Publikováno Březen 27, 200718 r Prosim o radu - dnes jsem objevil louzi pod autem/motorem/ u praveho pr. kola - priblizne kousek pred nim. Kdo vi a poradi co me ceka?Do ted auto slapalo v pohode, ma nalitano 167 tis. km, ale obcas se pri pousteni spojky ozval / obzvlast v zatacce / divny vrzajici zvuk.... Kolik si mam pripravit na opravu a kde nejlepe?jsem z Prahy... Diky vsem za radu. Honza
Březen 27, 200718 r jestli je to TDI, tak jestli ti to nechčije olej od intercooleru. Nebere ti motor olej? Taky jestli ti nechčije nafta z filtru. Jinak na pravé straně u TDI snad žádnej zdroj oleje není. Koukni se, jestli ti to fakt teče na té straně, protože tam máš určitě kryt motoru(pod motorem), a tak to může ve skutečnosti chcát kdekoliv. Musíš oddeklovat ten kryt a kouknout, odkut to chčije. Hledej šmudlo. Mimo to co jsem napsal koukni na chladič oleje a filtr, šroub na vaně, těsnění kolem víka ventilů. Doplňte mně na co jsem zapoměl...
Březen 27, 200718 r Rovnaky problem som mal s berlingom, dal som to do servisu a bolo to nejake tesnenie ci co...
Březen 27, 200718 r nebo to taky může být olej z posilovače a valí ti to přes pístnici, ale to bych ti nepřál...
Březen 27, 200718 r Autor menil jsem palivovy filtr, ale od toho to asi neni...Jde o olej, cerna barva a kape to fakt napravo ve smeru jizdy... mam 1.9 TDi, r.v. 2000, 167tis.km, kryt pod motorem. A olej mi to z motoru vzalo, na rasce ubyl do posledni tretiny... Diky vsem za snahu -co me ceka krom hledani?
Březen 27, 200718 r Autor Gufero- jsem vcelku laik, porad mi:kolik stoji oprava?A to musi motor ven?A u ty prilezitosti vymenit spojku atd atd...? dik
Březen 27, 200718 r tak 90% gufero na klice Plně souhlasím, já jsem ho teď měnil na své 2.0, r.v. 1999, samotné gufero mě stálo asi 220,- Kč, ale dával jsem tam ještě ten starší typ. Ale asi budou všechny tak stejně drahé. Musím ale říci, že olej mi stékal po vaně motoru a ze začátku to vypadalo jako by mi propouštěl výpustnej šroub. Až když jsem pod to vlez jsem zjistil kde to teče. Jinak u 2.0 se musí schodit rozvody a sundat ozubené kolo klikovky a ten šroub byl fakt drsně zatáhlej. Pak se jen vymění gufero a je to. U 1, to bude asi stejné. A je krásně suchoučko.
Březen 27, 200718 r jelikož tam máš kryt, tak to může chcát z mnoha míst, zachytává se to na tom krytu a nejbližším místem to pak vytejká na zem. Musíš najet na ďouru, shodit ten kryt a kouknout kde to chčije. Případně utřít, projet a znovu kouknout odkud to je.
Březen 27, 200718 r tak 90% gufero na klice Mám 1,9TDi a už od 90 tisíc mě lehce pučel olej kolem kliky. Na první pohled nic moc. Ochcanej kryt a ze začátku jsem si myslel, že chčije vana, ale po otření a asi týdením sledování jsem zjistil že bufero na klice. Od výměny do výměny oleje ( interval 15 tisíc ) jsem dolíval max. 0,25 L a ne pokaždé, takže to spíš blbě vypadalo, než že by to něco skutečně dělalo. Při druhých rozvodech ve 150 tisíc dělal jsem si je už sám ( první v servisu po 60 tisích motor do 3/99 ) jsem se dokopal a to bufero jsem vyměnil. Po výměně v pohodě. Akorát při výměně jsem se pořádně zapotil při povolování šroubu na klice ( tak jak už tady bylo zmíněno )............. MK Upraveno Březen 27, 200718 r od mk.tuning
Srpen 9, 201114 r Ahoj...mám podobný problém...O1 1,8 T/2003 218 000 km....po jízdě malá loužička oleje pod motorem u pravého kola zhruba pod místem kde jsou rozvody...utřu,auto stojí třeba týden a ani kapka...to znamená,že se někde tlačí jen za jízdy. Může to být taky to gufero na klice nebo spíš těsnění pod víkem ventilů? Díky moc za případné rady a názory....hezký večer všem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.