovky - při 8 tis. km).

Nejprve jsem nechal přehodit zadní a přední gumy, pak šel na geom. Zaplatil jsem za přeměření a sdělení, že vše je ok. Dokonce se se mnou projel mechanik a řekl mi, že to je normální, že to dělají všechny Roomstry, protože prý mají tak dokonalé a citlivé řízení, že reaguje na všechny nerovnosti a všechny silnice mají mírný sklon vpravo, takže mi to tak bude dělat stále!!! Asi mě měl za blba.
Na lince, která ověřovala kvalitu servisu, mi doporučili zavolat na bezplatnou linku škodovky. Takže to budu řešit po dovolené.

Byl jsem se mimochodem projet s kámošovým Room. dies. (r. v. 2007), a tomu nic netahá, auto jede krásně rovně na stejné silnici. Naopak po porjetí mým vozem říkal, že to je blbě...

Až se mi podaří problém vyřešit, dám vědět, co s tím bylo. DOufám, že uznají záruku, je to v podstatě nové auto.

V každém případě, ty hlášky servisů: "Moc si vymýšlíte..." jsou fakt úžasné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohuzel to tak je. Vcera jsem se projel predvadeckou O3 1.6 TDI a to same. Auto tahlo do prava, volant natoceny mirne vlevo a celkove to proste nesedelo. Nevim, co tim koncern zamysli. Mam pocit, ze chteji uplne zlilvidovat vyrobu skodovek. Proste katastrofa. Pred O3 jsem jel predvadeckou Mondea a lepsi podvozek jsem hodne dlouho nezazil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Takže mé tušení se naplnilo: po koupi zimních pneu to přestalo tahat doprava. Při nasazování letních na jaře jsem proto zkusil přehodit gumy tak, jak se to nemá - do kříže (pravou přední dozadu doleva atd. Tahání se ztratilo i u těchto pneu. Tzn. jsou to nekvalitní letní gumy, které byly na Škodovce od začátku. Dělali ze mě blbce, ale jak jsem se dozvěděl, reklamovat gumy je stejně problém. Proto mi asi raději tvrdili, že tahání vpravo je u těchto vozů normální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...