Pawouk Vloženo 16. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2015 Jaký je to motor? Přesunu to do příslušné motorové sekce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda 81 Vloženo 16. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2015 (editace) Je to 1.4 MPI r.v.2000 děkuji Editováno: 16. Červenec 2015, autor: Jarda 81 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vejn Vloženo 27. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2015 studeny startuje ok a teply uz nie tak to bude asi cidlo teploty kvapaliny termostat. si novacik pouzivaj funkciu hladat uz sa to tu pisalo 1000x HLEDAT- v pravo hore Moje auto se chová stejně při startu s ohřátým motorem, výměna čidla teploty a termostatu na to němá žádný vliv auto se chová stejně jako před výměnou....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pawka Vloženo 28. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2015 ja mam problem jako bady, byl tu bratranek a teply mu to nechce 1-3 do mesice chytnout a kdyz uz to chytne,tak to jde zle. studeny vpohode, potrebuju promerit cidlo polohy vacky,ale jak to tam maj spojeny nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pawka Vloženo 29. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2015 jak zmerit snimac vacky,asi je to prave toto. co vubec ridi? kdyz ho odpojim,tak to vrci dal,jak je to mozny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 29. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2015 Stáhni jsi DP tam máš o snímači něco napsané. Po jeho odpojení jsi to bere přednastavený signál z ŘJ motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pawka Vloženo 30. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2015 nemuzu to v nem prave najit,chybi tam slozka 1,4mpi,jsou tam jen 1,2ky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferdinand II Vloženo 18. Květen 2021 Sdílet Vloženo 18. Květen 2021 (editace) Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zdali jste se někdo u MPI nesetkali s následujícím problémem. Motor za studena nastartuje na jedno otočení startu, otáčky vyletí na 1500. Ideálně v zimě - to je úplně nejrychlejší. Kdyžje motor zahřátý po jízdě, vypnu ho a třeba za 5 - 10 min startuji znova, tak je start normální - 3 až 4 otočení startéru, otáčky vyletí lehce přes 1000 a hned se stabilizují na volnoběh. Když ale startuji motor tak hodinu po jízdě, tak je to děs. Startér točí a točí. Někdy musím na 2x. Pak se to celé oklepe a otáčky se horko těžko vyhrabou k volnoběhu. Pak stačí ťuknout do plynu a už to běží OK. Za všech okolností auto jede normálně, sílu má, spotřeba je v pořádku. Nevíte prosím kdokoliv, co s tím? Já už nevím a nechci měnit stylem pokus/omyl díly. Moc díky! Editováno: 18. Květen 2021, autor: Ferdinand II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 18. Květen 2021 Sdílet Vloženo 18. Květen 2021 Je to typicky priklad ked prepusta vstrek do sania.Ked vypnes prepusti za kratsiu dobu menej a tak nastarujes.No ked prepusti vela v sani je presytena zmes.Ked odstavis auto vypusti tlak z palivovej listy cez ventil.Takto si tuto teoriu potvrdis. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferdinand II Vloženo 18. Květen 2021 Sdílet Vloženo 18. Květen 2021 Díky za reakci. Jak presne odpustím tu lištu? Zkusím to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fosgen Vloženo 18. Květen 2021 Sdílet Vloženo 18. Květen 2021 Dělalo mi kdysi auto to samé. Byl vadný snímač teploty chladící kapaliny. Nejlepší je napojit to na Vag a podívat se na chyby. Jinak je to střílení na slepo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferdinand II Vloženo 18. Květen 2021 Sdílet Vloženo 18. Květen 2021 (editace) Vag jsem prošel. Mám nové čidlo na termostatu (házelo špatné teploty o 20°) po výměně se to zlepšilo. Měnil jsem lambdu, teď je o dost menší spotřeba. Čistil jsem senzory otáček (na vačce i na setrváku) a to nemělo žádný účinek. Na Vagu žádné chyby, hodnoty v normě dle DP. Proto už jsem nevěděl a napsal sem ;) Editováno: 18. Květen 2021, autor: Ferdinand II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 18. Květen 2021 Sdílet Vloženo 18. Květen 2021 Já bych si přisadil na kapající vstřik. Simptomy tomu odpovídají. Do sání nakape "zásoba paliva". Tím pádem je ze začátku směs tak bohatá, že nejde nastartovat, pak se to postupně zlepšuje, napřed běží motor nepravidelně, za chvíli se zásoba paliva odpaří a chod motoru se vrátí do normálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 18. Květen 2021 Sdílet Vloženo 18. Květen 2021 Na 1.6 Mpi je na konci listy ventil rovnaky ako na kolesach.No nesom si isty ako na 1.4.Hoci ich servisujem dva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferdinand II Vloženo 19. Květen 2021 Sdílet Vloženo 19. Květen 2021 Všem vám děkuji za příspěvky. Zaměřím se na ty vstřiky. Prve bych ale rád zkusil upustit ten tlak v palivovce. Nemůžu ale přijít na to, jak to udělat, abych nemusel odpojovat hadici. Nevíte někdo? Koukal jsem i do DP a u demontáže tam zmínka není. Z levé strany je jakoby našroubované víčko, ale nejde s tím hnout a asi by se to dříve ulomilo. Poslední možnost je sundat listů i se vstřiky, dát je nad papír a sledovat, který a jestli bude kapat, jinak nevím. O se mi ale nechce ted dělat, protože je to časově náročnější a potřebuji, aby bylo auto operativně pojízdné. Ideální by bylo upustit tlak a zkoumat, co se bude dít za pochodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferdinand II Vloženo 21. Květen 2021 Sdílet Vloženo 21. Květen 2021 Nevíte tedy prosím někdo, jestli jde u MPI upustit jednoduše tlak palivovky nebo musím sejmout hadici? Ještě jedna trochu OT. Když chci změřit tlak paliva, tak to udělám tak, že právě přívodní hadici do lišty napojím na měřák? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colejek Vloženo 22. Květen 2021 Sdílet Vloženo 22. Květen 2021 Ahoj,ano,na konci palivové lišty,kdyz se dívás do motoru tak vpravo, je seda cepicka. Tu odšroubuj a je tam jakoby klasicky ventilek na kolo. Tim to odpustíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferdinand II Vloženo 22. Květen 2021 Sdílet Vloženo 22. Květen 2021 Koukal jsem na to a vpravo na liště žádné víčko není, jen tam normálně končí. Naopak vlevo je něco, co vypadá jako zátka (pod tím by to mohlo být?), ale zaboha s tím nejde cuknout. Zkoušel jsem to i sikovkama a nic. Ale bylo by to dobré, když bych nemusel sundavat hadici, jen to upustil a zkoušel. Přidávám foto lišty, jak to vypadá. Na fotce je přímo můj motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
richi661 Vloženo 22. Květen 2021 Sdílet Vloženo 22. Květen 2021 Podle DP na liště žádný odpouštěcí ventil není.Jinak se podle DP musí odpojovat hadice. Lišta paliva.xps Kontrola vstřikovaného množství.xps Kontrola vstřikovacích ventilů.xps Kontrola udržovacího tlaku.xps Kontrola provozního tlaku.xps Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferdinand II Vloženo 22. Květen 2021 Sdílet Vloženo 22. Květen 2021 Díky za přílohy. Právě do DP jsem koukal horem dolem a také jsem to nenašel. Holt shodim kryt a povolím hadici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferdinand II Vloženo 1. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2021 Tak jsem zjistil ještě jednu novinku. Auto vůbec nemusí jet. Stačí, aby bylo horko, auto na slunci a už startuje blbě. Něčemu v motoru se nelíbí horko, když motor stojí, ale zaboha nevím čemu. Mám dvě Fabky. Druhá, také 1.4 MPI (ale už AQW), je střep a má nalítáno 330tkm. Startuje vždy jako nic. Napadlo mě prohodit zapalovací modul, ale to fakt vařím z ničeho stylem pokus omyl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 1. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2021 A co snímač teploty motoru? Když auto stojí na sluníčku, tak si motor (řídicí jednotka) může myslet, že je motor ohřátý a nepřizpůsobí bohatost směsi. Ale nejde to moc dohromady s výše uvedeným startováním po hodinové odstávce. Diagnostika nic nenapověděla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferdinand II Vloženo 1. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2021 (editace) Snímač na termostatu (jestli se bavíme o tom) jsem měnil, protože původní dával haluz data. Trochu se to zlepšilo, ale nijak zvlášť. Na diag jsem nic neobvyklého nezaznamenal. Hodnoty dle DP jsou ok. Koukal jsem na hodnoty lambdy (je ale půl roku stará), čidla klepání, vstřiky, klapku, teplota a tlak vzduchu... Všechno je v toleranci. Bezprostředně po jízdě startuje ok. Pak odstávka a startér točí, točí a motor sotva naskočí. Stačí drhnout do plynu a otáčky se okamžitě srovnají a už to drží. Čistil jsem klapku, hledal netěsnosti (stříkal jsem sprejem na brzdy na berany, svody, okolo klapky), čistil jsem snímače otáček od špon a oleje, měřil jsem komprese... Prostě nic nenasvědčuje, že by v něčem byla chyba. Editováno: 1. Červenec 2021, autor: Ferdinand II Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 1. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2021 Nieco z toho co pises je polopravda.Sam motor svojim startom za tepla ti to dokazuje.Ja k mojmu MPi pristupujem inak a zatial po 360 tkm som nemal taketo problemy.Ak rozoberiem sanie kukam ake su o kruzky ak neodstavaju idu nove.Ak meram kompresiu musim si byt 100% isty ze rozvody su ok aj mechanicky aj elektronicky.Ak vidim ze mechanicky ok ale skace hodnota ide novy snimac na kluku.Dalej kontrolujem vsetky vyvody zo sania.Podtlak brzd egr aktivne uhlie a podtlakova klapka.Ak toto splnim idem po elektrike. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferdinand II Vloženo 2. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2021 Co znamená přístup jinak? Já nejsem z těch, kdo na to kašle a pak až se něco přihodí, tak to řeší. Auto má v rámci možností nej údržbu. Bohužel tohle řeším téměř rok a fakt nevím, co s tím. Nechci vyměňovat pokus omyl. Rozvody elektricky ok - co to prosím znamená? Jestli neskáčou otáčky? Mně skáčou +/- 32 tuším. Dokonce to dělalo každé 1.4 MPI, že mírně kolísají otáčky, tak jsem to blíže neřešil. Co se týče senzorů otáček, myslíte, že v tom by to mohlo být? Bylo mi řečeno, že kdyz by byl KO, tak mi motor za tepla prostě nenaskočí, jenže on startuje normálně. Pouze když se nechá stát déle zahřátý, tak pak je problém a nejde to. Stejně když je ve vedru na slunci, tak ani jet nemusím a nechce startovat. Nevěřím už proto, ze by to bylo kapajícím vstřikem. Měl jsem tip na čerpadlo, ale to je totéž - motor jede normálně v celém spektru otáček, tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.