Publikováno Březen 15, 200718 r Jaký máte názor na řazení roomstera? je dost měkké ,krátké? stalo se Vám, že jste již "šli přes zuby"???
Březen 15, 200718 r oproti OII mi razeni prijde lehci a presnejsi. Jit prez zuby je spis problem nedoslapnuti spojky, cos se mi nekolikrat stalo u FI a OII, u rumika zatim ne. Akorat me dost neprijemne prekvapilo, kdyz sem omylem slapl na plyn bez zarazene rychlosti, ze se motor po vytoceni dost pomalu vratil na volnobeh.
Březen 17, 200718 r Mám zamykání zpátečky od Constructu a vždy když opouštím vůz, tak to zamknu. Problém je, že se mi téměř vždy ta zpátečka podaří zařadit až na podruhé. Se to tam nějak kousne vždycky nebo co a nejde mi tam ta zpátečka dotlačit no Ale při jízdě je řazení v poho.
Březen 17, 200718 r jj jasny, staci znovu vyslapnout spojku, stava se to i u 1, proste cas od casu nesednou kola(v prevodovce), tak aby to slo zaradit - kdyz motor nebezi.
Březen 17, 200718 r Taky se mi to už párkrát stalo, že jsem spočítal zuby na převodech, ale spíš to byla moje chyba, málo sešlápnutá spojka. Jinak řazení v pohodě.
Duben 28, 200718 r Chtěl bych se zeptat kluků co mají 1,2 HTP 47kW kolik mají otáček na pětku při 90km/h. Díky za odpověď. Připadá mi že mám u 51kW verze nejaké krátké převody?
Duben 28, 200718 r Chtěl bych se zeptat kluků co mají 1,2 HTP 47kW kolik mají otáček na pětku při 90km/h. Díky za odpověď. Připadá mi že mám u 51kW verze nejaké krátké převody? mas naprosto stejny prevody jako my. vlastne i motor, jen mas lepe nachipovanou ridicii jednotku,. prevody jsou dost kratky. Je to dany uz urcenim toho auta. Na tu petku kolem 90 mam asik 3000, , zjistil sem, ze pri cca 100-110 se lame spotreba do te doby je to prima, ale nad tech 110 uz papa rumik dost. pri jizde UL-PRAHA a 150km/h papa 9l, otacky pri tehc 150 jsou nekde kolem 4500.
Duben 28, 200718 r No tak moje zkusenosti s razenim jsou asi takove. Mam 1.6 a zda se mi, ze by tam mohla byt i 6tka a prevody jsou strasne dlouhe na muj vkus. Jo a Pri prvnich 500ti kilometrech jsem mel problemy s petkou. Vzdy jak jsem predjizdel a chtel zaradit ze 4 na 5 tak ta petka tam sla ztuha, jakoby musela preskocit nejakou zarazku. Stavalo se to casto kdyz jsem ctyrku vytocil do vyssich otacek kolem 4 tis. Postupem casu se to stava min a min. Ted mam 1000km a obcas se to jeste stane, takze si myslim, ze si seda prevodovka, mozna tam byl nejaky malinky otrep nebo co.
Duben 28, 200718 r Díky za odpovědi. Už jsem se bál že jsou moc krátký ale je ta převodovka podle toho co píšete stejná. Mám při 90km/h taky 3000 ot/min. Jsem zvyklý na delší převody tak mě to zaskočilo. Ale je pravda že při těch 90km/h je alespoň pro Mě moc příjemný cestování a motor jen tak tiše ševelí.
Duben 29, 200718 r mam tie iste skusenosti - prevody su dost kratko spravene oproti motorom s vyssim objemom - jednoducho si treba na to zvyknut... Najnizsiu spotrebu mam tesne pod tachometrovou 90 pri otackach takisto tesne pred 3000 (mozno ~2900)
Květen 13, 200718 r Mám zamykání zpátečky od Constructu a vždy když opouštím vůz, tak to zamknu. Problém je, že se mi téměř vždy ta zpátečka podaří zařadit až na podruhé. Se to tam nějak kousne vždycky nebo co a nejde mi tam ta zpátečka dotlačit no Ale při jízdě je řazení v poho. Ja nemam ziadne bezpecnostne na pake a tiez mam problem raz za cas so zaradenim spiatocky. Bud vyradim a znova zaradim alebo ju silnejsie pritlacim a tiez zaskoci. Ale mam najazdenych este len necelych 500km a tak to moze byt len pociatocna tuhost. Dufam ze sa to casom strati.
Květen 19, 200718 r Problem so zaradenim spiatocky nemam na 1,4 na fabii HTP som maval, tu mam skor neikedy problem radit 1 .. treba jej trochu pomoct do dorazu inak pocitam zuby ...
Květen 20, 200718 r Problem so zaradenim spiatocky nemam na 1,4 na fabii HTP som maval, tu mam skor neikedy problem radit 1 .. treba jej trochu pomoct do dorazu inak pocitam zuby ... hm to je divne. jednicka mi tam jde bez problemu. Pokud "prepocitam zuby", tak je to tim, ze radim ryhcle a nezmacknu spojku poradne.
Květen 20, 200718 r no dnes som to skusal , mam pocit ze tam ide 1 horsie ... ale aj spojka trosku inac zabera ako na fabii .. pocit, uvidime casom teraz to ma nalietane okolo 160 km
Květen 20, 200718 r no dnes som to skusal , mam pocit ze tam ide 1 horsie ... ale aj spojka trosku inac zabera ako na fabii .. pocit, uvidime casom teraz to ma nalietane okolo 160 km aha tak to je jen o zvyk. Verim ,ze se to po nekolika 100vkach kilometru usadi.
Květen 20, 200718 r jj dufam, akurat sa zacinam na zaklade informacii z tohto fora pozerat aj po inych "neduhoch "
Říjen 5, 200717 r Tak mam po peti mesicich najetou dvacku tisicu a pozoruji, ze se mi lehce hybe hlavice radici paky. Pokud se sni snazim jakoby zakroutit, pri razeni to pozoruje predevsim na petce, kde se mi paka protoci v ruce. Pozorujete nekdo tez? Co se tyce zarazeni zpatecky, tak na to nadavam jiz od fabky, tenhle VW system mne vzdy stval (byt diky stupni 6 je supr) a sem tam musim zaradit nadvakrat.
Říjen 5, 200717 r Tak mam po peti mesicich najetou dvacku tisicu a pozoruji, ze se mi lehce hybe hlavice radici paky. Pokud se sni snazim jakoby zakroutit, pri razeni to pozoruje predevsim na petce, kde se mi paka protoci v ruce. Pozorujete nekdo tez? Jo, máme najeto přes 18 000 a taky se začíná řadicí páka lehce protáčet. Zatím to není moc znát, uvidíme za dalších pár tisíc km.
Říjen 5, 200717 r Tak mam po peti mesicich najetou dvacku tisicu a pozoruji, ze se mi lehce hybe hlavice radici paky. Pokud se sni snazim jakoby zakroutit, pri razeni to pozoruje predevsim na petce, kde se mi paka protoci v ruce. Pozorujete nekdo tez? Jo, máme najeto přes 18 000 a taky se začíná řadicí páka lehce protáčet. Zatím to není moc znát, uvidíme za dalších pár tisíc km. Netoci sa radiaca paka ale hlavica radiacej paky.A to koli tomu ze zospodku pod tou hlavicou je uchytka ktora sa asi vybraciami,alebo radenim pootaca a tym uvolnuje.Treba zdvihnut tu kozenku co je na radiacej pake a pod hlavicou je taky plastovy kruzok.Ten treba pootocit najprv do prava,zatlacit hlavicu dobre dole a potom ten kruzok otocit nazad do lava az akoby zacvakol.A uz sa hlavica nebude otacat.Bohuzial len do casu,kym sa to zasa neuvolni
Prosinec 16, 200717 r Měl jsem půjčeného roomika na 2dny najel jsem přes 500Km a řazení oproti moji octavii rv.00 je lepší jen při rychlejším řazeni ze 4na 5 při předjižděni ap.se tam té 5 moc nechtělo musel jsem ji davat s větší silou než ostatní rychlosti.Motor 1.4/63Kw najeto 25000KM
Prosinec 17, 200717 r Jo, máme najeto přes 18 000 a taky se začíná řadicí páka lehce protáčet. Zatím to není moc znát, uvidíme za dalších pár tisíc km.Netoci sa radiaca paka ale hlavica radiacej paky.A to koli tomu ze zospodku pod tou hlavicou je uchytka ktora sa asi vybraciami,alebo radenim pootaca a tym uvolnuje.Treba zdvihnut tu kozenku co je na radiacej pake a pod hlavicou je taky plastovy kruzok.Ten treba pootocit najprv do prava,zatlacit hlavicu dobre dole a potom ten kruzok otocit nazad do lava az akoby zacvakol.A uz sa hlavica nebude otacat.Bohuzial len do casu,kym sa to zasa neuvolni Tak jsem to zkusil a povedlo se. Tak az se to zase projevi, neni problem poopravit. Dik za radu.
Prosinec 17, 200717 r Nemcouri jsou na razeni slendriani, pokud nekdo jel ve francouzskem aute , ti jedini maji snad razeni fakt vymakane,
Prosinec 18, 200717 r Nemcouri jsou na razeni slendriani, pokud nekdo jel ve francouzskem aute , ti jedini maji snad razeni fakt vymakane, Tak by mě opravdu zajímalo, jestli si děláš srandu, nebo to co jsi napsal myslíš vážně. Jel jsi někdy ve francouzském autě, např.Citroenu?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.