Přejít na obsah

ovládání spotřebiče pomocí centr.zamykání


radek_m

Doporučené příspěvky

v OCT 1 mam dodelanou malou vychytávku: pri odemceni auta se mi zapne autoradio, pri uzamceni auta se mi radio vypne: vyhody - radio mam zapnute bez ohledu na klic v zapalovani a presto pri odchodu nemohu zapomenout vypnout radio, coz by pri napajeni zapojenem natvrdo hrozilo (a take nekoliktrat stalo, proto ta vychytavka). Ale nejak to pry nejde dat do OCT II - nenapada nekoho jak na to? Neslo by to ovladat pres rele pomoci alarmu? (kdyz odalarmovano, tak radio zapnuto, kdyz alarm aktivni, radio vypnuto). Diky moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v OCT 1 mam dodelanou malou vychytávku: pri odemceni auta se mi zapne autoradio, pri uzamceni auta se mi radio vypne: vyhody - radio mam zapnute bez ohledu na klic v zapalovani a presto pri odchodu nemohu zapomenout vypnout radio, coz by pri napajeni zapojenem natvrdo hrozilo (a take nekoliktrat stalo, proto ta vychytavka). Ale nejak to pry nejde dat do OCT II - nenapada nekoho jak na to? Neslo by to ovladat pres rele pomoci alarmu? (kdyz odalarmovano, tak radio zapnuto, kdyz alarm aktivni, radio vypnuto). Diky moc.

A proč to takhle řešíš.. Na O II ti rádoi může hrát i bez klíčku a když ho náhodou necháš zapnutý a odejdeš, tak bude hrát hodinu a pak se samo vypne..

..aha, tak u neorigo těžko říct. jen mně napadá, jestli budeš dodělávat nějaký alarm, nemohla by to být třeba funkce toho alarmu?

Editováno: , autor: Jirik.DC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Radek_m - presne takto som mal zapojené rádio aj ja. Ale to len preto, že som mal garáž, takže som rádio nemusel vypínať, vyplo sa pri zamknutí auta cez DO. Samozrejme na ulici som panel bral so sebou, tam to nemalo žiadny význam.

Ahoj, žádný problém, použij bistabilní relé a jeho dvě cívky připoj paralelně na servomotor centrálu. Pokud má bi-relé společnou jednu stranu cívky, pak je třeba obě cívky oddělit diodou. U O2 jsem to ještě nedělal, tuším, že se tam mixují impulzy na servomotoru, pak se to dá vyřešit kondenzátorem. Používám relé Schrack se spol. středem a rozdílnými hodnotami cívek, toto zapojení jsem použil jako napájení externích čidel u Audi, kde se taky impulzy mixují.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, tak uz to mam vyreseno. Kdyz jsem si byl u Alessia nedavno nechat dodelat park.radary a MF volant, tak jsem si to nechal vyvest z palubky. Zjistil jsem totiz, ze kdyz uzamknu zvenku (klickem nebo DO), tak po chvilce cvakne rele v palubce - a to je to co jsem potreboval. Cvaka rele vnitrniho osvetleni a na to jsme se napojili a spinam si ted pomoci toho dalsi (jiz svoje) rele - obycejne na 12V - takze pomoci toho mohu mit pri odemcenem voze v provozu napr. neorigo radio (ted jsem nepouzil, neb mam Audienci), ale take napr. nabijecku pro PDA, kde mam navigaci,... Proste parada - takhle bych to PDA mohl dobijet jen pri spustenem motoru, a to je v dnesni dobe pravěk. A nebo ho napajet jen ze zasuvky 12V, ale myslet pri odchodu na vytazeni je dost nepohodlne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ze zapalovace nikoli, to bych ji musel vzdy vytahovat pri odchodu z auta. Mam v pojistkove skrini v palubce (mista je tam na to hafo) zasuvku na 12V (typ na kabel, je to jinak stejny konektor jako v zapalovaci) do ktere jde 12V z pojistkove skrine, ale pres to dodelavane rele, ktere spina 12V na vystup jen v kdyz neni vuz uzamceny (to je diky tomu napojeni na rele vnitrniho osvetleni). Vse, tzn. rele i zasuvku s vlasnim adapterem pro PDA mam umisteno v "dire" v pojistkove skrnini, obaleno molitanem aby to "nedrncalo". Jinak tu nabijecku mam tedy stale v aute, nevytahuji ji. Jen pripichnu PDA do drzaku a uz se dobiji. A az me prestane bavit Audience, tak uz neni problem se na tto rele napichnou s neorigo radiem (samozrejme opet pres rele, aby to nezatezovalo orig. obvod osveteleni!)

Napojeni na central me tu v Brne nikdo nechtel udelat, pry kvuli tomu, ze je to vse pres CanBus. A to ani firma, ktera mi toto delala u OCTI, takze meli predstavu co chci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bych celkem bral, kdyby pomocí DO šla spouštět siréna alarmu. Viděl jsem to v US, tzv. tlačítko "Panic", dneska když jsme přicházel k auto a dovnitř podezřele nakukovalo stádo nepřizpůsobivých, tak jsem chvíli nevěděl co dělat...

Dat jim klice a aspon zivot si zachranit :) :) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bych celkem bral, kdyby pomocí DO šla spouštět siréna alarmu. Viděl jsem to v US, tzv. tlačítko "Panic", dneska když jsme přicházel k auto a dovnitř podezřele nakukovalo stádo nepřizpůsobivých, tak jsem chvíli nevěděl co dělat...

Dat jim klice a aspon zivot si zachranit :) :) :)

Jsem byl dost daleko a nejspíš nevěděli, že k tomu autu patřím...měl jsem foťák, tak by asi bylo nejlepší je vyfotit a pak hned na Policii, i když nevěřím, že by to auto někdy našli...a v kufru notebook za 60 a další věci, no vesele mi nebylo :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...